driver schreef: ↑dinsdag 02 februari 2021, 08:57
jumbo schreef: ↑dinsdag 02 februari 2021, 00:46
multi currency of borderless account bij TW en je problemen zijn opgelost
grotere transfers kan je vooraf eea er
over navragen
Wat is dat in het Nederlands en hoe werkt dat dan. Kun je dan geen foutief bankrekening nummer intikken voordat je de opdracht bevestigd?.
Wat Azimo betreft :De opdracht van mij met foutief bankrekening nummer gaat blijkbaar naar Azimo Thailand? wordt daar dan gecheckt of alles klopt of boeken ze gewoon over zonder verdere checken. Ze zijn niet verantwoordelijk als ik iets verkeerd invul begreep ik maar als hun alleen overboeking doen ongeacht of bankrekening nummer wel of niet klopt?
Ik vermoed dat het allemaal engels is, daar werk ik iig mee
Je kan altijd een foutief rekening nummer intikken, zijn maar weinig apps/sites die daartegen beschermen
Normaliter maakt een financiele instelling, buiten NL banken om, over zonder een naam/nummer controle te doen
Ik heb net naar HongKong geld overgemaakt, rekening van bedrijf, naam van persoon en dat ging zonder problemen...
Eigenlijk is dat niet goed, maar denk effe aan Thailand, jij schrijft de engelse naam vd rekening houder op, de registratie is vaak in TH
De engelse variant kan letters van elkaar verschillen, laat staan van de originele Thaise versie.
Op highway 9 komend van Bang Pa In, richting Bang Na, kom je de blauwe wegbewijzering tegen waar Lam Lukka 3 keer vershillen wordt gespeld binnen 6 kilometer