Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#1 Bericht door driver » maandag 31 december 2018, 15:19

In het medicale draadje antwoorde Jeanette iets in de trand van : Waarom ik wegging weet ik al niet meer oid .

Aangezien ik alweer wat wisselende reacties heb gelezen over de terugkeer van Erik en Printen doe ik even apart mijn zegje hoe ik er nu over denk als dat mag ipv door de draadjes heen te posten.
Ga er vanuit dat dit gewoon blijft staan zodat anderen desgewenst ook iets erover kunnen posten voordat er straks weer complete draadjes verwijderd worden ect.
................................................................................................................................................................................................
Iedereen die zelf op een bepaald moment hier weggebleven zijn hebben daar zo hun reden voor gehad lijkt me. Voor mij niet echt belangrijk verder omdat ik hier gewoon mijn eigen ding doe en me meestal om niemand druk maak. Al zijn er ook bij mij wel mensen die ik zeg maar minder leuk dan anderen vindt. Maar dat zal andersom ook zo zijn denk ik. Jeanette nu ook terug mij prima hoor. Erik en Printen ook maar als het binnenkort weer continu posten om het posten wordt zal er vanzelf wel weer de zoveelste revolutie hier uitbreken denk ik 😝.
Alleen maar draadjes openen of reageren om het reageren ect is in het verleden mijns inziens al te vaak gebeurd dus ik hoop dat we daar nu in ieder geval verschoond van blijven.
Evenals meningen die van horen zeggen zijn en ik heb het elders gelezen ect.
Post gewoon een vraag of post een antwoord is mijn idee en ga niet iedere keer de bekende betweter uithangen of ik heb de klok horen luiden maar...

Dit geldt dan uiteraard voor iedereen hier aanwezig even voor de bekende helderheid.
Dus ook voor mijzelf.

Het was hier lange tijd (te)rustig maar met Godzilla o.a kwam er m.i weer wat positief leven in de Thailand Forum brouwerij en ik hoop dat de terugkeer van Erik en Printen niet opnieuw gaan LIJDEN tot wederom gezeur ,gedram en de bekende afplas reacties.




Ik post vlgd jaar gewoon weer mee her en der op mijn eigen manier.. 😊



EDIT :

Dus eigenlijk ..Is dit mijn nieuwjaarswens :mrgreen: ..In 2019 met zijn allen hier verder ongeacht met wie maar ZONDER het bekende geouwe nog wat..
Laatst gewijzigd door driver op maandag 31 december 2018, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#2 Bericht door Adrie » maandag 31 december 2018, 15:26

Mooi gesproken Driver :thumbsup:

Denk dat er zo wel meer over denken [|)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#3 Bericht door driver » maandag 31 december 2018, 15:32

Adrie ..Ik heb geprobeerd netjes te verwoorden wat er eventueel weer kan gebeuren ect en in sommige reacties las ik alweer ergernis en onvrede dus misschien dat mijn open post nu wat meehelpt om de boel hier leuk te houden.

ps..moest mijn eerste bericht aanpassen omdat er wat dubbele tekst stond :giggle:

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3376
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#4 Bericht door erik-kuijpers » maandag 31 december 2018, 16:36

Driver, ik ben weggegaan in zomer 2016 omdat ik me heb aangesloten bij een schrijversblog; wij zitten daar met 30+ ervaren mensen die regelmatig schrijven over dit werelddeel en meer. Thailand, met alle respect, daar ben ik wat op uitgekeken. Je weet dat ik na 16 jaar Thailand nu 6+6 doe en officieel in Friesland woon voor de zorgpolis die ik in TH niet heb. Ik pendel dus heen en weer en heb met mijn gezin 6 maanden van 12 een LAT-relatie. Maar daar is Skype voor en messenger.......

Je zult me lang niet dagelijks hier zien met eigen teksten want ik heb daar geen tijd voor; een artikel schrijven of vertalen, bewerken, foto's zoeken en in de software zetten kost me tussen 3 en 6 uur per keer. Als wij, trefpuntazie.com, schrijven over Thailand dan link ik het hier door met een paar regels toelichting; andere schrijvers linken het door op een aantal facebookpagina's. Dat geldt ook voor nieuws; ik zet het op mijn eigen FB pagina en hier als het van belang is.

Leden die mijn bijdrage niet willen lezen kunnen de blokkeerknop gebruiken. Heel simpeltjes allemaal, net zoals je op FB mensen eenvoudig kunt blokkeren.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#5 Bericht door driver » maandag 31 december 2018, 17:58

Erik: Ik las vlgs mij dat je weer in Nederland was .
Niet dat je nog in Thailand komt wat je schrijft.
6-6 regeling ect is prima toch .
8-4 doen er ook veel en niks mis mee vindt ik.

Op Thailand uitgekeken na die tijd is te begrijpen , De 1 blijft het na 40 jaar nog mooi en interesant vinden een ander misschien 1 jaar :mrgreen: en druk met trefpunt azie en alles eromheen wat je doet is goed toch .
Blijf je lekker bezig met iets wat je leuk vindt.

Waar ik in mijn eerste bericht op doelde begrijp en weet jij ook wel neem ik aan.
En ik poste het bericht n.a.v wat reacties die er al kwamen.

Leden die jou bijdrages niet willen lezen kunnen idd blokkeren of simpelweg overslaan dat snap ik.
Maar ook jij weet dat er in het verleden al genoeg gedoe is geweest om eea.
Ouwe koeien laat ik mooi zitten ik kijk altijd vooruit , Althans dat probeer ik. :angel:
Maar veel mensen kunnen dat niet en ik dacht ?...Ik plaats gewoon een open berichtje over wat ik zag en las in wat draadjes en zie wel hoe dat uitpakt.

Ik lees ook lang niet alles en pik gewoon eruit wat ik zien wil.

gr driver

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#6 Bericht door jumbo » dinsdag 01 januari 2019, 01:06

We leven gelukkig in situaties waar we allemaal mogen doen en laten wat we willen, binnen uiteraard de wetgeving.
Ik vind een come-back van wie dan ook niet meer als normaal redenen genoeg om zo af en toe het keyboard wat rust te geven
Ik juich het zelfs toe zodat er wat meer leesvoer naar boven komt, al of niet ter discussis, informatie of vermaak
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Sommige oudgedienden weer terug en dan ?

#7 Bericht door driver » dinsdag 01 januari 2019, 01:40

Ik heb vlgs mij ook nergens geschreven dat mensen niet terug mogen komen of weg moeten blijven en meer positieve reuring hier is uiteraard prima maar na een x aantal jaartjes hier aanwezig te zijn weet ik inmiddels wel hoe dingen hier kunnen gaan.

Daarom opende ik dit draadje maar zoals gezegt ..weinig reacties dus ik zie het wslijk verkeerd :?:

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”