Zijn er films te koop in pattaya met ned ondertiteling.

Informatie over films uit Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
weten
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 787
Lid geworden op: maandag 17 maart 2008, 15:21
Locatie: Zuid Holland- Cha am

Re: Zijn er films te koop in pattaya met ned ondertiteling.

#16 Bericht door weten » zondag 28 juli 2013, 07:27

sawadikrap schreef:
weten schreef:Ik deed het s,nachts is iets sneller en kon de andere dag kijken nu heb ik een betaalserver Snelnet.Nl gaat als een dolle soms binnen een half uur een complete film binnen zet ze op een mediaplayer en neem ze mee naar Thailand.

Bedankt weten :)

Ja zou ik in Holland wonen zou ik het wel weten, maar woon in Pattaya.
En hier is de internet verbinding uiteraard niet te vergelijken, dus ik ben soms dagen bezig om een film binnen te krijgen.
Soms mazzel met sommige films, maar in het algemeen gaan er dagen of langer overheen.

Vandaar de vraag, zou het echt met een beter pakket die ook echt sneller binnenhaalt had ik weer een ander pakket genomen. Maar met internet hier in Pattaya heb ik uit het verleden niet veel verschil gemerkt.

Ik heb nu het goedkoopste pakket van 3 BB Broadband per maand 631.30 THB per maand.

Robert ;)
Oeps ik betaal voor 6mnd ongeveer 5400Thb.en haal dan s'nachts zo'n 3 tot 4 films binnen maar kijk is bij snelnet.nl want die werkt bij mij in thailand ook goed, niet zo snel als in nederland :clap: :clap: maar toch snel genoeg.

Een andere optie is om een mediaspeler te kopen en die in nederland vol te gooien en mee terug te laten nemen stekker in je tv. en kijken maar, heb ik verleden jaar nog gedaan zo'n 300 films meegenomen, de man was als een kind zo blij, leuk.
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Zijn er films te koop in pattaya met ned ondertiteling.

#17 Bericht door sawadikrap » zondag 28 juli 2013, 16:36

v@go schreef:http://www.speedtest.nl/ Hier kun je de snelheid meten.
Hoe snel je kunt downloaden hangt ook af van de aanbieder(s) van de content.

Dank je :)

Heb het getest, en ga morgen naar het kantoor om te informeren.

Dit was resultaat van de test met normaal internet contract.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) ? 32.0 KByte/sec (=256 kbps)
Upload
Gegevens opgeslagen ? 25.6 KByte/sec (=205 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie Gegevens opgeslagen ? 76.0 Conn/min

Heb er weinig verstand van maar denk niet snel.

Robert. :roll:

Gebruikersavatar
v@go
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1691
Lid geworden op: vrijdag 19 februari 2010, 13:10
Locatie: Belgie-จอมเทียน

Re: Zijn er films te koop in pattaya met ned ondertiteling.

#18 Bericht door v@go » maandag 29 juli 2013, 12:04

32,0 kByte/s (komt erop neer dat als je een dvd van 4,8 Gb hebt = 4.800.000 kByte dus4.800.000/32=150.000 s= 41,7 h)
een verbinding van niets eerlijkgezegd. Mijn eerste telefoon inbelverbinding was 6 kByte/s

Ikzelf in België zit op 3063.1 KByte/s dit is een basic abonnement van 25€ per maand
snelste glasvezel van xs4all is 250 Mb/s dus theoretisch dvd binnen in 19-20 sec
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก

sawadikrap
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 540
Lid geworden op: zaterdag 25 augustus 2007, 07:03
Locatie: Pattaya Thailand

Re: Zijn er films te koop in pattaya met ned ondertiteling.

#19 Bericht door sawadikrap » dinsdag 30 juli 2013, 21:26

v@go schreef:32,0 kByte/s (komt erop neer dat als je een dvd van 4,8 Gb hebt = 4.800.000 kByte dus4.800.000/32=150.000 s= 41,7 h)
een verbinding van niets eerlijkgezegd. Mijn eerste telefoon inbelverbinding was 6 kByte/s

Ikzelf in België zit op 3063.1 KByte/s dit is een basic abonnement van 25€ per maand
snelste glasvezel van xs4all is 250 Mb/s dus theoretisch dvd binnen in 19-20 sec

Dank je v@go :)

Ik ben niet zo goed in al die informatie, heb inmiddels de snellere internet verbinding genomen voor ruim 1400 baht.
En merk zeker dat films sneller downloaden, en daar ben ik dus blij mee.

Dus vriendelijk dank voor reactie's en heb dus nu een snellere verbinding wat op dit moment voor mij prima is.

Vriendelijke groet.

Robert. :)

Plaats reactie

Terug naar “Films”