Nieuwe moppentrommel

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4546 Bericht door rfms » dinsdag 26 juni 2018, 12:00

Je bent een sufferd!
-----------------------------

Op een dag zat ik aan mijn bureau toen ik opeens dacht aan een vriend die ik nog moest bellen.

Ik vond het nummer en belde.

Een vriendelijke mannenstem nam op en zei "Hallo?"
Telefoon Ik zei, "Hallo u spreekt met Allard Mulder, Ik ben op zoek naar John Versteeg."
Plotseling werd de hoorn met een klap op de haak gesmeten!

Ik wist niet dat iemand zo bot kon zijn.

Ik achterhaalde John's juiste nummer en belde hem.

Het bleek dat hij de laatste twee cijfers had omgedraaid.

Nadat ik het gesprek met John beëindigd had, zag ik het briefje met het verkeerde nummer nog steeds op mijn bureau.

Ik besloot om dit nog eens te bellen.

Toen dezelfde persoon opnam, riep ik: "Je bent een lullo!" en hing op.

Naast dit nummer schreef ik het woordje "lullo", en legde dit in mijn bureaula.


Een keer in de zoveel tijd, wanneer ik hoge rekeningen kreeg, of gewoon een slechte dag had, belde ik hem op.

Hij nam dan op... En dan riep ik: "Je bent een lullo!" en gooide de haak er op.

Daar werd ik dan altijd weer vrolijk van.
Later in dat jaar introduceerde de KPN nummerherkenning.

Hier baalde ik van, nou zou ik moeten stoppen met "de lullo" te bellen.

Maar op een dag had ik een idee!


Ik belde zijn nummer en hij nam op: "Hallo?"
Ik verzon een naam en zei: "Goedemorgen, Ik werk voor KPN Telecom, ik bel om te vragen of u bekend bent met onze nummer herkenning optie?"
Hij zei: "Nee!" En kwakte de hoorn er op!
Ik belde hem snel weer terug en zei: "Dat komt omdat je een lullo bent!"
De reden dat ik de tijd neem om dit te vertellen, is om je te laten zien dat als iets je heel erg dwars zit, je er iets aan kunt doen!

Gewoon 055-2512379 bellen. [Doorlezen! Het wordt nog mooier!]


Dat oude mens bij de supermarkt nam haar tijd om achteruit van haar parkeerplaats te rijden.

Ik dacht niet dat ze ooit nog zou vertrekken.

Eindelijk begon er beweging in haar auto te komen en reed ze langzaam BMW achteruit.

Ik ging nog een stukje achteruit om haar wat ruimte te geven.

Eindelijk! Ze ging weg.



Plotseling kwam er een BMW, uit de verkeerde richting rijden en reed hem zo de parkeerplaats op.

Ik begon hevig te toeteren en riep: "Hey dat gaat zo maar niet! Ik was hier het eerst!"
Die kerel stapte uit zijn BMW, negeerde me totaal en liep naar de supermarkt alsof hij me niet eens hoorde.
Ik dacht bij mezelf: "Die kerel is een lullo!" Er zijn nogal wat lullo's op de wereld.

Ik zag dat hij een "te koop bordje" achter zijn raam had staan.

Ik schreef het nummer op en zocht een andere parkeerplaats.



Een paar dagen later. Toen ik thuis achter mijn bureau zat, had ik net de telefoon neergelegd nadat ik 055-2512379 had gebeld en "Je bent een lullo!" had geroepen. (Het is veel makkelijker om hem te bellen sinds ik zijn nummer in mijn telefoon heb geprogrammeerd)

Toen zag ik opeens het nummer van die vent met die BMW op mijn bureau en ik dacht: "Die bel ik ook!"
Nadat de telefoon een paar keer was overgegaan, nam er iemand op en zei: "Hallo?"
Ik zei: "Is dit de persoon die een BMW te koop heeft staan?"
"Ja, dat ben ik!"
"Kunt u mij zeggen waar ik hem kan bekijken?"
Telefoon "Ja, ik woon aan de Parklaan 34, dat is een groot wit huis en de auto staat recht voor mijn deur."
Ik vroeg: "Wat is uw naam?"
"Mijn naam is Erik van Dam."
"Wanneer kan ik je thuis aantreffen Erik?"
"Ik ben 's avonds altijd thuis."
"Luister Erik, mag ik je wat zeggen?"
"Ja hoor"
"Erik, je bent een lullo!" en ik kwakte de haak er op.

