goed hotel chaweng en lamai beach

Post hier al je vragen opmerkingen over hotelaccomodaties in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
daande28
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 december 2010, 10:47

goed hotel chaweng en lamai beach

#1 Bericht door daande28 » donderdag 24 november 2011, 14:27

Hoi allemaal,

Wie weet er een leuk hotel voor maximaal 70 euro per nacht op chaweng of lamai beach.
wij hebben nu zoveel hotels gezien met soms veel negatieve ervaringen dat we nu niet meer weten waar we heen moeten...
Niet te ver van alle winkeltjes en restaurants maar ook niet te dichtbij dat je het lawaai kan horen. Het strand moet ook gewoon begaanbaar zijn want ik zie bij een hoop hotels dat er veel rotsen op het strand en in het water zijn...

Iemand ook ervaring met het strand op Bophut. Ik heb daar nl een zeer mooi otel (zazen boutique resort) gezien maar in het demofilmpje van het hotel zelf ziet het strand er waanzinnig uit maar als ik op youtube filmpjes bekijk zie ik veel 'rommel' asl in takjes en stenen liggen...

Alvast bedankt...

SiamTon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 549
Lid geworden op: woensdag 12 januari 2011, 15:24
Locatie: Jomtien

Re: goed hotel chaweng en lamai beach

#2 Bericht door SiamTon » donderdag 24 november 2011, 20:00

daande28 schreef:Hoi allemaal,

Wie weet er een leuk hotel voor maximaal 70 euro per nacht op chaweng of lamai beach.
wij hebben nu zoveel hotels gezien met soms veel negatieve ervaringen dat we nu niet meer weten waar we heen moeten...
Niet te ver van alle winkeltjes en restaurants maar ook niet te dichtbij dat je het lawaai kan horen. Het strand moet ook gewoon begaanbaar zijn want ik zie bij een hoop hotels dat er veel rotsen op het strand en in het water zijn...

Iemand ook ervaring met het strand op Bophut. Ik heb daar nl een zeer mooi otel (zazen boutique resort) gezien maar in het demofilmpje van het hotel zelf ziet het strand er waanzinnig uit maar als ik op youtube filmpjes bekijk zie ik veel 'rommel' asl in takjes en stenen liggen...

Alvast bedankt...
Tussen Chaweng beach en Lamai beach is er een resort van allemaal aparte huisjes, welke tegen de bergwand zijn neergezet. Het is nog geen minuut lopen van de huisjes naar het privéstrand. Het heet Coral Cove. Het heeft ook een zoetwater zwembad uitsluitend voor de bewoners van de huisjes en er is een reastaurant. Tip: Eet daar geen mosselen, heb er hevige diarree van gekregen. De prijs weet ik niet meer, omdat het inmiddels meer dan 10 jaar geleden is, dat ik er voor een paar weken vertoefde. Op internet: Coral Cove Chalet Samui
Het is er werkelijk schitterend en heeft een uitgesproken 'bounty' sfeer.
Niets is zeker, zelfs dat is niet zeker.
Een mens die gekweld wordt door afgunst op een ander ontbreekt het aan zelfrespect. En dat is intriest, want dat is het ergste wat een mens kan overkomen!

daande28
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 21 december 2010, 10:47

Re: goed hotel chaweng en lamai beach

#3 Bericht door daande28 » maandag 05 december 2011, 13:24

Ok, bedankt. Ik had coral cove ook al bekeken en ziet er goed uit...

Plaats reactie

Terug naar “Hotels in Thailand”