bargirls

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: bargirls

#16 Bericht door foppo » zondag 02 februari 2020, 12:28

Wat moet ik daar nu toch van denken dat mijn opmerking over eenzame mannen achter hun verschraalde biertje door sommigen zo persoonlijk worden opgepakt?
Ik beschrijf slechts wat ik zie en heb daar zo mijn gedachten bij.....

Gebruikersavatar
erik-kuijpers
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3377
Lid geworden op: donderdag 11 oktober 2018, 14:32
Locatie: In volgend leven: Frankrijk.

Re: bargirls

#17 Bericht door erik-kuijpers » zondag 02 februari 2020, 15:25

Is geen enkele reden voor Foppo. Forumleden zijn actieve mensen en die zitten niet als living dead naar pilsjes te staren..... Zeker IK geniet van het leven en helemaal als over 5 kwartier een foebalwedstrijd begint in de J.C. Arena..... Een nulletje of 4 denk ik......... :giggle:

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: bargirls

#18 Bericht door genesis » zondag 02 februari 2020, 23:19

1 keer 3 dagen in Pattaya geweest, op mijn 1ste keer in Thailand (een tour geboekt via BM Air), ik vond het H-E-L-E-M-A-A-L nix, hard en doorgaans nogal zakelijk, kil zo u wil, het barste toendertijd ook van de faute Russen, nee dat was voor mij geen Thailand

Al de andere plaatsen die ik later en toendertijd op de volgende reizen heb aangedaan in Thailand heb ik als zeer prettig en aangenaam ervaren, net zogoed dat Thailand helemaal niet de 'losse moraal' heeft die altijd in de media breed word uitgemeten. Ik vind Thailand nogal traditioneel en dan in de goede zin van het woord :thumbsup:

Genesis

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: bargirls

#19 Bericht door jumbo » maandag 03 februari 2020, 00:55

genesis schreef: zondag 02 februari 2020, 23:19 1 keer 3 dagen in Pattaya geweest, op mijn 1ste keer in Thailand (een tour geboekt via BM Air), ik vond het H-E-L-E-M-A-A-L nix, hard en doorgaans nogal zakelijk, kil zo u wil, het barste toendertijd ook van de faute Russen, nee dat was voor mij geen Thailand

Al de andere plaatsen die ik later en toendertijd op de volgende reizen heb aangedaan in Thailand heb ik als zeer prettig en aangenaam ervaren, net zogoed dat Thailand helemaal niet de 'losse moraal' heeft die altijd in de media breed word uitgemeten. Ik vind Thailand nogal traditioneel en dan in de goede zin van het woord :thumbsup:

Genesis
Dan moet je toch effe door de bovenlaag heendrukken en wat meer integratie werk doen voor jezelf :P

Er werken een geschatte 300,000 thai en anderen in de 'entertainment' industry. Die zitten echt niet allemaal in Pattaya en Bangkok
De meesten werken in de traditionelere instituten in Thailand zoals de massage en coffee shops...totaal geaccepteerd in de Thaise moraliteit

E.e.a. heeft overigens vrij weinig met een losse moraal te maken, de betreffende dames, heren of katoeys kunnen best een 'vaste' moraal hebben maar doen gewoon
ander werk als anderen en soms niet uit vrije wil...

Pattaya is overigens ook niet mijn smaak, maar over smaak valt te twisten en ik kan me indenken dat er expats zijn die daar graag over hun halflege glas de wereld inturen
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: bargirls

#20 Bericht door jumbo » maandag 03 februari 2020, 00:56

foppo schreef: zondag 02 februari 2020, 12:28 Wat moet ik daar nu toch van denken dat mijn opmerking over eenzame mannen achter hun verschraalde biertje door sommigen zo persoonlijk worden opgepakt?
Ik beschrijf slechts wat ik zie en heb daar zo mijn gedachten bij.....
Komt omdat je alle barbezoekers over 1 kam scheert en geen alternatief aanbiedt.....beetje kortzichtig
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

genesis
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 08:07
Locatie: Chiang Mai & Hoogvliet

