Het Praathuis

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#4756 Bericht door ron » maandag 24 september 2018, 12:00

Iemand nog contact met Hans(u) trouwens?
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4757 Bericht door wanadee » maandag 24 september 2018, 12:19

brake0345 schreef:
ron schreef:Zo is het leven Joost,en dat zal nooit veranderen. :cheesy: :clap:
Herbergier kan natuurlijk als inwonende van Thailand gewoon de VIP status aanvragen middels een BP aan Chang?
Hoop toch echt dat het gewone volk een beetje buiten de deur gehouden wordt :crazy:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Het Praathuis

#4758 Bericht door ron » maandag 24 september 2018, 12:21

Begrijpelijk,wordt snel ordinair he? :crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het Praathuis

#4759 Bericht door serpay » maandag 24 september 2018, 12:39

ron schreef:Iemand nog contact met Hans(u) trouwens?
tuurlijk ron via fb en op ons eigen fb pagina
Alfisti rebeli

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Het Praathuis

#4760 Bericht door driver » maandag 24 september 2018, 12:39

ron schreef:Iemand nog contact met Hans(u) trouwens?
Ja, wij nog steeds.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4761 Bericht door wanadee » maandag 24 september 2018, 13:08

ron schreef:Iemand nog contact met Hans(u) trouwens?
Zekers Ron, privaat en via zijn thailanders pagina :thumbsup: Gaar goed met hem.

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Het Praathuis

#4762 Bericht door Herbergier » maandag 24 september 2018, 13:41

wanadee schreef:
brake0345 schreef:
ron schreef:Zo is het leven Joost,en dat zal nooit veranderen. :cheesy: :clap:
Herbergier kan natuurlijk als inwonende van Thailand gewoon de VIP status aanvragen middels een BP aan Chang?
Hoop toch echt dat het gewone volk een beetje buiten de deur gehouden wordt :crazy:
Ik pas daar niet tussen, ik trek nog steeds mijn schoenen uit als ik bij de Big C naar binnen ga en dan maak ik een diepe wai naar die schoenenklepper, in dat mooie uniform, aan de deur. [|)

Ik doe ook nog niet aan golf en drink nog steeds bier als ik naar het voetballen ga kijken. :angel:
Laatst gewijzigd door Herbergier op maandag 24 september 2018, 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Re: Het Praathuis

#4763 Bericht door brake0345 » maandag 24 september 2018, 13:46

jumbo schreef:Als er geinteresseerden zijn kunnen we natuurlijk een keer een bakkie doen in Bangkok??
Laatste keer was met de toenmalige harde kern....in 2009
Die harde kern is de huidige "harde" kern niet meer (als die er al/nog is) en de sala kern is/was weer een andere kern in- en van zichzelf.

De meeste TF leden die in Thailand wonen (noem ze VIP's :giggle3:) wonen volgens mij op flinke afstand van Bangkok.
De meeste ergens diep in de Esarn, sommige aan de kust en ook een aantal ergens in het Noorden.

Dan is het voor de meeste om een bakkie te gaan doen in Bangkok misschien wat lastig?
Ikzelf zou niet even naar Bangkok vliegen voor zo een bijeenkomst, als ik al welkom was :neus:

Maar iedereen is welkom voor een bakkie in Chiang Rai, we serveren biologische Arabica koffie, gekweekt in/op Chiang Rai's Doi Chaang! :thumbsup:

Gebruikersavatar
brake0345
Expat
Expat
Berichten: 494
Lid geworden op: zaterdag 07 april 2018, 13:02

Re: Het Praathuis

#4764 Bericht door brake0345 » maandag 24 september 2018, 13:54

Herbergier schreef: Ik pas daar niet tussen, ik trek nog steeds mijn schoenen uit als ik bij de Big C naar binnen ga en dan maak ik een diepe wai naar die schoenenklepper, in dat mooie uniform, aan de deur. [|)
Ik doe nog niet aan golf en drink nog steeds bier als ik naar het voetballen ga kijken. :angel:
Herbergier, op dit forum ben je VIP als je in Thailand woont, meer betekend het niet en het heeft ook verder geen voordelen.
Het had ook Expat (of local) kunnen heten maar de phpbb forum software heeft zo zijn beperkingen.......

