Handgeschreven visum?

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Nynke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 16
Lid geworden op: zaterdag 04 mei 2013, 08:18

Handgeschreven visum?

#1 Bericht door Nynke » vrijdag 10 januari 2014, 16:48

Ik heb vandaag mijn paspoort met visum opgehaald bij het Thaise consulaat in Amsterdam. Nu is dit visum met de hand geschreven en dat had ik nog nooit gezien. Categorie, nr of entrys, paspoortnummer is dus gewoon op een visumsticker geschreven, wel met stempel etc.

Iemand dit wel eens gezien? Ze zeiden dat ze het voortaan altijd zo doen maar volgens mij zag ik ook wel paspoorten met een volledig geprintte visum voorbij komen.

Kan ik er gewoon op vertrouwen dat het in orde is?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Handgeschreven visum?

#2 Bericht door prajak » vrijdag 10 januari 2014, 17:05

Ja hoor, ik heb ook zo'n ding in mijn oud paspoort.

Is wel van 2003 maar was OK. De ambtenaren aan de grens hebben loepen, dat klinkt gek, om alle stempels van Thaise autoriteiten te controleren op 'geheime' tekentjes en ik zie dat ook wel eens gebeuren op het kantoor van de Immigration Police hier.

Ga er gerust van uit dat dit in orde is. De visumstickers waren gewoon op....

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: Handgeschreven visum?

#3 Bericht door mai mi tang » vrijdag 10 januari 2014, 17:09

Nynke schreef:Ik heb vandaag mijn paspoort met visum opgehaald bij het Thaise consulaat in Amsterdam. Nu is dit visum met de hand geschreven en dat had ik nog nooit gezien. Categorie, nr of entrys, paspoortnummer is dus gewoon op een visumsticker geschreven, wel met stempel etc.

Iemand dit wel eens gezien? Ze zeiden dat ze het voortaan altijd zo doen maar volgens mij zag ik ook wel paspoorten met een volledig geprintte visum voorbij komen.

Kan ik er gewoon op vertrouwen dat het in orde is?
Dik in orde Nynke. Geen enkele reden tot ongerustheid.
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

Nynke
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 16
Lid geworden op: zaterdag 04 mei 2013, 08:18

Re: Handgeschreven visum?

#4 Bericht door Nynke » zondag 12 januari 2014, 10:40

Bedankt voor jullie reacties! :D Ben dan toch weer gerustgesteld. Niet dat ik het antwoord op het consulaat niet vertrouwde, maar het is toch fijn om van anderen ook te horen dat het niet ongebruikelijk is :D

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”