Vertaling Email

De beginselen van de Thaise taal.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Plaats reactie
Bericht
Auteur
comptgoed
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 24 april 2013, 21:04

Re: Vertaling Email

#16 Bericht door comptgoed » zaterdag 27 april 2013, 20:15

Het is al geregeld hoor maar toch heel erg bedankt voor de zeer ondersteunende reactie's

http://www.vfsglobal.com/netherlands/thailand/

Zowel in engels als Thais

Gegroet Eric [|)

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Vertaling Email

#17 Bericht door Loe » zaterdag 27 april 2013, 21:07

comptgoed,

als je zo snel blijft oordelen komt het nooit goed :P . Ik snap niet wat NIET goed was aan mijn antwoord. Telefonisch kun je veel meer duidelijk maken en er zijn genoeg thaise mensen in Nederland die je daar bij kunnen helpen

comptgoed
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 5
Lid geworden op: woensdag 24 april 2013, 21:04

Re: Vertaling Email

#18 Bericht door comptgoed » zaterdag 27 april 2013, 23:04

Loe schreef:comptgoed,

als je zo snel blijft oordelen komt het nooit goed :P . Ik snap niet wat NIET goed was aan mijn antwoord. Telefonisch kun je veel meer duidelijk maken en er zijn genoeg thaise mensen in Nederland die je daar bij kunnen helpen
Het was ook niet zozeer tegen jou als persoonlijk bedoeld Loe en ik oordeel helemaal niet dat ligt niet in mijn aard maar als bepaalde mensen mij benaderen in een voor mij beledigende en bevooroordeelde wijze en dat zelf niet eens in de gaten hebben dan wijs ik ze daar wel even op,Niet dat dat veel zal uithalen want de aard van het beestje verander je toch niet.
Voor de rest maak ik mij er verder niet eens druk om dat is pure verspilde moeite om diegenen iets aan het verstand te brengen en als ze zelfs niet eens snappen in datgeen wat ik bedoel te zeggen of uit te leggen dat getuigt in mijn visie alleen maar van een laag intelligentie vermogen dus voor mij niet de moeite waard om daar überhaupt nog verder op in te gaan.

Groet Eric.
Laatst gewijzigd door comptgoed op zaterdag 27 april 2013, 23:29, 3 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Thaise Taal”