1 ding, je moet de forum eigenaar kenbaar maken dat je hier woont, zodat hij je status kan aanpassen, desgewenst.

Ik was/ben ook VIP maar golf niet, ga niet naar het voetballen (das ook hi-so in Chiang Rai overigens) en drink ook slechts water, koffie en Leo.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4765 Bericht door wanadee » maandag 24 september 2018, 14:57

brake0345 schreef:
Herbergier schreef: Ik pas daar niet tussen, ik trek nog steeds mijn schoenen uit als ik bij de Big C naar binnen ga en dan maak ik een diepe wai naar die schoenenklepper, in dat mooie uniform, aan de deur. [|)
Ik doe nog niet aan golf en drink nog steeds bier als ik naar het voetballen ga kijken. :angel:
Herbergier, op dit forum ben je VIP als je in Thailand woont, meer betekend het niet en het heeft ook verder geen voordelen.
Het had ook Expat (of local) kunnen heten maar de phpbb forum software heeft zo zijn beperkingen.......

1 ding, je moet de forum eigenaar kenbaar maken dat je hier woont, zodat hij je status kan aanpassen, desgewenst.

Ik was/ben ook VIP maar golf niet, ga niet naar het voetballen (das ook hi-so in Chiang Rai overigens) en drink ook slechts water, koffie en Leo.
Namaak vip :neus:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4766 Bericht door wanadee » maandag 24 september 2018, 15:08

Heeft iemannenig idee hoe het met siamtom is gelopen? Degene die naar een klooster in buriram wilde?

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Het Praathuis

#4767 Bericht door Gardensafari » maandag 24 september 2018, 15:29

Hij kon geen VIP-klooster vinden.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4768 Bericht door wanadee » maandag 24 september 2018, 15:34

Gardensafari schreef:Hij kon geen VIP-klooster vinden.
Ellek voordeel heb ze nadeel :crazy:

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Het Praathuis

#4769 Bericht door serpay » maandag 24 september 2018, 17:24

Die harde kern is de huidige "harde" kern niet meer (als die er al/nog is) en de sala kern is/was weer een andere kern in- en van zichzelf.

De meeste TF leden die in Thailand wonen (noem ze VIP's ) wonen volgens mij op flinke afstand van Bangkok.
De meeste ergens diep in de Esarn, sommige aan de kust en ook een aantal ergens in het Noorden.

ik ben zelfs vanuit Nederland naar Thailand gevlogen met een volle emmer haring om deze af te geven in cha-am en daar met expats en mensen op dit forum gezellig samen te zijn.
ook in een later biertje ben ik vanuit Nederland naar bkk gevlogen om een biertje mee te maken.
laat een ieder zelf bepalen of wel of niet een samenzijn gewenst is.
Alfisti rebeli

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Het Praathuis

#4770 Bericht door wanadee » dinsdag 25 september 2018, 01:11

serpay schreef:Die harde kern is de huidige "harde" kern niet meer (als die er al/nog is) en de sala kern is/was weer een andere kern in- en van zichzelf.

De meeste TF leden die in Thailand wonen (noem ze VIP's ) wonen volgens mij op flinke afstand van Bangkok.
De meeste ergens diep in de Esarn, sommige aan de kust en ook een aantal ergens in het Noorden.

ik ben zelfs vanuit Nederland naar Thailand gevlogen met een volle emmer haring om deze af te geven in cha-am en daar met expats en mensen op dit forum gezellig samen te zijn.
ook in een later biertje ben ik vanuit Nederland naar bkk gevlogen om een biertje mee te maken.
laat een ieder zelf bepalen of wel of niet een samenzijn gewenst is.
Begrijp ik hieruit goed dat ik haring bij je kan bestellen Serpay? :crazy:

Verder zou ik het wel leuk vinden om eens sommige andere leden te ontmoeten maar niet zo graag dat ik daarvoor naar bangkok zou gaan, of ik zou het moeten combineren met wat anders.
Tenzij joep of steven.l me uitnodig uiteraard :Whistle:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”