De dagelijkse vulling van het forum.

Medelingen, tips en opmerkingen.
Moderators: Chang, Patriot
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#16 Bericht door wanadee » woensdag 03 augustus 2016, 11:59

" Terug van motorvakantie en wat bijgelezen.
Verlinken...Als je op dit soort forums prive dingen neerzet kun je er op wachten dat er altijd weer hufters zijn die dat meenemen in hun bagage en het later desgewenst tegen je gebruiken.
Ratten zit overal dus hier ook .
Jaloezie is m.i idd vaak de grootste reden om iemand zwart te maken/verlinken daarnaast de zogenaamde moraalridders die alles doen vlgs het bestaande wetje en iedereen en alles veroordelen die dat niet doen totdat..Ze zelf wel eens in de situatie kunnen komen dat ze iets buiten het wetje om moeten doen om bijv. de kop boven water te houden en dan doen ze het ook ,Weg moraal en het is ook ikke..ike en de rest kan.. Al een paar keer meegemaakt dit soort eikels ."

Ook jij driver hebt je mening over iedereen al lang klaar. Je scheld er op los en als iemand jouw stramien niet volgt deugt hij niet. In bovenstaand voorbeeld waar het bv ging om iemand die fraudeert. Want iemand die partnertoeslag krijgt terwijl zijn vrouw inkomsten heeft en dat verzwijgt is een oplichter, zo simpel is het. Een kleintje welliswaar maar hij krijgt onterecht geld van de nederlandse belasting betaler. Maar als hier iemand iets van zegt heeft driver al een paar scheldwporden voor hem klaar.
Kennelijk heb je niet in de gaten dat je behoorlijk vooringenomen bent en anderen veroordeel je er om. Als bankdirecteuren groot geld binnen schrapen wat misschien moreel verwerpelijk is maar binnen de wettelijke kaders krijgt hij de wind van voren. Maar de kleine man moet de boel rustig kunnen oplichten zonder dat iemand er iets aan doet want dat is de groep wasr driver zich thuis voelt.

Ik heb me behoorlijk gestoord aan dat stukje maar wil niet overal tegen in gaan. Misschien moet jij ook eens in die spiegel kijken waar steve het net over had.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#17 Bericht door driver » woensdag 03 augustus 2016, 14:41

wanadee..Als jij je stoort aan die reactie van mij die ik vlgs mij als algemeen voorbeeld plaatste en niet over dat voorbeeld stukje wat jij aanhaalt over die partnertoeslag had je dat toch ffe kunnen melden lijkt me.
Dat voorbeeld wat jij nu aanhaalt heb ik vlgs mij überhaupt niet genoemd of lees ik nu echt mijn eigen bericht verkeerd ?
Ik reageerde gewoon dat je op een forum als dit moet uitkijken wat je neerzet want ratten zitten overal dus hier ook en moraalridders ook die indien ze zelf problemen krijgen ook alles uit de kast gaan halen om de kop boven water te houden dat schreef ik vlgs mij zo,n beetje ?
Kortom..jij zoekt in dit geval spijkers op laag water vindt ik en je hele reactie richting mij slaat nergens op .
Ik vindt het echt knap dat je me zo goed kent inmiddels :clap: of kende je me soms al ?
En vooringenomen..Kan best zo zijn dat ik dat ben maar ik moet ffe opzoeken wat dat precies inhoudt.

edit :


vooringenomen...hmmmm...Ik zal daar eens met de geleerden over gaan praten of ik dat ben :mrgreen:

Webdefinities

(vooringenomenheid) een oordeel klaar hebben al voordat men de feiten onder ogen neemt

http://nl.wiktionary.org/wiki/vooringenomenheid

mooatje
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 557
Lid geworden op: maandag 18 juni 2007, 21:01
Locatie: Wachtebeke/Lopburi

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#18 Bericht door mooatje » woensdag 03 augustus 2016, 19:21

Je hebt er die weggaan maar ook schrijvers die regelmatig weggaan en na een tijdje er weer terug zijn.
Je hebt er ook die dit meermaals doen.
Dus de kans is groot dat dit weer tijdelijk is.
Meestal voel ik me goed in mijn vel......

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#19 Bericht door jumbo » donderdag 04 augustus 2016, 02:31

Als je denkt dat hier de messen geslepen zijn kijk dan eens op andere thai gerelateerde forums, daar zijn inmiddels de B747 als doorgesmeerd

Je kan eenvoudig niet jouw mening opdringen aan een zo brede groep van leden die allemaal vanuit hun anonimiteit hun mening (al of niet correct) kunnen spuwen zonder verantwoording af te hoeven leggen. Een ware broedgrond voor intriganten en daar zijn er een aantal van hier.
Lees selectief en laat het gezwam van je schouder afglijden, het doet je niets, anders dan je eigen andersdenkende mening verongelijken, dat mag toch wel? Of je jezelf er wat van moet aantrekken? Tuurlijk niet...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#20 Bericht door driver » donderdag 04 augustus 2016, 08:14

jumbo schreef:Als je denkt dat hier de messen geslepen zijn kijk dan eens op andere thai gerelateerde forums, daar zijn inmiddels de B747 als doorgesmeerd

Je kan eenvoudig niet jouw mening opdringen aan een zo brede groep van leden die allemaal vanuit hun anonimiteit hun mening (al of niet correct) kunnen spuwen zonder verantwoording af te hoeven leggen. Een ware broedgrond voor intriganten en daar zijn er een aantal van hier.
Lees selectief en laat het gezwam van je schouder afglijden, het doet je niets, anders dan je eigen andersdenkende mening verongelijken, dat mag toch wel? Of je jezelf er wat van moet aantrekken? Tuurlijk niet...
Wat mij betreft lees ik alles hier meestal met een glimlach en mijn reacties zijn ook altijd onder het motto..Het doet me verder weinig als dat verkeerd overkomt of anders gelezen wordt ect want vaak leest men toch net anders dan dat het bedoeldt wordt.ik maak me nooit kwaad om tegen reacties die mijn kant op komen en eerder aangegeven ik zie elk draadje weer anders ook qua reageren richting een zelfde persoon en wat ik gisteren schreef ben ik nu alweer vergeten eigenlijk dus terugkijken of denken die en die hebben me toen een keer voor joker gezet of afgemaakt dus die negeer ik of zoek ik op om hetzelfde te doen geldt voor mij niet echt.Tegengas geef ik sowieso wel indien ik dat nodig vindt.
Ik post hier gewoon mijn reacties zoals ik op dat moment denk soms wat te vlug of te rationeel en afhankelijk van mijn humeur of gezondheid zal er ook nog wel wat verschil zitten in mijn berichten.
Kortom...ik blijf gewoon doorposten en laat me door niemand opfokken of wegtreiteren oid en blijf gewoon mijn soms eigenwijze kop volgen hier maar elders ook.. ;)

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#21 Bericht door jumbo » donderdag 04 augustus 2016, 09:45

:thumbsup:
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#22 Bericht door dutch » donderdag 04 augustus 2016, 09:49

:thumbsup:
jumbo schreef::thumbsup:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

dutch
Expat
Expat
Berichten: 6613
Lid geworden op: zaterdag 23 september 2006, 04:47
Locatie: Korat-Thailand

Re: De dagelijkse vulling van het forum.

#23 Bericht door dutch » donderdag 04 augustus 2016, 09:52

driver schreef: Kortom...ik blijf gewoon doorposten en laat me door niemand opfokken of wegtreiteren oid en blijf gewoon mijn soms eigenwijze kop volgen hier maar elders ook.. ;)
:clap:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen, tips en opmerkingen”