Nadat ik opgehangen had, voegde ik Erik toe aan mijn telefoonlijst.



Een tijdje leek het goed met me te gaan.

Als ik nou problemen had, had ik Twee lullo's om op te bellen.

Maar toch, na een aantal maanden lullo's te hebben gebeld en daarna de hoorn erop gekwakt te hebben, vond ik het toch niet meer zo leuk als in het begin.

Ik dacht eens serieus na over dit probleem en kwam met een oplossing....


Eerst belde ik lullo 1. Na keihard "Je bent een lullo!" te hebben geroepen, hing ik dit keer niet op!
De lullo zei: "Ben je daar nog?"
Ik zei: "ja!"
Hij zei: "Houd eens op met mij steeds bellen!"
Ik zei: "Nee!"
Hij zei: "Wie ben je eigenlijk?"
Ik zei: "Erik van Dam."
Hij zei: "Waar woon je?"
Ik zei: "Aan de Parklaan 34, dat is een groot wit huis, en mijn BMW staat recht voor mijn deur!"
Hij riep: "Ik kom er nu aan Erik! Begin maar vast een gebedje!"
Ik zei: "Moet ik nu bang worden? lullo!" en hing op.


Toen belde ik lullo 2.
Hij nam op en zei: "Hallo?"
Ik zei: "Hallo, lullo!"
Hij zei: "Als ik er ooit achter kom wie jij bent!"
Ik zei: "Wat dan?"
Hij zei: "Dan trap ik je in elkaar!"
Telefoon Ik zei: "Nou, dan is dit je kans!! Ik kom er nu aan lullo!" en hing op.


Ik pakte de telefoon weer op en belde de politie.

Ik vertelde hen dat ik aan de Parklaan 34 zat, en dat ik mijn Homo Lover ging vermoorden zodra hij thuiskwam.
Na een snel telefoontje naar SBS6 Nieuws, over de voetbalvandalen die aan het rellen waren aan de Parklaan 34, sprong ik snel in mijn auto en scheurde richting Parklaan 34 om het spektakel te aanschouwen.


Wat Gaaf! Om te zien hoe twee lullo's elkaar vlak voor 4 Politie auto's en een helikopter aftuigden terwijl SBS6 nieuws Live uitzond!

Dat was zeker een van de mooiste ervaringen uit mijn leven!!


Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Nieuwe moppentrommel

#4547 Bericht door Duiker » dinsdag 26 juni 2018, 16:57

Mooie mop!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4548 Bericht door rfms » woensdag 04 juli 2018, 13:35

Sterrenbeelden:
------------------

Waterman.
-------------
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten en u bent dom. U houdt van pijpen.

Vissen
---------
U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de BVD. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een ***.

Ram
------
U bent een voorttrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een ***!

Stier
-------
U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in één keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme ***.

Tweelingen
-------------
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent. Tweelingen staan erom bekend dat ze goed zijn in incest.

Kreeft
---------
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.

Leeuw
--------
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.

Maagd
---------
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.

Weegschaal
--------------
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.

Schorpioen
---------------
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet te vertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.

Boogschutter
-----------------
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.

Steenbok
-----------
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. In feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigzins belangrijk was. U zou zelfmoord moeten plegen.



