Strafpunten op je rijbewijs in Thailand.....

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Strafpunten op je rijbewijs in Thailand.....

#1 Bericht door erik-kuijpers » zaterdag 23 februari 2019, 13:10

STRAFPUNTEN OP JE RIJBEWIJS

Ja hoor, het komt ook in Thailand. Het parlement heeft het met 138 tegen 1 aangenomen bij 3 onthoudingen. Afhankelijk van de zwaarte van de overtreding krijg je strafpunten, uiteraard als oom agent niet net de andere kant op kijkt, en als je punten op nul staan dan ... maar dat staat er niet in.

Maar nu heb ik een probleem, er zit een vlekje op mijn bril. Ik kan niet goed lezen of je begint met 12 of met 1200 punten. Zien jullie dat beter, misschien? :giggle2:

Thailand een beetje kennende zou ik met 1200 beginnen...

Lees mee: https://www.bangkokpost.com/news/genera ... ad-drivers

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Strafpunten op je rijbewijs in Thailand.....

#2 Bericht door godzilla » zaterdag 23 februari 2019, 17:59

erik-kuijpers schreef: zaterdag 23 februari 2019, 13:10 STRAFPUNTEN OP JE RIJBEWIJS

Ja hoor, het komt ook in Thailand. Het parlement heeft het met 138 tegen 1 aangenomen bij 3 onthoudingen. Afhankelijk van de zwaarte van de overtreding krijg je strafpunten, uiteraard als oom agent niet net de andere kant op kijkt, en als je punten op nul staan dan ... maar dat staat er niet in.

Maar nu heb ik een probleem, er zit een vlekje op mijn bril. Ik kan niet goed lezen of je begint met 12 of met 1200 punten. Zien jullie dat beter, misschien? :giggle2:

Thailand een beetje kennende zou ik met 1200 beginnen...

Lees mee: https://www.bangkokpost.com/news/genera ... ad-drivers
Maakt niet uit 12 of 1200.
De meesten (jongeren) hebben niet eens een rijbewijs [|(

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Strafpunten op je rijbewijs in Thailand.....

#3 Bericht door printen44 » zaterdag 23 februari 2019, 21:24

godzilla schreef: zaterdag 23 februari 2019, 17:59
erik-kuijpers schreef: zaterdag 23 februari 2019, 13:10 STRAFPUNTEN OP JE RIJBEWIJS

Ja hoor, het komt ook in Thailand. Het parlement heeft het met 138 tegen 1 aangenomen bij 3 onthoudingen. Afhankelijk van de zwaarte van de overtreding krijg je strafpunten, uiteraard als oom agent niet net de andere kant op kijkt, en als je punten op nul staan dan ... maar dat staat er niet in.

Maar nu heb ik een probleem, er zit een vlekje op mijn bril. Ik kan niet goed lezen of je begint met 12 of met 1200 punten. Zien jullie dat beter, misschien? :giggle2:

Thailand een beetje kennende zou ik met 1200 beginnen...

Lees mee: https://www.bangkokpost.com/news/genera ... ad-drivers
Maakt niet uit 12 of 1200.
De meesten (jongeren) hebben niet eens een rijbewijs [|(
Al die jaren dat ik in Thailand woonde, beloofde de Thaise overheid dat het afgelopen moest zijn, met al die verkeersongelukken en de 28.000 verkeersdoden. Elke Nieuwjaarsvakantie en "Somgkran" met hun "dangerous days, zou een nieuwe toekomst zijn met veel minder ongelukken, doden en gewonden. Het bleek alleen maar "Haagse bluf", een opgeklopt schuim.

Maar we blijven lachen als een minister weer een nieuwverkeerskonijn uit de hoge hoed tovert. [$) [$) [$)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”