Tourist visa Laos

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
guus
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 20 oktober 2013, 20:24

Tourist visa Laos

#1 Bericht door guus » dinsdag 22 oktober 2013, 20:08

Kan iemand mij adviseren over de volgende visum kwestie?

Kom ik Thailand binnen met een visa on arrival (30 dagen) als mijn ticket laat zien dat ik 3 maanden blijf??
Normaal haal ik een double entry tourist visa in Amsterdam..
Ik verblijf in Nakhon phanom wat pal aan Laos grenst. het is voor mij makkelijk even oversteken naar Savannaketh voor een tourist visa.

Gebruikersavatar
Jos Flachs
Expat
Expat
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 10 mei 2006, 12:35
Locatie: Bangkok

Re: Tourist visa Laos

#2 Bericht door Jos Flachs » woensdag 23 oktober 2013, 02:58

Natuurlijk, je krijgt die 30 dagen direct. En 2x een verlenging van 10 of 15 dagen (dat weet ik niet precies). Daarna zal je toch echt terug moeten vliegen. Of eerst een visum aanvragen in Nederland.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Tourist visa Laos

#3 Bericht door joepattaya » woensdag 23 oktober 2013, 06:42

guus schreef:Kan iemand mij adviseren over de volgende visum kwestie?

Kom ik Thailand binnen met een visa on arrival (30 dagen) als mijn ticket laat zien dat ik 3 maanden blijf??
Normaal haal ik een double entry tourist visa in Amsterdam..
Ik verblijf in Nakhon phanom wat pal aan Laos grenst. het is voor mij makkelijk even oversteken naar Savannaketh voor een tourist visa.
Je krijgt om te beginnen GEEN visa-on-arrival, maar een visum-vrijstelling-stempel voor 30 dagen.
Immigratie in Bangkok zal niet moeilijk doen over je 3 maanden, maar je loopt wel het risico dat de luchtvaartmaatschappij waar je mee naar Thailand vliegt je niet meeneemt.
Maar goed, als je toch in Thailand bent met een 30-dagen vrijstelling, dan is een tripje naar Savannkhet vanuit Nakhon Panom zo gemaakt.

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”