90 dagen melding online

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 90 dagen melding online

#46 Bericht door jumbo » dinsdag 26 januari 2021, 08:30

Ayutthaya gaf aan dat ze niet aangesloten waren op systeem...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
pjotter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 759
Lid geworden op: donderdag 30 september 2010, 17:36
Locatie: Nakhon Ratchasima Sao Diao

Re: 90 dagen melding online

#47 Bericht door pjotter » dinsdag 26 januari 2021, 09:04

Wat ik al zei; "Johnny moet dit weten", ha ha. Idd, eerste keer altijd persoonlijk. Tja, blijft af en toe vreemd. Bij de ene lukt het direkt, en bij een ander blijft het fout gaan. Ja, je leest/hoort ZO veel zaken daarover; Andere browser, popup- en ad blokkers weer deactiveren, internetsite meer kans dat het lukt dan bij de app, etc. etc. Helaas spreek ik niet uit ervaring want het imm. kantoor zit nog geen 10km van mij vandaan. Dus ga altijd persoonlijk. Altijd wel aardig om even wat mensen te ontmoeten met diverse verhalen.
En wat je zegt, het is een landelijk systeem, dus zou niet uit mogen maken bij welk imm. kantoor.
johnny013 schreef: maandag 25 januari 2021, 10:18
pjotter schreef: maandag 25 januari 2021, 09:35 DACHT ooit gelezen te hebben op de "Thai Visa Advice" groep van Facebook, dat je dat niet in moet vullen. Maaaarrrr, Johnny moet dit natuurlijk weten nu het bij hem dus wel werkt.
godzilla schreef: maandag 25 januari 2021, 07:33 Bij mij is het nog nooit gelukt, niet op pc, en niet via de app.
Maar toch een vraagje, wat vul je in bij je vluchtnummer?
Want dat weet ik niet meer zeker.
Niet alleen nu... De eerste keer moest op Immigration gebeuren, En ik kan je verzekeren dat daarna van de drie keer online 90 days report ik altijd het vluchtnummer heb ingevuld omdat zoals gezegd dat in mijn hoof zit... het feit dat het bij mij probleemloos al drie keer is gelukt, bewijst wellicht dat het het voor Godzilla het struikelblok is...

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: 90 dagen melding online

#48 Bericht door De Beweerder » vrijdag 23 april 2021, 08:55

Immigrations Extranet Voor 90 Day en TM30 Reporting Werkt weer.
Zowel de app als de web site.[emoji2]
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: 90 dagen melding online

#49 Bericht door johnny013 » maandag 26 april 2021, 08:33

Was ik net even te vroeg.... drie en twee dagen ervoor vaak geprobeerd maar de site werkte niet... dus de laatste negen maanden probleemloos op de laptop, nu dus maar persoonlijk ter kantore begeven van de Imm. alhier.
Daar ging het ook snel, ondanks dat de nummering van het loket in de war was... mijn nummer 080 verscheen op het beeld, maar de dame was nog met 078 bezig... maar ze heeft alles er snel door gejast want ik stond binnen een kwartier weer buiten...
Het is zoals het is...

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: 90 dagen melding online

#50 Bericht door johnny013 » maandag 12 juli 2021, 05:55

Iemand bekend met het feit dat de 90 dagen melding in Jomtien = Chon Buri niet online kan... krijg na invulling de melding dat ik naar de Immigration toe moet.

Wellicht is het net zo als 3 maanden geleden, toen was het snel opgelost...
Het is zoals het is...

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 90 dagen melding online

#51 Bericht door jumbo » maandag 20 december 2021, 08:45

Eindelijk gelukt met nieuwe site van immigration

https://tm47.immigration.go.th/tm47/#/register/add

succes mannen

Maximale tijd vooraf gebruiken dus 14 dagen voor vervaldag melden
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: 90 dagen melding online

#52 Bericht door Joep » maandag 20 december 2021, 09:39

Vandaag toch weer ouderwets naar Immigration Impact Muang Thong Thani geweest.
Had netjes online account aangemaakt en na 2 dagen ook gelukt, password etc gekregen.
Moest 21 dec mijn 90 dagen doen dus op 8 december netjes online aangemeld en per ommegaande een bevestiging.
1 Week later een mailtje dat ik in persoon moest melden want was al langer dan 90 dagen in TH.
Op nieuw online gemeld, maar geen succes.
Vandaag dus in persoon geweest, wachttijd viel mee (half uurtje) en de vriendelijke dame zei dat het systeem pas na 1 januari echt goed zou werken. Ook de TM30 melding die we altijd in de app doen kon ze niet inzien en niets mee doen. Gelukkig had ik een printscreen bij me en dat was voor deze keer dan goed. Controle of er nog thb 400.000 op de rekening stond was niet nodig.
Nu 21 maart de volgende 90 dagen melding. Hopelijk kan het dan wel online.
En anders maar weer een dagje er op uit :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: 90 dagen melding online