Re: bargirls

#21 Bericht door genesis » maandag 03 februari 2020, 01:27

jumbo schreef: maandag 03 februari 2020, 00:55

Er werken een geschatte 300,000 thai en anderen in de 'entertainment' industry. Die zitten echt niet allemaal in Pattaya en Bangkok
De meesten werken in de traditionelere instituten in Thailand zoals de massage en coffee shops...totaal geaccepteerd in de Thaise moraliteit
Volgens mijn (Thaise) vrouw is dat dus niet zo, er word wel degelijk op neer gekeken, zelfs als je b.v. in een traditionele massageshop of Spa werkt word het gekoppeld aan 'minderwaardig' werk, dus zo vrijdenkend is de doorsnee Thai niet hoor.. :|

Genesis

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: bargirls

#22 Bericht door jumbo » maandag 03 februari 2020, 05:22

genesis schreef: maandag 03 februari 2020, 01:27
jumbo schreef: maandag 03 februari 2020, 00:55

Er werken een geschatte 300,000 thai en anderen in de 'entertainment' industry. Die zitten echt niet allemaal in Pattaya en Bangkok
De meesten werken in de traditionelere instituten in Thailand zoals de massage en coffee shops...totaal geaccepteerd in de Thaise moraliteit
Volgens mijn (Thaise) vrouw is dat dus niet zo, er word wel degelijk op neer gekeken, zelfs als je b.v. in een traditionele massageshop of Spa werkt word het gekoppeld aan 'minderwaardig' werk, dus zo vrijdenkend is de doorsnee Thai niet hoor.. :|

Genesis
Ook daar is iedereen vrij in zijn mening over te mogen hebben, al zo ik mijn mening niet zo snel aan slechts 1 referent ophangen
Het gaat erom dat het een enorme beroepsgroep is, jij linkte dat aan 1 plaats Pattaya, maar het is een gegeven door heel Thailand, zelfs waar jullie wonen, vraag dat maar eens aan je vrouw...

Editje; Ik zie in je profiel dat je in Chiang Mai woont, dat is de derde stad in percentage van deze beroepsbevolking.... :P :P
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2892
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: bargirls

#23 Bericht door wpdl » maandag 03 februari 2020, 05:56

Een Thai kijkt nooit recht vooruit altijd omlaag of omhoog.
Figuurlijk gesproken dan vaak ook nog wel letterlijk.
Het hele leven zit hier vol met rangen en standen afgunst en minachting aanzienlijk meer als Nederland in mijn opinie.
Zelfs vrouwen die met een buitenlander een relatie hebben worden "anders" bekeken. ;)

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1579
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: bargirls

#24 Bericht door Herbergier » maandag 03 februari 2020, 06:06

foppo schreef: zondag 02 februari 2020, 12:28 Wat moet ik daar nu toch van denken dat mijn opmerking over eenzame mannen achter hun verschraalde biertje door sommigen zo persoonlijk worden opgepakt?
Ik beschrijf slechts wat ik zie en heb daar zo mijn gedachten bij.....
Ik zie in jouw reactie meer iemand die in Nederland nooit in de kroeg komt en nu in Pattaya, waar niets afgeschermd is maar waar je al het gebeuren van buitenaf kan zien, de kroegen in kijkt, nou ik kan je uit ervaring vertellen dat er in Nederland ook veel eenzame mannen in de kroegen achter een verschraald biertje zitten, alleen om die te zien zitten moet je in Nederland eerst de kroeg binnen lopen, het voordeel van Thailand is dat die eenzame mannen daar nog een glimlach en een leuk woordje krijgen van een mooie leuke jonge dame, zodat ze zich nog man voelen, al kost het wel extra geld als ze iets meer willen met die dame, dat zal in Nederland niet gauw gebeuren, daar krijg je als eenzame man achter dat verschraalde biertje niet gauw aandacht van een mooie leuke jonge dame, maar wordt je gemeden als de Corona(pest).
Alles van waarde is weerloos.

