Bangkok, Phahol Yotin, Novel Place

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Bangkok, Phahol Yotin, Novel Place

#1 Bericht door prajak » maandag 14 mei 2012, 15:54

Voor een nachtje, een week, maand of langer. Ze hebben een website novelplace dot com en daar vind je ook hun contactgegevens.

Soi Arisamphan 1, ook wel gespeld soi Areesamphan 1, te bereiken via Phahol Yotin soi 5, vlak bij het skytrain station Ari (soi 7) en het skytrain station Sanaam Pao ( soi 3). Vanuit soi 5 eerst links, dan rechts, en dan linksaf Arisamphan 1 in, zeg 50 m en dan rechts. Aan de ingang van de soi staat een bord. Een hoog gebouw, je kunt het niet missen.

Kamer.

Ik was er slechts een nachtje dus nam de goedkoopste kamer en die was grotendeels keurig in orde. 700 Baht. Schoon, stevig bed, iets minder keurige douche en wasbak, stroom in orde, leestafel met een een mager lampje, geen bedlampje, rustige airco, dikke gordijnen die net niet helemaal dichtgingen.

Voor een paar honderd baht meer heb je een kamer met iets meer luxe. Dus te overwegen.

Ontbijt of restaurant.

Geen. Maar de kamer heeft een warmwaterding dus koffie en soep behoort tot de mogelijkheden als je het zelf meeneemt. Bordjes, kopjes, bestek, in de koelkast staan 2 flesjes water.

Bereikbaarheid.

Matig, vanaf de skytrain Sanaam Pao toch een 10 minuten lopen over niet al te beste straatjes met veel verkeer, en in de avond stil en verlaten dus ik nam een taxi, ook vanwege mijn mobiliteit. Maar taxi en tuktuk’s ruim aanwezig; Arisamphan is de verbindingsweg tussen Phahon Yotin en Rama 6 en in Arisamphan 12 zit toegang tot de tolweg..

Ari region.

Druk, veel Thaise restaurantjes waaronder een dure Italiaan: Basilico. Tuktuk ruim voorhanden, taxi ook.

Ik kijk er tevreden op terug.

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”