Een kool stoven, mag dat ?

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Een kool stoven, mag dat ?

#16 Bericht door Jos Flachs » woensdag 08 januari 2014, 01:17

Het is een handig kapstok artikel waar je alles aan op kan hangen. Vooral farangs waar je een hekel aan hebt.
- Er zijn voor het hele koninkrijk Thailand 4 inspecteurs die dit in de gaten houden:

Een falang is eigenaar van een bar, zijn vrouw is de beheerster. Hij zit rustig z'n krantje te lezen. En ziet een leeg glas op een tafel staan. Hij staat op en zet het glas in de spoelbak. BINGO!!!! Stomtoevallig zit een van die vier inspecteurs ook in die bar en hangt hem te drogen.

Een andere farang krijgt ruzie met de tuinman. Hij verbiedt hem toegang tot z'n tuin en gaat zelf het gras maaien een week later. BINGO!!! Stomtoevallig is een van die vier inspecteurs ter plekke en maait de farang onder het (juridische) gazon.
U ziet, die 4 knapen hebben het maar druk. Met het vereffenen van rekeningen. :crazy:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Een kool stoven, mag dat ?

#17 Bericht door ron » woensdag 08 januari 2014, 01:41

De auto had ik dus zelf gewassen,terwijl een Thai dit had kunnen doen en op deze wijze 200thb had kunnen verdienen.
Een paar uur later onderweg,en wordt staande gehouden omdat ik te lang de rechter rijstrook zou hebben gebruikt.
Denk dat het een smoesje was,en men gewoon de 200thb die de ferang het Thaise volk had ontnomen alsnog uit de zak werd geklopt...... :giggle:
Is het niet rechtsom,dan gaat het wel linksom....................yep...........T.I.T. :crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Een kool stoven, mag dat ?

#18 Bericht door brake034 » woensdag 08 januari 2014, 03:31

Antwoord van Toeristen Politie in Chiang Rai: "To answer your question, no work permit is needed. This was answered in an open forum with the Police Inspector and an Immigration representative at the time they kicked off the program 2 years ago."

Nadeel van het stellen van de vraag: nu proberen ze mij te strikken voor de regio tot Chiang Khong.......
Krijg je wel (tegen betaling!) twee witte polo's voor en een pet, met logo's en een toeristen politie pas.
Marcel

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Een kool stoven, mag dat ?

#19 Bericht door ron » woensdag 08 januari 2014, 08:49

brake034 schreef:Antwoord van Toeristen Politie in Chiang Rai: "To answer your question, no work permit is needed. This was answered in an open forum with the Police Inspector and an Immigration representative at the time they kicked off the program 2 years ago."

Nadeel van het stellen van de vraag: nu proberen ze mij te strikken voor de regio tot Chiang Khong.......
Krijg je wel (tegen betaling!) twee witte polo's voor en een pet, met logo's en een toeristen politie pas.
Dan ga ik mij gelijk a.s. maandag aanmelden in Pattaya..................niet verkeerd!
1 voor Jeab,en 1 voor mij. :clap:


Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Een kool stoven, mag dat ?

#20 Bericht door brake034 » woensdag 08 januari 2014, 09:30

Marcel

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”