Valentine hotel.

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pcbiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 177
Lid geworden op: maandag 02 januari 2012, 01:49

Valentine hotel.

#1 Bericht door pcbiker » zaterdag 07 januari 2012, 12:57

[|) Graag hulp gevraagd in dit onderwerp.

Ik zoek naar het adres van een hotel met de naam "Valentine" gelegen vlakbij het Suvannabumi Airport,heb helaas geen adres meer ervan.

Het was +/- 15 minuten rijden vanaf het vliegveld.

Daar was ik na mijn aankomst voor 2 dagen voordat ik naar Udon vloog.

Vanaf de voorzijde van het hotel gezien ligt het aan een drukke 8 baans weg, met tussen de twee rijrichtingen een snelweg boven de grond, op pilaren en de weg stijgt verder zover ik het heb gezien.
Het hotel zelf is zeer eenvoudig,heeft een klein winkeltje waar van alles te koop is,inclusief simpele maaltijden(diepvries,instant,bamisoepen)

Vanaf de snelweg kom je het parkeerterrein op,gelijk een reclamebord op enkele meters boven de grond een blauw bord met grote Thaise tekens en het woord "SPA" en "massage"erop. :angel:

Heeft iemand enig idee waar het staat en wat het adres is?
Ik vond het een fijn hotel en lekker rustig.



Heb al gegoogeld,maar veel wijs word ik er ook niet van

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Valentine hotel.

#2 Bericht door nbreeker » zaterdag 07 januari 2012, 13:32

pcbiker schreef:[|) Graag hulp gevraagd in dit onderwerp.

Ik zoek naar het adres van een hotel met de naam "Valentine" gelegen vlakbij het Suvannabumi Airport,heb helaas geen adres meer ervan.

Het was +/- 15 minuten rijden vanaf het vliegveld.

Daar was ik na mijn aankomst voor 2 dagen voordat ik naar Udon vloog.

Vanaf de voorzijde van het hotel gezien ligt het aan een drukke 8 baans weg, met tussen de twee rijrichtingen een snelweg boven de grond, op pilaren en de weg stijgt verder zover ik het heb gezien.
Het hotel zelf is zeer eenvoudig,heeft een klein winkeltje waar van alles te koop is,inclusief simpele maaltijden(diepvries,instant,bamisoepen)
Valentineresort.Naast AP mansion.
51/18 m.7 King kaew road.
Bangplee Samutprakan.
2 km van exit airport.
Tel:02 1751686 / 1687
Mobile:0814587232

Succes.Je hebt niet goed gegoogeld je tik in Valentine hotel Bangkok.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

pcbiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 177
Lid geworden op: maandag 02 januari 2012, 01:49

Re: Valentine hotel.

#3 Bericht door pcbiker » zaterdag 07 januari 2012, 20:19

Heel erg bedankt,ik kan nu tenminste een adres opgeven. :thumbsup:

Toen ik terug naar Nederland moest,ben ik tegen mijn zin naar een hotel in Bangkok
gebracht.

Dat was nadat ik verschillende taxidrivers gevraagd had of ze mij naar het "Valentine" hotel konden brengen.
1 van hen zij ""oh yes ,i know where" :crazy: ,dus ik instappen en na een 20 minuten voelde ik al
nattigheid.
Hij bleek dus niks af te weten van dat hotel en na bijna 1 uur zette hij mij af bij een "cheap hotel"in Bangkok. :roll:

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Valentine hotel.

#4 Bericht door nbreeker » zaterdag 07 januari 2012, 23:36

pcbiker schreef:Heel erg bedankt,ik kan nu tenminste een adres opgeven. :thumbsup:

Toen ik terug naar Nederland moest,ben ik tegen mijn zin naar een hotel in Bangkok
gebracht.

Dat was nadat ik verschillende taxidrivers gevraagd had of ze mij naar het "Valentine" hotel konden brengen.
1 van hen zij ""oh yes ,i know where" :crazy: ,dus ik instappen en na een 20 minuten voelde ik al
nattigheid.
Hij bleek dus niks af te weten van dat hotel en na bijna 1 uur zette hij mij af bij een "cheap hotel"in Bangkok. :roll:
Ik raad je aan om taximeter te nemen van de airport die staan buiten,en geen taxi die ze je proberen aan te smeren in de hal daar wordt je over het algemeen gesneden.Succes.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Valentine hotel.

#5 Bericht door joepattaya » zondag 08 januari 2012, 09:40

pcbiker schreef:Heel erg bedankt,ik kan nu tenminste een adres opgeven. :thumbsup:

Toen ik terug naar Nederland moest,ben ik tegen mijn zin naar een hotel in Bangkok
gebracht.

Dat was nadat ik verschillende taxidrivers gevraagd had of ze mij naar het "Valentine" hotel konden brengen.
1 van hen zij ""oh yes ,i know where" :crazy: ,dus ik instappen en na een 20 minuten voelde ik al
nattigheid.
Hij bleek dus niks af te weten van dat hotel en na bijna 1 uur zette hij mij af bij een "cheap hotel"in Bangkok. :roll:
pcbiker, de meeste hotels en resorts in de buurt van Swampie bieden een shuttle service aan.
De één doet het gratis, de ander vraagt THB 100 enkele reis.
De taxi-meter op Swampie is helemaal niet happig op dit soort ritjes.............veuls te dichtbij.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Valentine hotel.

