hotel guesthouse suratthani

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

hotel guesthouse suratthani

#1 Bericht door west » woensdag 14 maart 2012, 00:19

Heeft er iemand een tip/ervaring geusthouse, hotel te suratthani ?

Bedankt.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: hotel guesthouse suratthani

#2 Bericht door Pieter » woensdag 14 maart 2012, 08:37

Ja m'n eigen huis, en

een soort resort met huisjes aan zee door de weeks rustig in het weekend een verdwaalde thai

en een park met bungalows in de bossen ook leuk

maar dat alles is in de buurt van Don Sak en dat is wel provincie Surat Thani maar geen Stad Surat Thani

in de stad wonen denk ik minstens 300.000 mensen dus er zal daar ook wel genoeg zijn
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

Re: hotel guesthouse suratthani

#3 Bericht door west » woensdag 14 maart 2012, 12:59

Bedankt Pieter,
Het is om een meisje te ontmoeten die ik via internet ken, die daar woont, ze spreekt nogal gebrekkig engels, is lerares, en 'werkt' toevallig niet rond Soi Cowboy, Patong of Pattaya. En ze kent geen hotels, ook al positief :giggle:
De moeite misschien om eens je streek te verkennen en het meisje dus ook. Heb al gezien dat er een rechtstreekse vlucht is naar daar, dus dat is een meevaller.

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: hotel guesthouse suratthani

#4 Bericht door Pieter » woensdag 14 maart 2012, 14:48

west schreef:Bedankt Pieter,
Het is om een meisje te ontmoeten die ik via internet ken, die daar woont, ze spreekt nogal gebrekkig engels, is lerares, en 'werkt' toevallig niet rond Soi Cowboy, Patong of Pattaya. En ze kent geen hotels, ook al positief :giggle:
De moeite misschien om eens je streek te verkennen en het meisje dus ook. Heb al gezien dat er een rechtstreekse vlucht is naar daar, dus dat is een meevaller.
dan kan het zomaar m'n schoonzus zijn..
vliegveld van surat thani ligt west van de stad maar als ze ten oosten woont kun je zomaar twee uur kwijt zijn met de auto (ik denk dat de provincie Surat Thani zo'n 250 km breed is ongeveer half NL

Ik zou in ieder geval een auto huren als ik jouw was , ander vervoer is er bijna niet.

en bij avis kun je al voor 700 Baht per dag terecht.

en kijk een beetje uit als het meisje nog jong is...

Thailand kan als jaren 50 NL beschouwd worden..

en hoewel je anders kan denken is iets los vast zonder kennis van de ouders moeilijk

(hoewel ze ook met de tijd meegaan en zaken snel veranderen is het af en toe nog vrij preuts)

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 18 augustus 2011, 15:55

Re: hotel guesthouse suratthani

#5 Bericht door west » woensdag 14 maart 2012, 14:59

Ze is 34 Pieter, ik hou me niet bezig met jonge snotters, dan kan ik beter naar de Filippijnen gaan als ik met zulke verdorven gedachten zit. De site waar ik ingeschreven sta, krijg ik genoeg aanbiedingen van dat soort, je mag al blij zijn als ze 18 zijn en een ontmoetng is meteen goed,....

Nee, benenden de 30 rij ik niet :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”