hulp gezocht met folder.

De beginselen van de Thaise taal.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Plaats reactie
Bericht
Auteur
thaitaaipop
kenner
kenner
Berichten: 112
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2012, 16:42

hulp gezocht met folder.

#1 Bericht door thaitaaipop » vrijdag 21 juni 2019, 12:58

Hallo beste mensen,

kan iemand mij vertellen hoe ik de folder (zie link) moet lezen.
Het Witte bedrag is dat de totaal prijs? of is dat de oude prijs en de gele de nieuwe prijs?
Fresher is dat een merk? (via google kan ik niks vinden)

http://www.thaiwatsadu.com/promotion201 ... rance.html

alvast bedankt.

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: hulp gezocht met folder.

#2 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 21 juni 2019, 14:17

Denk, maar het is slecht te lezen, dat dit een opruiming is met vette korting. Er staat ook promotion. Maar probeer eens een detailopname te maken van EEN apparaat dan kan ik zien wat dat witte bedrag onderaan voorstelt. En anders is er een truc: doe alsof je een ding in je winkelwagen zet en kijk wat de prijs is. Je kunt hem later weer weghalen.

thaitaaipop
kenner
kenner
Berichten: 112
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2012, 16:42

Re: hulp gezocht met folder.

#3 Bericht door thaitaaipop » vrijdag 21 juni 2019, 15:04

erik-kuijpers schreef: vrijdag 21 juni 2019, 14:17 Denk, maar het is slecht te lezen, dat dit een opruiming is met vette korting. Er staat ook promotion. Maar probeer eens een detailopname te maken van EEN apparaat dan kan ik zien wat dat witte bedrag onderaan voorstelt. En anders is er een truc: doe alsof je een ding in je winkelwagen zet en kijk wat de prijs is. Je kunt hem later weer weghalen.
Hallo Erik, Kan je PDF lezen? als je op de Rode Balk klikt,krijg je de folder in PDF formaat je kan hem dan ook vergroten. Als je me kan vertellen wat erop staat.
(neem maar als voorbeeld de Sharp op pagina 2)

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: hulp gezocht met folder.

#4 Bericht door erik-kuijpers » vrijdag 21 juni 2019, 15:18

Voor het witte bedrag staat pokkadti en dat betekent 'normaal' of 'gebruikelijk'.
Achter het gele bedrag staat / khruang en dat betekent per ding, machine, apparaat.
Links van het kleine witte bedrag staat khaneen en dat is iets als score, punt. Misschien iets voor een klantenkaart? Geen idee.
Dus ik denk dat ze stevig afprijzen.
Succes!

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: hulp gezocht met folder.

#5 Bericht door Herbergier » zaterdag 22 juni 2019, 10:37

Onderaan zijn klantenkaart punten, ik heb ooit eens via deze punten korting gehad op een koop, maar die korting krijg je alleen bij waren met de normale prijs, dus niet bij waren die zijn afgeprijsd of die in de reclame zijn, eigenlijk kan je dus beter iets uit de reclame kopen, want de meeste populaire artikelen zijn afgeprijsd, dan heb je meer keus en ben je dus beter uit.
Alles van waarde is weerloos.

Plaats reactie

Terug naar “Thaise Taal”