Gebruikersavatar
serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2399
Lid geworden op: zaterdag 25 maart 2006, 19:19
Locatie: kleve en soms nang-rong

Re: bargirls

#25 Bericht door serpay » maandag 03 februari 2020, 18:30

Herbergier schreef: maandag 03 februari 2020, 06:06
foppo schreef: zondag 02 februari 2020, 12:28 Wat moet ik daar nu toch van denken dat mijn opmerking over eenzame mannen achter hun verschraalde biertje door sommigen zo persoonlijk worden opgepakt?
Ik beschrijf slechts wat ik zie en heb daar zo mijn gedachten bij.....
Ik zie in jouw reactie meer iemand die in Nederland nooit in de kroeg komt en nu in Pattaya, waar niets afgeschermd is maar waar je al het gebeuren van buitenaf kan zien, de kroegen in kijkt, nou ik kan je uit ervaring vertellen dat er in Nederland ook veel eenzame mannen in de kroegen achter een verschraald biertje zitten, alleen om die te zien zitten moet je in Nederland eerst de kroeg binnen lopen, het voordeel van Thailand is dat die eenzame mannen daar nog een glimlach en een leuk woordje krijgen van een mooie leuke jonge dame, zodat ze zich nog man voelen, al kost het wel extra geld als ze iets meer willen met die dame, dat zal in Nederland niet gauw gebeuren, daar krijg je als eenzame man achter dat verschraalde biertje niet gauw aandacht van een mooie leuke jonge dame, maar wordt je gemeden als de Corona(pest).
je slaat de spijker op zijn kop ...
Alfisti rebeli

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: bargirls

#26 Bericht door jumbo » dinsdag 04 februari 2020, 01:17

Herbergier schreef: maandag 03 februari 2020, 06:06 Ik zie in jouw reactie meer iemand die in Nederland nooit in de kroeg komt en nu in Pattaya, waar niets afgeschermd is maar waar je al het gebeuren van buitenaf kan zien, de kroegen in kijkt, nou ik kan je uit ervaring vertellen dat er in Nederland ook veel eenzame mannen in de kroegen achter een verschraald biertje zitten, alleen om die te zien zitten moet je in Nederland eerst de kroeg binnen lopen, het voordeel van Thailand is dat die eenzame mannen daar nog een glimlach en een leuk woordje krijgen van een mooie leuke jonge dame, zodat ze zich nog man voelen, al kost het wel extra geld als ze iets meer willen met die dame, dat zal in Nederland niet gauw gebeuren, daar krijg je als eenzame man achter dat verschraalde biertje niet gauw aandacht van een mooie leuke jonge dame, maar wordt je gemeden als de Corona(pest).
Herberg, elke relatie kost geld, hier maar ook in NL en overal ter wereld. Als je in het uitgaansleven een milieu verkiest waar PFP= pay for pleasure de gangbare norm is dan wordt er iets verwacht, ook dat is een keuze en als je iets anders verwachte een vrij domme keuze....

De gemiddelde Thaise, fabrieks, kantoor of winkeldame kiezen voor een gemiddelde Thaise man gelijkwaardig of iets hoger gepositioneerd dan henzelf... ook dat is NL hetzelfde
Geldt ook weer in NL en overal ter wereld.
Bargirls zijn een apart fenomeen, zitten briljantjes tussen, maar ook uitgenaste dames van het leven....het lijkt het gewone leven wel, hehehe

In NL is de bedrijfstak gereguleerd, hier hebben ze dat geprobeerd, maar het grijze circuit is veel te groot, de branche is veel te uitgebreid en de dames/heren/katoeys peinzen niet over registratie, vaak is de familie niet of nauwelijks op de hoogte.. en de registratie maakt alles te permanent, ook voor een nieuwe relatie.... Nu kunnen ze allemaal nog zeggen dat ze 3 maanden geleden zijn begonnen terwijl de imprint van het matrasmerk duidelijk zichtbaar is op de rug...

