Sociaal isolement?!

Post hier al je vragen en opmerkingen voor het emigreren naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#106 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 06:35

genesis schreef:
ron schreef::thumbsup:

Afbeelding
Spreek je nu voor je zelf Ron?! :mrgreen:

Genesis
Ach...........t,is niet typisch een Thai/felang opmerking hoor...... :Whistle:
Dat mooie woordje "liefde" zal je eigenlijk pas veel later in een relatie kunnen ontdekken.
In het begin van een relatie heb ik daar wel een andere naam voor.
Maar doe gewoon wat je hart jou ingeeft Genesis,maar besef wel:de prijzen liggen aan de eindstreep!
Wij hebben een fijn gezin,maar Jeab en ik botsen nog dagelijks hoor,maar zo blijft er reuring in de tent.
Beter dat,dan alles maar pikken en slikken tot de bom barst. :thumbsup:

Succes,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sociaal isolement?!

#107 Bericht door driver » vrijdag 19 juni 2015, 07:01

Er wordt toch aardig gereageerd en iedereen doet en ziet het op zijn manier , herkent zich weer in wat andere reacties en iedere relatie is dan weer opgebouwd uit andere dingen.
En dat woordje ,,liefde " zal voor de een ook weer een andere betekenis hebben dan voor een ander en dat is prima toch vindt ik.
Genesis omschrijft het mooi zoals hij het ziet en doet en bijv. Hutspot schrijft zo ook zijn ervaringen of belevenissen net als de anderen incl. mijzelf hier.

In ieder geval leuk om elkaars reacties / ervaringen en meningen te lezen vindt ik.

gr driver

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#108 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 07:13

Goedemorgen Arie

Ik had jaren geleden een ontmoeting met twee leden van het TF in Udonthani,om iets zakelijks te bespreken.
Beide heren hadden ook zo,n gelukkig leven met hun Thaise vrouw..........
Na het gesprek ging een ieder zijn weg.
Ik ben lekker wezen hangen in het welbekende stukje waar dames hun diensten aanbieden,en zag na een uurtje of twee de beide heren met soortgelijke dames voorbij lopen onderweg naar hun hostel.......... :cheesy: :clap:
Ach,zie er als grotestad bewoner geen kwaad in hoor,maar bedoel dat je jezelf niet mooier moet voordoen dan dat je bent. :thumbsup:

Fijne dag,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sociaal isolement?!

#109 Bericht door driver » vrijdag 19 juni 2015, 07:29

ron schreef:Goedemorgen Arie

Ik had jaren geleden een ontmoeting met twee leden van het TF in Udonthani,om iets zakelijks te bespreken.
Beide heren hadden ook zo,n gelukkig leven met hun Thaise vrouw..........
Na het gesprek ging een ieder zijn weg.
Ik ben lekker wezen hangen in het welbekende stukje waar dames hun diensten aanbieden,en zag na een uurtje of twee de beide heren met soortgelijke dames voorbij lopen onderweg naar hun hostel.......... :cheesy: :clap:
Ach,zie er als grotestad bewoner geen kwaad in hoor,maar bedoel dat je jezelf niet mooier moet voordoen dan dat je bent. :thumbsup:

Fijne dag,Ron.
Hi Ron.
Ik vindt alle reacties in dit draadje wel mooi om te lezen en ik haal bij de diverse posters er wel uit hoe iemand denkt en in elkaar zit ongeveer al kun je je natuurlijk altijd sterk vergissen in mensen weet ik uit ervaring.
Mijn reacties zijn gewoon zoals ik op dat moment denk en ik ben hier en elders gewoon mezelf zoals ik altijd ben.

Hoe iedereen leeft bepaalt hij of zij zelf maar vindt ik incl. dat stukje wat jij nu aanhaalt over de barladies. ;)
Als die beide heren bijv. zouden aan geven dat ze dat van anderen veroordelen als ze dat zouden doen terwijl ze het zelf wel doen zijn het 2 losers vindt ik.
Ik weet na 5 jaar Thailand en TF om daar even bij te blijven nu ook wel hoe e.e.a in elkaar steekt en met dat steken zijn het vaak juist diegenen die altijd zo braaf en netjes zijn en anderen vaak be/veroordelen terwijl ze zelf....juist.

gr driver

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Sociaal isolement?!

#110 Bericht door Ashakorat » vrijdag 19 juni 2015, 07:34

driver schreef:
ron schreef:Goedemorgen Arie

Ik had jaren geleden een ontmoeting met twee leden van het TF in Udonthani,om iets zakelijks te bespreken.
Beide heren hadden ook zo,n gelukkig leven met hun Thaise vrouw..........
Na het gesprek ging een ieder zijn weg.
Ik ben lekker wezen hangen in het welbekende stukje waar dames hun diensten aanbieden,en zag na een uurtje of twee de beide heren met soortgelijke dames voorbij lopen onderweg naar hun hostel.......... :cheesy: :clap:
Ach,zie er als grotestad bewoner geen kwaad in hoor,maar bedoel dat je jezelf niet mooier moet voordoen dan dat je bent. :thumbsup:

Fijne dag,Ron.
Hi Ron.
Ik vindt alle reacties in dit draadje wel mooi om te lezen en ik haal bij de diverse posters er wel uit hoe iemand denkt en in elkaar zit ongeveer al kun je je natuurlijk altijd sterk vergissen in mensen weet ik uit ervaring.
Mijn reacties zijn gewoon zoals ik op dat moment denk en ik ben hier en elders gewoon mezelf zoals ik altijd ben.