#53 Bericht door Herbergier » maandag 20 december 2021, 11:09

Hier in Buriram gaat het allemaal heel makkelijk bij een 90 dagen melding, in de eerste plaats is het voor mij van huis naar de Immigration 2 maar 20 minuten wandelen, daar aangekomen leg ik alleen mijn paspoort op het bureau van de dienstdoende officer, die wel of niet al met iemand bezig is en tussendoor verzorgt hij dan even mijn 90 dagen papiertje en sta ik binnen 5 minuten weer buiten, daarna wandel ik weer op mijn gemak naar huis.

Immigration 1, het hoofdkantoor, is net buiten de stad in het provinciehuis van Buriram (voor mij op 15 minuten rijden met de auto) en Immigration 2 is een bijkantoor vlak achter het voetbalstadion, daar is het vrijwel nooit druk en word je dus zeer snel geholpen, voor mijn jaar extension vorige maand stond ik binnen een kwartier weer buiten.
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: 90 dagen melding online

#54 Bericht door jumbo » dinsdag 21 december 2021, 00:50

Ayutthaya idem dito met een sterretje, maar sinds we zijn verhuisd naar Cha am moet ik er extra voor in de auto
Vandaar de keuze voor online, nog effe zien welk adres ik ga invullen volgende keer, zal wel bedrijfs adres worden
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: 90 dagen melding online

#55 Bericht door johnny013 » zondag 27 maart 2022, 11:35

Ik kreeg afgelopen vrijdag een email van Immigration dat mijn 90 dagen op 09 april a.s. om zijn.

Vrijdag gelijk online even gedaan en kreeg vandaag, zondag, een email met het uit te printen papiertje...
Het is zoals het is...

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: 90 dagen melding online

#56 Bericht door jomel17 » zondag 27 maart 2022, 13:34

johnny013 schreef: zondag 27 maart 2022, 11:35 Ik kreeg afgelopen vrijdag een email van Immigration dat mijn 90 dagen op 09 april a.s. om zijn.

Vrijdag gelijk online even gedaan en kreeg vandaag, zondag, een email met het uit te printen papiertje...
Netjes, het is mij nog steeds niet gelukt.
Als ik bij de immi vraag waarom het niet kan is het antwoord, ik weet niet.....
หลงรัก

Gebruikersavatar
johnny013
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 214
Lid geworden op: zaterdag 28 september 2019, 11:55
Locatie: Sattahip

Re: 90 dagen melding online

#57 Bericht door johnny013 » zondag 27 maart 2022, 14:00

Tsja... triest dat er nog steeds zoveel verschil is bij dezelfde overheidsinstelling in één land...
Het is zoals het is...

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: 90 dagen melding online

#58 Bericht door Joep » maandag 28 maart 2022, 04:09

Bij is het ook al 2x mislukt.
Dus weer een gezellig ritje gemaakt naar Immi BKk.
Laatste keer geluk en een aardige dame aan het lkket die vroeg waarom we niet online de melding deden. Mijn vrouw zei dat we dat iedere keer proberen maar steeds ern afwijzing krijgen. Ze heeft in het systeem gekeken maar mon niet verder. Aan haar collega gevraagd ( een stuk minder aardig) wou niet helpen. Blijkbaar had zij toch iets meer te vertellen want ze kreeg hewoon opdracht om het uit te zoeken. Na een minuut of 3 was de fout gevonden. In hun systeem staat de straatnaam anders vermeld dan op onze papieren. Een klein verschil maar het geautomatiseerde systeem keurt het dan af. In Juni maar weer een keer proberen. TIT.

jomel17
Expat
Expat
Berichten: 1560
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 18:13
Locatie: Khon Kaen

Re: 90 dagen melding online

#59 Bericht door jomel17 » maandag 28 maart 2022, 13:57

Goed nieuws Joep.
Ik moet volgende week mijn stempel halen na een maand under considuration (als ik het goed schrijf) en zal dan gelijk het adres laten controleren.
Die verlenging aanvragen ging ook al zo soepel, moesten weer foto's ingeleverd worden, zelfde als verleden jaar..
toen de dame van de immi bijna klaar was zei ik kom terug op 4 april??
nee zegt zij kom maar op 3 april.... zondag.....
หลงรัก

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”