FFP ontbonden.

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

FFP ontbonden.

#1 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 22 februari 2020, 07:38

OPPOSITIE MONDDOOD IN THAILAND

Gewoon ontbonden, de Future Forward Partij. Daarmee is de regering van een lastige pottenkijker en vragensteller af.

De aarzelend begonnen 'democratie', voor wat het waard is in dit deel van de wereld, is om zeep geholpen met hulp van de rechters die een onbegrepen uitspraak in elkaar hebben gezet.

Maar dit is niet nieuw in Thailand. Kom niet aan de rijke bovenlaag en aan de uniformen.... In veel andere landen in de regio is er sprake van een stelsel zonder oppositie.

Bronnen: heel veel. Bangkok Post, internationale media, internetsites en Khaosod English. Om er een te nemen in onze taal: https://www.trefpuntazie.com/thailand-o ... aardiging/

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: FFP ontbonden.

#2 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 22 februari 2020, 09:27

Grapje, met dank aan Dick van der Lugt...

De Thaise bevolking danst van vreugde door de straten! Een lening wordt tegenwoordig als gift gezien. Iedereen is ineens schuldenvrij......

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: FFP ontbonden.

#3 Bericht door Joep » zaterdag 22 februari 2020, 09:52

Dat weet je toch Erik, als je geld leent aan een Thai ..............................

ik leen nooit geld aan een Thai, zeg meteen aub maar meer krijg je ook niet :cheesy: :cheesy:

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: FFP ontbonden.

#4 Bericht door printen44 » zaterdag 22 februari 2020, 11:16

Deze partij zal weer terugkomen onder een andere naam, maar voorlopig zitten de militairen weer op rozen in het parlement. Maar dat parlement mag de naam parlement niet eens meer hebben. Het is een veredelde militaire gezelschapsvereniging.

De premier, generaal af, zit nog steeds in een huis, bestemd voor militaire officieren. De militairen zouden geen winst meer gaan maken met hun bedrijfjes en bedrijven. En niemand die hen gelooft. [$) [$)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: FFP ontbonden.

#5 Bericht door jumbo » maandag 24 februari 2020, 01:50

Ik had vernomen dat de bestaande FFP lieden gewoon hun zetel en stem mochten behouden en dat die gasten een nieuwe partij mogen oprichten en/of zich aansluiten bij een ander

Het was geen slimme zet om een lening te geven aan de partij, zo werkt dat niet echt in de politiek heb ik me laten vertellen...die doen dat normaliter gehaaider
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”