:twisted :twisted :twisted





Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2398
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: Nieuwe moppentrommel

#4549 Bericht door serpay » woensdag 04 juli 2018, 17:38

rfms schreef:Sterrenbeelden:
------------------

Waterman.
-------------
U bent in het bezit van een vindingrijke geest en geneigd progressief te zijn. Meestal liegt u. U maakt bij herhaling dezelfde fouten en u bent dom. U houdt van pijpen.

Vissen
---------
U hebt een levendige fantasie en u denkt regelmatig dat u achtervolgd wordt door de politie of de BVD. U hebt maar weinig invloed op uw vrienden en men neemt het u kwalijk dat u ten onrechte pronkt met wat u als macht beschouwt. U hebt een gebrek aan vertrouwen en eigenlijk bent u gewoon een ***.

Ram
------
U bent een voorttrekker en denkt dat de meeste mensen klootzakken zijn. U bent snel met berispingen, u bent ongeduldig en adviezen slaat u in de wind. U doet niets anders dan iedereen afzeiken waarmee u in contact komt. U bent een ***!

Stier
-------
U bent praktisch en vasthoudend. U bezit een koppige vastberadenheid waardoor u nooit iets in één keer goed doet. De meeste mensen denken dat u koppig en dom bent. U bent niets meer dan een domme ***.

Tweelingen
-------------
U bent een snelle en intelligente denker. Mensen mogen u graag omdat u biseksueel bent. U bent geneigd te veel te verwachten voor te weinig. Dit betekent dat u een goedkoop kreng bent. Tweelingen staan erom bekend dat ze goed zijn in incest.

Kreeft
---------
U bent sympathiek en begrijpt andermans problemen, waardoor u een onnozele hals bent. U stelt alles altijd uit. Dit is ook de reden dat u in de bijstand zit en geen zak waard bent. Iedereen die in de gevangenis zit is kreeft.

Leeuw
--------
U beschouwt uzelf als een geboren leider. Iedereen denkt dat u gek bent. De meeste leeuwen zijn vechtersbazen. U bent wreed en kunt terechte kritiek niet verdragen. Uw arrogantie is afschuwelijk. Leeuwen zijn klootzakken en houden meer van masturbatie dan van seks met een partner.

Maagd
---------
U bent het opgeruimde type en hebt een hekel aan rommel. Uw opruimwoede is ergerlijk voor uw collega's. U bent koud en zonder enige emotie. U valt vaak in slaap tijdens het vrijen. Maagden zijn goede buschauffeurs en pooiers.

Weegschaal
--------------
U bent een kunstzinnig type en hebt moeite met de realiteit. Als u man bent, bent u waarschijnlijk homo. Uw kansen op werk en geldelijk gewin zijn nihil. De meeste vrouwelijke weegschalen zijn hoer. Alle weegschalen sterven aan geslachtsziekten.

Schorpioen
---------------
De ergste van allemaal! U gaat helemaal op in zaken en bent niet te vertrouwen. U zult het toppunt van succes bereiken door het compleet ontbreken van enig moreel besef. U bent de ultieme hufter. De meeste schorpioenen worden vermoord.

Boogschutter
-----------------
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt een sterke neiging afhankelijk te zijn van het lot aangezien u geen talenten bezit. De meeste boogschutters zijn dronkaards. Mussert was ook een boogschutter. Inderdaad, u bent gewoon een stuk stront.

Steenbok
-----------
U bent conservatief en bang om risico's te nemen. In feite bent u gewoon dom. Er heeft nooit een steenbok bestaan die ook maar enigzins belangrijk was. U zou zelfmoord moeten plegen.



:twisted :twisted :twisted





en wat is de mop?
Alfisti rebeli

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuwe moppentrommel

#4550 Bericht door ron » woensdag 04 juli 2018, 17:52

Jou verspilde tijd......... :cheesy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: Nieuwe moppentrommel

#4551 Bericht door mooatje » donderdag 05 juli 2018, 14:29

Een Hollander rijdt naar Vlaanderen en stopt bij een benzinestation met het opschrift: "Win gratis seks bij vullen tank."
Hij vult zijn tank gaat binnen en vraagt zijn gratis seks.
"Ok," zegt de pompbediende, "kies een cijfer tussen 0 en 10."
"7", zegt de Hollander.
"Dat was close. Het was 8.... volgende keer meer geluk misschien."

