ED / Stage visum

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ThomasB
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 29 december 2011, 16:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

ED / Stage visum

#1 Bericht door ThomasB » woensdag 30 januari 2013, 18:29

Hoi,

Van Aug t/m Dec 2012 heb ik gestudeerd op Rangsit University (Pathum Thani). Hiervoor heb ik een 'ED' Multiple entries visum van 11-7-2012 tot en met 11-7-2013.
Nu is het mij duidelijk en logisch dat ik gewoon Thailand kan binnenkomen zonder probleem, right?

Ik kom ik April weer terug naar Thailand, vanaf Augustus t/m December (of Januari) ga ik stage lopen.

Nu is natuurlijk in Thailand (mijn ervaring) alles best wel traag met papierwerk, en vroeg mij af wat het beste is;
-Wachten op het officiele papier om hier in A'dam een stage/education visum weer aan te vragen
-In Thailand bij de Thai embassy een visum aanvragen met het contract, kan dit?

Wat is verstandig, wat zouden jullie doen?

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: ED / Stage visum

#2 Bericht door stevenl » donderdag 31 januari 2013, 07:29

ThomasB schreef:Hoi,

Van Aug t/m Dec 2012 heb ik gestudeerd op Rangsit University (Pathum Thani). Hiervoor heb ik een 'ED' Multiple entries visum van 11-7-2012 tot en met 11-7-2013.
Nu is het mij duidelijk en logisch dat ik gewoon Thailand kan binnenkomen zonder probleem, right?

Ik kom ik April weer terug naar Thailand, vanaf Augustus t/m December (of Januari) ga ik stage lopen.

Nu is natuurlijk in Thailand (mijn ervaring) alles best wel traag met papierwerk, en vroeg mij af wat het beste is;
-Wachten op het officiele papier om hier in A'dam een stage/education visum weer aan te vragen
-In Thailand bij de Thai embassy een visum aanvragen met het contract, kan dit?

Wat is verstandig, wat zouden jullie doen?
Er is in Thailand geen Thai embassy. Gewoon in Amsterdam of Den Haag aanvragen als je het papierwerk op tijd binnen hebt. Komt dit te laat, dan als je in Thailand bent even naar Vientiane, KL of Penang en het daar regelen.

ThomasB
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 17
Lid geworden op: donderdag 29 december 2011, 16:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: ED / Stage visum

#3 Bericht door ThomasB » donderdag 31 januari 2013, 09:38

Thanks, daar heb ik dus niet naar gekeken. Heb weinig trek om naar één van de landen te reizen.
Ik ga (helaas zijn ze traag) wat meer druk zetten achter het papiertje :cheesy: .

Dank voor je antwoord stevenl :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”