Hoe iedereen leeft bepaalt hij of zij zelf maar vindt ik incl. dat stukje wat jij nu aanhaalt over de barladies. ;)
Als die beide heren bijv. zouden aan geven dat ze dat van anderen veroordelen als ze dat zouden doen terwijl ze het zelf wel doen zijn het 2 losers vindt ik.
Ik weet na 5 jaar Thailand en TF om daar even bij te blijven nu ook wel hoe e.e.a in elkaar steekt en met dat steken zijn het vaak juist diegenen die altijd zo braaf en netjes zijn en anderen vaak be/veroordelen terwijl ze zelf....juist.

gr driver
Het blijven mannen, of ze nu in thailand wonen of in nederland er zijn trouwe mannen en mannen die het niet zo nauw nemen. In nederland zijn ook hele goede huwelijken met mannen ( en soms ook vrouwen) die buiten de boot piesen. Het wordt inderdaad pas laakbaar als je er anderen om gaat veroordelen.
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sociaal isolement?!

#111 Bericht door driver » vrijdag 19 juni 2015, 07:45

Vreemd gaan gebeurt zoveel al dan niet in overleg of vooraf gemaakte afspraken met elkaar al heet het dan niet meer vreemdgaan misschien ?
Maar jij schrijft het wat duidelijker neer wat ik zo,n beetje bedoelde in mijn reactie.

gr driver

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#112 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 09:37

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Sociaal isolement?!

#113 Bericht door elst99 » vrijdag 19 juni 2015, 09:51

Als je je elke keer voorsteld, is er geen vreemdgaan aan! ;)
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#114 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 10:00

Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen :thumbsup:

AMSTERDAM – Vrouwen gaan met 40 procent vaker vreemd dan mannen, die in 30 procent van de gevallen de scheve schaats rijden. De grootste reden voor de vrouw om ontrouw te zijn is verveling, maar ook te diep in het glaasje kijken gaat nog wel eens ten koste van de monogamie.

Een op de tien geeft zelfs ronduit toe niet aan monogamie te doen, omdat het leven veel te kort is. Dat blijkt uit onderzoek van Opera North, waarover de Britse krant The Telegraph donderdag bericht.

Uit het onderzoek bleek verder dat een kwart van de ondervraagden met een collega de mist ingaat. Nog eens een kwart geeft de voorkeur aan een vreemdeling en eveneens een kwart zegt een man in uniform niet te kunnen weerstaan.

Afbeelding


De meeste vrouwen verkeren graag in het gezelschap van mannen: 55 procent zegt de aandacht fijn te vinden.

Eenderde geeft echter wel aan het vervelend te vinden wanneer een man geflirt verkeerd interpreteert.

“Het onderzoek suggereert dat vrouwen geen kwaad zien in hun geflirt en dat ze zichzelf een ‘indiscretie’ snel vergeven”, zegt een woordvoerder van Opera North. “Vrouwen kunnen hierin zelfs zo ver gaan dat ze zich voorhouden dat ze niet wilden vreemdgaan, maar dat het per ongeluk gebeurde.”

Ruim een derde geeft dan ook aan te zijn vreemdgegaan omdat ‘het geflirt uit de hand liep’.

Aan het onderzoek deden 3000 mensen mee.

http://www.nu.nl/overig/2074252/vrouwen ... nnen-.html

ps:foto hoort er niet bij..... :cheesy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Sociaal isolement?!

#115 Bericht door Ashakorat » vrijdag 19 juni 2015, 10:04

Hoef ik me niet meer schuldig te noemen omdat ik een man ben :crazy:
Een politicus praat veel meer dan ik, maar zegt minder
.
Groet

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#116 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 10:05

Ashakorat schreef:Hoef ik me niet meer schuldig te noemen omdat ik een man ben :crazy:
Pffffffffffffffff,...........fijn gevoel geeft dat he?! :worshippy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5117
Lid geworden op: maandag 19 mei 2008, 12:30

Re: Sociaal isolement?!

#117 Bericht door elst99 » vrijdag 19 juni 2015, 10:24

En ik ben van de 'oude stempel'! Ha ha
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#118 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 10:27

elst99 schreef:En ik ben van de 'oude stempel'! Ha ha
Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

hanshu

Re: Sociaal isolement?!

#119 Bericht door hanshu » vrijdag 19 juni 2015, 10:27

elst99 schreef:En ik ben van de 'oude stempel'! Ha ha
Ik ook.... 8-)

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Sociaal isolement?!

#120 Bericht door ron » vrijdag 19 juni 2015, 10:29

hanshu schreef:
elst99 schreef:En ik ben van de 'oude stempel'! Ha ha
Ik ook.... 8-)

Okee...... :thumbsup:

Afbeelding
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Emigreren naar Thailand”