Drie weken later stopt de Hollander weer bij het benzinestation met een collega van hem. Hij tankt vol en gaat binnen om zijn gratis seks te vragen.
"Geef mij een cijfer tussen 0 en 10."
"2",
"Helaas het was 3. Je was er weer dicht bij, blijven proberen zou ik zeggen."

De twee mannen vertrekken en zijn collega zegt:
"Volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft die slimme Vlaming nooit gratis seks. Hij wil alleen maar meer benzine verkopen."

"Toch niet," zegt de Hollander.

"Mijn vrouw heeft hier al twee keer gewonnen."
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Nieuwe moppentrommel

#4552 Bericht door Duiker » zondag 15 juli 2018, 01:47

Een Nederlander, een Duitser en een Belg zitten bij de haven van Den Helder. Komt er een onderzeeër boven. De Nederlander: "dat is onze nieuwste, die kan wel 3 dagen onder water blijven." De Duitser: "nou, wij hebben onderzeeërs die wel drie wéken onder water kunnen blijven." De Belg: "Haha, wij hebben tien jaar geleden een onderzeeër te water gelaten en die is nog steeds niet boven gekomen."
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4553 Bericht door rfms » dinsdag 31 juli 2018, 06:33

DE ROZE KAMEEL

Er was eens een jongen en die had een rijke vader... de vader vroeg aan de jongen: wat wil je voor je verjaardag??
De jongen zei: een roze kameel!:ja

De vader zocht heel de wereld enzo af, maar kon geen roze kameel vinden:(.
Toen gaf hij de jongen maar een driewielertje.

Een jaar later: wat wil je voor je verjaardag??

De jongen; een roze kameel!

De vader zocht alweer:ja de hele wereld af, maar kon weer niks vinden:
Toen gaf de vader hem maar een skelter.

Weer een jaar later: wat wil je voor je verjaardag??
Jongen:een roze kameel...

de vader kon [natuurlijk] weer niks vinden, dus gaf hij maar een fiets...

weer later; wat wil je voor je verjaardag??
(je mag raden wat de jongen zei...)

weer kon de vader niks vinden, dus gaf hij een motor.

Nog een jaar later vroeg de vader WEER wat de jongen wou voor zijn verjaardag;
De jongen zei: EEN ROZE KAMEEL!!(wat anders)

De vader maakte weer een wereldreis op zoek naar de kameel, maar vond alweer niks... toen gaf hij de jongen maar een wagen...:

Ja, weer een jaar later vroeg de vader: wat wil je voor je verjaardag???
jongen... een roze kameel...

De vader maakte zijn jaarlijkse wereldreis weer, en vond weer geen rose kameel...:nee toen gaf hij de jongen maar een vrouw:

Jeej weer een jaar later... ; wat wil je voor je verjaardag??
jongen; een roze kameel wat anders!!
vader; zuchtt.....

Vader maakte zijn eeuwige wereldreis, en vond [jawel] eindelijk een ROZE KAMEEL!!!!!!!!
maar, de verkoper zei dat je hem NOOIT mocht aanraken...

Dus, daar zat de jongen dan, met een roze kameel in zijn huis, met een roze kameel die hij NIET mocht aanraken...

Maar, natuurlijk om de mop toch nog een beetje spannend te maken, raakte hij de kameel toch nog aan, op zijn snuit:

De kameel flipt en word woest en raced achter de jongen aan...

