Superrich of superarm?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Superrich of superarm?

#1 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 29 maart 2019, 23:10

SUPERRICH OF SUPERARM?

In al die jaren dat ik lees van Superrich ben ik dit nog nooit tegengekomen en als wij wisselen bij Superrich in Nongkhai dan gaan alle eurobiljetjes door de scanner voor ze worden omgezet in THB.

Ogenschijnlijk heeft een Thais stel dat THB wisselde in US Dollars voor een vakantie bij Uncle Sam pech gehad en heeft Superrich Bangkok ze valse dollartjes verkocht. Ze hadden de bak in kunnen draaien!

Superrich heeft ze supersnel beloofd alle valse bankjes netjes terug te nemen maar eigenlijk is het kwaad al geschied en is hun goede naam door een fout beschadigd. Nu zal iedereen de bankjes wel tegen het licht houden....

Lees mee als je wilt: https://news.lovepattayathailand.com/na ... iuCOEO7kCE

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: Superrich of superarm?

#2 Bericht door pjotter » zaterdag 30 maart 2019, 03:15

En ondanks de vele positieve verhalen betreffende de koers en veelal lange rijen mensen, een aardig gunstigere koers gevonden en gekregen bij de krung thai bank. Dus al lange tijd te positief 'voorgeschilderd' lijkt me.
erik-kuijpers schreef: vrijdag 29 maart 2019, 23:10 SUPERRICH OF SUPERARM?

In al die jaren dat ik lees van Superrich ben ik dit nog nooit tegengekomen en als wij wisselen bij Superrich in Nongkhai dan gaan alle eurobiljetjes door de scanner voor ze worden omgezet in THB.

Ogenschijnlijk heeft een Thais stel dat THB wisselde in US Dollars voor een vakantie bij Uncle Sam pech gehad en heeft Superrich Bangkok ze valse dollartjes verkocht. Ze hadden de bak in kunnen draaien!

Superrich heeft ze supersnel beloofd alle valse bankjes netjes terug te nemen maar eigenlijk is het kwaad al geschied en is hun goede naam door een fout beschadigd. Nu zal iedereen de bankjes wel tegen het licht houden....

Lees mee als je wilt: https://news.lovepattayathailand.com/na ... iuCOEO7kCE

Gebruikersavatar
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6941
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2005, 08:49
Locatie: Planet Earth

Re: Superrich of superarm?

#3 Bericht door Jim » zaterdag 30 maart 2019, 05:12

Wel een raar verhaal.
$2000 wisselen en maar $1400 meenemen.

Sowieso een erg klein bedrag voor een vakantie van 2 personen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”