Budget hotel in Bangkok

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Budget hotel in Bangkok

#31 Bericht door Henk Korat » donderdag 30 mei 2013, 04:12

Ik hoop dat je je laptop bij je help en ons zo nu en dan van een reisverslag kunt voorzien. Zou leuk zijn voor ons en voor leden, die een reis naar Thailand plannen.

Geniet ervan en succes.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
bjornie
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: maandag 05 mei 2008, 14:54

Re: Budget hotel in Bangkok

#32 Bericht door bjornie » donderdag 30 mei 2013, 16:32

Henk Korat schreef:Ik hoop dat je je laptop bij je help en ons zo nu en dan van een reisverslag kunt voorzien. Zou leuk zijn voor ons en voor leden, die een reis naar Thailand plannen.

Geniet ervan en succes.
Laptop neem ik ditmaal niet mee, is 17" en is altijd een gesleur omdat mee te nemen enz enz.
Maar ik neem zoiezo wel de iPhone en iPad mee, dus ik zal mijn uiterste best doen om geregeld eens een verslagje te voorzien.
Nog 8 dagen en ik kan eindelijk weer vertrekken.

Mvg. Bjorn.

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Budget hotel in Bangkok

#33 Bericht door Henk Korat » donderdag 30 mei 2013, 16:39

bjornie schreef:
Henk Korat schreef:Ik hoop dat je je laptop bij je help en ons zo nu en dan van een reisverslag kunt voorzien. Zou leuk zijn voor ons en voor leden, die een reis naar Thailand plannen.

Geniet ervan en succes.
Laptop neem ik ditmaal niet mee, is 17" en is altijd een gesleur omdat mee te nemen enz enz.
Maar ik neem zoiezo wel de iPhone en iPad mee, dus ik zal mijn uiterste best doen om geregeld eens een verslagje te voorzien.
Nog 8 dagen en ik kan eindelijk weer vertrekken.

Mvg. Bjorn.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dank je bjornie. Ja, ik moet ook maar eens zo'n tablet kopen. Ik heb een 17 inch laptop en dat is inderdaad een gesjouw.

We zien uit naar je verslagen. Geniet van de vakantie.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Gebruikersavatar
bjornie
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 127
Lid geworden op: maandag 05 mei 2008, 14:54

Re: Budget hotel in Bangkok

#34 Bericht door bjornie » donderdag 30 mei 2013, 22:02

Henk Korat schreef:
bjornie schreef:
Henk Korat schreef:Ik hoop dat je je laptop bij je help en ons zo nu en dan van een reisverslag kunt voorzien. Zou leuk zijn voor ons en voor leden, die een reis naar Thailand plannen.

Geniet ervan en succes.
Laptop neem ik ditmaal niet mee, is 17" en is altijd een gesleur omdat mee te nemen enz enz.
Maar ik neem zoiezo wel de iPhone en iPad mee, dus ik zal mijn uiterste best doen om geregeld eens een verslagje te voorzien.
Nog 8 dagen en ik kan eindelijk weer vertrekken.

Mvg. Bjorn.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Dank je bjornie. Ja, ik moet ook maar eens zo'n tablet kopen. Ik heb een 17 inch laptop en dat is inderdaad een gesjouw.

We zien uit naar je verslagen. Geniet van de vakantie.
Zoals eerder beloofd zal ik mijn uiterste best doen.
Ik had eerst een Samsung tab 10.1, Chaba vond dat zo handig dat zij er beslag opgelegd had, doordat ik thuis mijn laptop gebruik vond ik het geen erg uiteraard.
Een tab is ideaal om op vakantie te gaan, zo had ik een galaxy s2, die moest ze uiteraard ook hebben :p, wederom geen probleem, daar dat ik graag afwissel.

Nu heb ik een iPhone 4s, als de 5s uit is koop ik die, (mede door mijn broer die mij de oren van het lijf gezaagd heeft om over te schakelen op Apple).
Zo kon ik met nieuwjaar het toch niet laten om toch terug een tab te kopen voor mezelf, dus heb ik maar een iPad gekocht. Deze doet wel meer dienst dan mijn laptop.
Dus die gaat zij, nut zeker bewijzen op vakantie, zal dan wel een nieuwe topic maken en geregeld proberen een verslagje te maken met de nodige foto's.

Mvg. Bjorn


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”