De jongen crosst met zijn vrouw en andere cadeaus weg...
Maar ja... je raad het al, de wagen wou niet starten !...
Dus raced hij er vandoor met zijn motor... maarja, de benzine gaat ook een keer op...
Hij probeert zijn fiets, maar de ketting vliegt eraf,
De skelter heeft een lekke band, en zijn driewielertje zakt in elkaar van het gewicht...
Dus gaat hij maar OP ZIJN VROUW... die valt vervolgens dood neer van vermoeidheid !
Dus hij gaat rennen in de woestijn...
Hij valt op het laatst van moeheid neer, en de kameel komt aanstormen....[spannend he??]

Dus de kameel komt eraan en zegt:


Tikkie, jij bent hem!!!
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuwe moppentrommel

#4554 Bericht door ron » dinsdag 31 juli 2018, 17:59

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4555 Bericht door rfms » donderdag 02 augustus 2018, 10:56

Een eikenhouten deur.

Een man slentert over het platteland van Amerika.

Doodmoe en drijfnat van de regen ziet hij in de verte een klooster.

"Fijn," denkt hij, "ik ga proberen daar onderdak te krijgen.

" Na een uurtje komt de man bij het klooster aan.

Hij klopt op de enorme kloosterdeur.

Een vriendelijke monnik doet open en na het aanschouwen van de doordrenkte man, biedt deze hem meteen een slaapplaats aan.

De man en de monnik lopen door een enorme gang met heel veel deuren.

Tijdens het passeren van een grote, eikenhouten deur, zegt de monnik dat de man overal in het klooster naar binnen mag, behalve die grote eikenhouten deur.

Nou je, voelt 'm natuurlijk al.

Midden in de nacht zit die man op z'n kamer, vreselijk nieuwsgierig wat er nou achter die grote, eikenhouten deur zou kunnen zitten.

Dus midden in de nacht sluipt de man door de gangen van het klooster op zoek naar die grote, eikenhouten deur. Uiteindelijk vindt hij hem, opent hem en ziet vervolgens een zilveren deur.

Hij opent de zilveren deur en ziet vervolgens een gouden deur.

Hij opent de gouden deur en ziet vervolgens een gouden deur met diamanten.

Hij opent de gouden deur met diamanten en ziet vervolgens, in een pikzwarte ruimte, twee groene ogen!!!

Van schrik slaat hij de gouden deur met diamanten dicht,

gaat door de gouden deur,

gaat door de zilveren deur,

gaat door de grote eikenhouten deur en rent naar z'n kamer.

Eenmaal bijgekomen van de schrik, vraagt de man zich toch af wat nou die twee groene ogen zouden kunnen zijn.

Dus opnieuw opent hij de grote, eikenhouten deur,

opent de zilveren deur,

opent de gouden deur en nadat hij de gouden deur met diamanten heeft geopend,

ziet hij weer die twee groene ogen en tevens hoort hij een angstaanjagend gebrul!

Opnieuw slaat hij de gouden deur met diamanten dicht,

gaat door de gouden deur,

gaat door de zilveren deur,

gaat door de grote eikenhouten deur en rent naar z'n kamer.

Maar ja, wat zouden die groene ogen en dat gebrul toch zijn?

Alle angst overwonnen gaat de man opnieuw naar de grote, eikenhouten deur,

opent de zilveren deur,

opent de gouden deur

en nadat hij de gouden deur met diamanten heeft geopend, ziet hij weer die twee groene ogen en hoort een vreselijk gebrul.

Hij ziet dat dit hoort bij een vreselijk groot eng monster met een enorme bek vol scherpe tanden, enorme klauwen, rook, vuur dat zich met grote snelheid richting de deur beweegt!

Nu echt in paniek rent de man door de gouden deur met diamanten,

door de gouden deur,

door de zilveren deur,

door de grote eikenhouten deur.

Maar ook het monster rent achter hem aan door de gouden deur met diamanten,

door de gouden deur,

door de zilveren deur,

door de grote eikenhouten deur het klooster in!

De man begint te sprinten, het klooster uit, over het platteland, richting de kust.

Het monster in dezelfde draf achter hem aan.

De man springt de oceaan in en begint te zwemmen, het monster rent inmiddels het strand op.

