Visum via de post verdwenen

Post hier al je vragen voor Visa voor Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Visum via de post verdwenen

#46 Bericht door elst99 » zondag 07 april 2013, 05:06

In Maleisië hoef je geen visum, krijg je automatisch 3 maanden, je kan in KL of Penang een enkel of double entry halen, dan is het probleem toch opgelost?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

Gebruikersavatar
Kees
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: donderdag 16 juni 2005, 19:43
Locatie: Doi Saket, Talad Khwan

Re: Visum via de post verdwenen

#47 Bericht door Kees » zondag 07 april 2013, 05:12

De vraag was "hoe lang duurt het voor je je paspoort weer terug gestuurd krijgt".
Normaal gesproken binnen één week, maar zoals al opgemerkt zat het paasweekend er tussen.
Maar het had er nu toch moeten zijn, dus even een belletje naar de ambassade.
Niet klagen, maar dragen.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Visum via de post verdwenen

#48 Bericht door elst99 » zondag 07 april 2013, 07:13

Klopt, heb even gekeken op Thai consulaat pag. Hebben goede vrijdag en Pasen vrij, dat zijn al 4 dagen en dan vermelden ze nog 7 werkdagen minimaal, soms heb je geluk komt het sneller, maar klopt er iets niet met de papieren of er te weinig geld of ik weet niet wat, ze bellen jou niet, dan zelf contact opnemen, misschien weer zoek in hun kluis, is ook al is voorgekomen, dus bellen!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 479
Lid geworden op: maandag 01 maart 2010, 14:04
Locatie: Lelystad

Re: Visum via de post verdwenen

#49 Bericht door frans49 » zondag 07 april 2013, 07:18

baco101 schreef:

Je hoort wel steeds vaker dat ze in Penang of KL voor een non O gebaseerd op dat je bent getrouwd met een thai ze 100.000 baht willen zien staan op een thaise rekening. Ik weet nietop basis waarvan frans 49 zijn non immigrant aanvraagd.

Frans heeft gewoon een non O aangevraagd en gekregen omdat hij gepensioneerd is. Ik ben niet met een Thaise getrouwd. :Whistle:
En Elst99, vliegen via KL is zeker een optie maar ik vlieg liever via BKK omdat ik graag eerst een paar weken in Thailand blijf. Eigenlijk heb ik nog nooit problemen gehad met dit onderwerp maar wel heb ik de ervaring dat Thailand heel goed is in het onverwacht en niet aangekondigd veranderen van regels. Denk maar aan mijn vorige verhaaltje waar zij ineens weigeren om mijn visa op een wat later tijdstip te gebruiken. :cry:

Nou maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen maar omdat mijn partner een maand later alleen naar BKK vliegt wil ik graag heel goed op de hoogte zijn van de huidige stand van zaken. :worshippy:
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Plaats reactie

Terug naar “Visa Thailand”