Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

#1 Bericht door wpdl » zondag 28 juni 2020, 05:35

Mafkezen ander woord kan ik niet verzinnen inmiddels het tweede slachtoffer gevonden en is bekend wat men erin gespoten heeft.
Hoge concentratie van het paardenverdovingsmiddel Xylazine is gevonden in de fles.


Een man nam een slok uit zijn waterfles nadat hij was wezen rennen in Nonthaburi-park, ten noordwesten van Bangkok, en belandde in het ziekenhuis met symptomen van een beroerte.
Hij zegt dat hij gelooft dat het door gif in zijn waterfles kwam.
Artsen vertelden hem dat het misschien een beroerte was maar de man was het hier niet mee eens.
Hij keek naar de waterfles en zei dat het een klein gaatje leek te hebben.
Hij plaatste foto's van het gat in de fles en waarschuwde hardlopers over het onbeheerd achterlaten van hun waterflessen.


Bron The Thaiger

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

#2 Bericht door erik-kuijpers » zondag 28 juni 2020, 06:35

Mafkezen! Ik zou het liever crimineel tuig noemen. De idioten die er mogelijk een hekel aan hebben dat ze tijdens het wandelen langs de boterbloemen en de slootkantia's worden ingehaald door hijgende sporters op twee benen of twee wielen en vooruit, jaag ze maar hun kist in. Ik hoop dat iemand er een camera op zet en dat ze die gekken oppakken.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

#3 Bericht door wpdl » zondag 28 juni 2020, 07:55

De gouverneur van Nonthaburi vertelde de media dat hij opdracht had gegeven voor meer verlichting en CCTV-camera's in het park en dat bewakers de patrouilles moesten opvoeren.
Joggers en bezoekers van het park zijn gewaarschuwd hun flesjes water niet onbeheerd achter te laten.
De provinciale politiecommandant heeft er vertrouwen in dat ze de daders snel zullen pakken.


Persoonlijke bezittingen van de joggers is het doel diefstal dus.
Aangeboden drankjes dus ook maar niet meer zolang er niet een hoge mate van sociale controle is.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

#4 Bericht door wpdl » zondag 12 juli 2020, 12:36

In een onverwachte ontwikkeling van een verhaal dat onlangs de krantenkoppen haalde, beweerde de politie in Nonthaburi, net ten noorden van Bangkok, nu dat seks, in plaats van diefstal, de waarschijnlijke motivatie was achter de gevallen van besmette waterflessen van joggers in een openbaar park.
Vrijdag kondigde de politie voortgang aan bij het onderzoek naar zaken in het park in het regeringscomplex, naar aanleiding van berichten in juni over jogging in het ziekenhuis na het drinken van water uit hun sportflessen.


Bron thethaiger

Aha men was dus een beetje aan het jokken in plaats van joggen. :Whistle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Zou mijn waterfles maar bij mij houden.

#5 Bericht door erik-kuijpers » zondag 12 juli 2020, 15:06

Tussen Tilburg en Eindhoven zijn langs de autobaan twee heel rustige P-plaatsen en na een lange rit wil je je ogen wel eens dichtdoen.... Maar een van die twee P-plaatsen kun je beter vermijden want 'daar wordt aan de deur geklopt' door manslieden die uit zijn op een vluggertje 'paradise by the dashboard light...'. Een man-man vluggertje waar niet iedereen op zit te wachten. Daar dus ook maar van gaatjes in waterflesjes nooit gehoord......

Enfin, seks met verdoofde mensen gaat niet dus het zal wel om diefstal gaan in Nonthaburi. Aanpakken die hap, dus!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”