Khorat, hotel Panjadara

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Khorat, hotel Panjadara

#16 Bericht door rob kaen » vrijdag 20 juli 2012, 12:54

dutch schreef:
rob kaen schreef:Kortom niet de goedkeuring van MAX!!!!

Graag jouw ervaring(en) van door jou geprefereerde verblijven.
Daar hebben we wel wat aan.
Wat is de bedoeling dan dutch dat ik al die hotels die ik bezocht heb in 16 jaar dat ik hier kom op noem ja kom dan heb ik wat te doen.
Heb wel de visitekaartjes die neem ik altijd mee ook makkelijk als je eens verloren raakt, en dan nog alleen als het me bevallen, is en een ander kan aanbevelen [|)
Maar wat prajak daar aangeeft is geen aanbeveling waard zelfs waardeloos een hotel langs het spoor ja dan ben je toch het spoor bijster zou ik zeggen.

En theo ja jongen ik drink en rook niet geen alcohol dat kunnen forumleden die ik ken beamen hier [|)

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: Khorat, hotel Panjadara

#17 Bericht door dutch » vrijdag 20 juli 2012, 13:26

rob kaen schreef:
dutch schreef:
rob kaen schreef:Kortom niet de goedkeuring van MAX!!!!

Graag jouw ervaring(en) van door jou geprefereerde verblijven.
Daar hebben we wel wat aan.
Wat is de bedoeling dan dutch dat ik al die hotels die ik bezocht heb in 16 jaar dat ik hier kom op noem ja kom dan heb ik wat te doen.
Heb wel de visitekaartjes die neem ik altijd mee ook makkelijk als je eens verloren raakt, en dan nog alleen als het me bevallen, is en een ander kan aanbevelen [|)
Maar wat prajak daar aangeeft is geen aanbeveling waard zelfs waardeloos een hotel langs het spoor ja dan ben je toch het spoor bijster zou ik zeggen.

En theo ja jongen ik drink en rook niet geen alcohol dat kunnen forumleden die ik ken beamen hier [|)
Het gaat natuurlijk om recente ervaringen.
Verder is het aan de mensen zelf om hun keuze te maken.
Nu weet ik toevallig dat Prajak op indicatie van derden daar naar toe is gegaan,omdat hij geen idee had waar naar toe te gaan.Of hij de volgende keer daar weer naar toe zou gaan?Dit is in ieder geval een objectieve beschrijving van zijn ervaring,lijkt me.
Laatst gewijzigd door dutch op vrijdag 20 juli 2012, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Khorat, hotel Panjadara

#18 Bericht door prajak » vrijdag 20 juli 2012, 14:58

Ja, volgende keer weer, maar dan vraag ik een kamer aan de straatkant.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 680
Lid geworden op: maandag 14 september 2009, 13:48

Re: Khorat, hotel Panjadara

#19 Bericht door rob kaen » zaterdag 21 juli 2012, 03:28

prajak schreef:Ja, volgende keer weer, maar dan vraag ik een kamer aan de straatkant.
Of op een camping met een "spannend" verhaal erbij :cheesy: :clap:

Henk Korat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2948
Lid geworden op: donderdag 28 april 2011, 19:39
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Khorat, hotel Panjadara

#20 Bericht door Henk Korat » zaterdag 21 juli 2012, 09:33

Ik moet Prajak wel bedanken voor zijn appriciatie van dit Hotel. Prajak vroeg aan mij een hotel vlak bij de plek waar hij moest zijn in Khorat en ik heb hem dit hotel en een beter hotel aanbevolen. Punjadara om twee redenen: 1) het was het dichtsbijzijnde hotel en 2) mijn (stief)dochter werkt daar. Mijn (stief)dochter omschrijft het zelf niet als een tophotel en een bezoek aan het hotel deed mij wel verrassen. Het zag er proper uit en aan het spoor valt wel mee. Inderdaad als Prajak de volgende keer een hotel aan de straatkant neemt, zal hij helemaal geen last hebben.

Rob raad ik aan eens in Punjadara te verblijven. Ik vind het beter dan het Khorat hotel.

Toen ik nog geen eigen huis had in Khorat, hebben wij altijd in het Sima Thani hotel overnacht en van twee andere Thailand gangers en vrienden weet ik dat het Sabai hotel ook mee mag doen.

Ik zal echter Prajak's en Rob's commentaar wel met mijn (stief)dochter delen, zodat ze er voordeel mee kan doen.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”