#6 Bericht door nbreeker » zondag 08 januari 2012, 10:07

joepattaya schreef:
pcbiker schreef:Heel erg bedankt,ik kan nu tenminste een adres opgeven. :thumbsup:

Toen ik terug naar Nederland moest,ben ik tegen mijn zin naar een hotel in Bangkok
gebracht.

Dat was nadat ik verschillende taxidrivers gevraagd had of ze mij naar het "Valentine" hotel konden brengen.
1 van hen zij ""oh yes ,i know where" :crazy: ,dus ik instappen en na een 20 minuten voelde ik al
nattigheid.
Hij bleek dus niks af te weten van dat hotel en na bijna 1 uur zette hij mij af bij een "cheap hotel"in Bangkok. :roll:
pcbiker, de meeste hotels en resorts in de buurt van Swampie bieden een shuttle service aan.
De één doet het gratis, de ander vraagt THB 100 enkele reis.
De taxi-meter op Swampie is helemaal niet happig op dit soort ritjes.............veuls te dichtbij.
Er staat niets over shuttle Agode kent dit hotel ook niet zo te zien stelt het ook weinig voor dan zijn er wel betere in de buurt van swampie.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

pcbiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 177
Lid geworden op: maandag 02 januari 2012, 01:49

Re: Valentine hotel.

#7 Bericht door pcbiker » zondag 08 januari 2012, 14:24

Ja,ze hadden eigen taxi's die voor 200 bath je naar het vliegveld brachten.

Het is ook niet echt een luxe hotel,maar voor mij is het alleen om te onderdak te hebben voor hooguit 2 dagen.
Koste 800 bath/nacht,is redelijk,het was schoon en netjes.

Gebruikersavatar
joepattaya
Expat
Expat
Berichten: 4115
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2007, 04:39
Locatie: Sofia - Bulgarije

Re: Valentine hotel.

#8 Bericht door joepattaya » maandag 09 januari 2012, 02:11

pcbiker schreef:Ja,ze hadden eigen taxi's die voor 200 bath je naar het vliegveld brachten.

Het is ook niet echt een luxe hotel,maar voor mij is het alleen om te onderdak te hebben voor hooguit 2 dagen.
Koste 800 bath/nacht,is redelijk,het was schoon en netjes.
Als ik je dan een tipje mag geven:
http://www.convenientgrandhotel.com/ of
http://queensgardenresort.net/

De eerste wat duurder dan de tweede, maar Convenient heeft een zwembad, fitness en massage mogelijkheid.
De tweede is erg basic en de kamers zijn zo-zo.

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

Re: Valentine hotel.

#9 Bericht door Denhakke » maandag 09 januari 2012, 02:40

Nog een tip http://greatresidencehotel.com/
Wij hebben hier 2 jaar geleden overnacht en dit was zijn prijs waard, gratis shuttle dienst en goede prijzen op een paar minuten van de luchthaven.

Gebruikersavatar
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1938
Lid geworden op: donderdag 07 oktober 2010, 03:16
Locatie: Udon Thani

Re: Valentine hotel.

#10 Bericht door nbreeker » maandag 09 januari 2012, 03:38

Denhakke schreef:Nog een tip http://greatresidencehotel.com/
Wij hebben hier 2 jaar geleden overnacht en dit was zijn prijs waard, gratis shuttle dienst en goede prijzen op een paar minuten van de luchthaven.
Nu dat greatresidencehotel ziet er 10 x beter uit dan de valentine en nog goedkoper ook en een freeshuttle
Ik heb het voor mezelf ook opgeslagen voor de volgende keer.
Bedankt.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Gebruikersavatar
Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 516
Lid geworden op: woensdag 04 januari 2006, 19:37
Locatie: Herselt
Contacteer:

Re: Valentine hotel.

#11 Bericht door Denhakke » maandag 09 januari 2012, 12:53

nbreeker schreef:
Denhakke schreef:Nog een tip http://greatresidencehotel.com/
Wij hebben hier 2 jaar geleden overnacht en dit was zijn prijs waard, gratis shuttle dienst en goede prijzen op een paar minuten van de luchthaven.
Nu dat greatresidencehotel ziet er 10 x beter uit dan de valentine en nog goedkoper ook en een freeshuttle
Ik heb het voor mezelf ook opgeslagen voor de volgende keer.
Bedankt.
Ik denk dat dit een vrij nieuw hotel was toen wij daar verbleven. Ik geloof zelfs dat het zwembad er toen nog niet was. Wij hebben dit gevonden dank zij Budget car rental, doordat wij 's avonds aankwamen in Bkk leek het ons verstandiger om eerst een nachtje te slapen alvorens verder te rijden. Wij zouden er zeker terug naartoe gaan als we nog eens een tussenstop in Bkk hebben.

pcbiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 177
Lid geworden op: maandag 02 januari 2012, 01:49

Re: Valentine hotel.

#12 Bericht door pcbiker » dinsdag 10 januari 2012, 04:50

Alles bij elkaar heel wat tips :asian22:

Allemaal bedankt voor de info :thumbsup:

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”