De man begint te zwemmen en te zwemmen, helemaal de Oceaan over.

Helemaal uitgeput strompelt de man het strand op en ziet dat ook het monster, vrolijk, alsof er niets aan de hand is het strand op huppelt, richting de man en roept.......

.'TIKKIE, JIJ BENT 'M!!!!"
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4556 Bericht door rfms » maandag 06 augustus 2018, 07:57

Er was eens een jongentje en dat ging met zijn moeder naar de winkel.
Daar zag hij hele mooie rode sokjes.

Ze kosten vijf euro maar jammer genoeg had hij geen geld.




Toen hij met zijn moeder thuis kwam warmde ze melk op in de magnetron.

Toen ontplofte de magnetron !




Het jongentje vroeg opgewekt of hij hem mocht maken voor vijf euro.

Hij mocht en hij klaarde de klus.

En hij ging snel naar de winkel.




Maar jammer genoeg waren ze vijf euro duurder geworden.
Dus hij kon ze niet kopen want hij had vijf euro te kort.




Later zag hij zijn broer met een kapotte motor.

Hij vroeg of hij hem mocht maken voor vijf euro.
Het mocht toen hij hem gemaakt had ging hij snel naar de winkel.

Maar ze waren nog vijf euro duurder geworden.

Hij ging sip terug naar huis.




Nog later ging hij naast zijn vader bij de t.v. zitten.

Ineens ontplofte de t.v. het jongentje vroeg of hij hem mocht maken.

Toen hij hem gemaakt had en vijf euro erbij had ging hij snel terug naar de winkel.

Maar ze waren weer vijf euro duurder geworden.



Toen ging hij terug naarhuis hij vroeg aan zijn zusje of hij nog iets kon maken.

En ze had een kapotte telefoonhij kreeg vijf euro als hij hem maakte.

Zo geschiedde en weer was hij vijf euro rijker.




Hij ging snel terug naar de winkel.

Ze waren nu gelukkig geen vijf euro duurder geworden.




Hij kocht ze toen hij naar huis ging hoorde hij dat zijn broer een motor ongeluk had gehad en was overleden.




Hij moest een week rouwen en zwarte kleren aan dus hij kon zijn rode sokjes nog niet aan.




Tijdens de begrafenis bagaf Moeder's hart het !

Nog een week van rouw en geen rode sokjes.




Overmand door het verdriet, benam zijn vader zichzelf van het leven.

Alweer een week zonder rode sokjes !




Enkel zijn zus en hij bleven over.

Zij hielden mekaar recht in deze tijden van onheil.










Plots ging de deurbel !







Hij opende de deur en voor hem stond een bruine beer !







Wat zij die beer ???????




>

>

>

>

>

>

>

>

>




Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Nieuwe moppentrommel

#4557 Bericht door wpdl » maandag 06 augustus 2018, 10:11

tikkie jij bent hem. :giggle:

rfms
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 284
Lid geworden op: woensdag 08 juli 2015, 06:44

Re: Nieuwe moppentrommel

#4558 Bericht door rfms » dinsdag 07 augustus 2018, 04:12

wpdelange schreef:tikkie jij bent hem. :giggle:


Neen hoor :ugeek:

Die beer zal absoluut NIETS zeggen [|(

Beren kunnen namelijk niet spreken ! Enkel grommen en eventueel brullen :crazy:

:cheesy: :cheesy: :cheesy:
Ik vind het niet erg als je mij niet leuk vindt, of als je mij niet mag.
Want niet iedereen heeft een goede smaak.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Nieuwe moppentrommel

#4559 Bericht door wpdl » dinsdag 07 augustus 2018, 05:19

O dacht als een kameel het kan in jou visie kan een beer het ook :giggle:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Nieuwe moppentrommel

#4560 Bericht door ron » dinsdag 07 augustus 2018, 05:22

Is ook rijp voor de "verdrijf"- monnik............ [|(
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”