Verder in de relatie zal je als meerverdiener ook meer moeten besteden aan het leven met je partner, sommigen gaan minder werken, kiezen voor het gezin, noem maar op, en dan ben jij de spreekwoordelijke ATM, ook weer geldend voor elk land en elke cultuur

Mijn hele leven heb ik al jongere vrouwen, in NL was de laatste 11 jaar jonger, aandacht krijgen is eenvoudig, blijven houden wordt dan vaak een kwestie van 'beschikbare middelen' naast de potentie (woordspeling) als partner, wat heb je te bieden...
In het westen worden dergelijke dames betiteld als 'gold digger' omgekeerd wordt de jongeman betiteld als 'toy boy'... vreemd he?
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: bargirls

#27 Bericht door robin33 » dinsdag 04 februari 2020, 03:28

jumbo schreef:
Herbergier schreef: maandag 03 februari 2020, 06:06 Ik zie in jouw reactie meer iemand die in Nederland nooit in de kroeg komt en nu in Pattaya, waar niets afgeschermd is maar waar je al het gebeuren van buitenaf kan zien, de kroegen in kijkt, nou ik kan je uit ervaring vertellen dat er in Nederland ook veel eenzame mannen in de kroegen achter een verschraald biertje zitten, alleen om die te zien zitten moet je in Nederland eerst de kroeg binnen lopen, het voordeel van Thailand is dat die eenzame mannen daar nog een glimlach en een leuk woordje krijgen van een mooie leuke jonge dame, zodat ze zich nog man voelen, al kost het wel extra geld als ze iets meer willen met die dame, dat zal in Nederland niet gauw gebeuren, daar krijg je als eenzame man achter dat verschraalde biertje niet gauw aandacht van een mooie leuke jonge dame, maar wordt je gemeden als de Corona(pest).
Herberg, elke relatie kost geld, hier maar ook in NL en overal ter wereld. Als je in het uitgaansleven een milieu verkiest waar PFP= pay for pleasure de gangbare norm is dan wordt er iets verwacht, ook dat is een keuze en als je iets anders verwachte een vrij domme keuze....

De gemiddelde Thaise, fabrieks, kantoor of winkeldame kiezen voor een gemiddelde Thaise man gelijkwaardig of iets hoger gepositioneerd dan henzelf... ook dat is NL hetzelfde
Geldt ook weer in NL en overal ter wereld.
Bargirls zijn een apart fenomeen, zitten briljantjes tussen, maar ook uitgenaste dames van het leven....het lijkt het gewone leven wel, hehehe

In NL is de bedrijfstak gereguleerd, hier hebben ze dat geprobeerd, maar het grijze circuit is veel te groot, de branche is veel te uitgebreid en de dames/heren/katoeys peinzen niet over registratie, vaak is de familie niet of nauwelijks op de hoogte.. en de registratie maakt alles te permanent, ook voor een nieuwe relatie.... Nu kunnen ze allemaal nog zeggen dat ze 3 maanden geleden zijn begonnen terwijl de imprint van het matrasmerk duidelijk zichtbaar is op de rug...

Verder in de relatie zal je als meerverdiener ook meer moeten besteden aan het leven met je partner, sommigen gaan minder werken, kiezen voor het gezin, noem maar op, en dan ben jij de spreekwoordelijke ATM, ook weer geldend voor elk land en elke cultuur

Mijn hele leven heb ik al jongere vrouwen, in NL was de laatste 11 jaar jonger, aandacht krijgen is eenvoudig, blijven houden wordt dan vaak een kwestie van 'beschikbare middelen' naast de potentie (woordspeling) als partner, wat heb je te bieden...
In het westen worden dergelijke dames betiteld als 'gold digger' omgekeerd wordt de jongeman betiteld als 'toy boy'... vreemd he?
Wat heb je te bieden? Niet alles draaide om geld, vergeet dat niet.
Zelfs niet bij de Thai. Wat je te bieden hebt kan ook op emotioneel of geestelijk vlak liggen.

Denk dat dat meer de reden is waarom menig man al aan de zoveelste vrouw is. Eigenlijke hebben ze behalve geld of wat looks in de begin jaren. Niks te bieden

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk



robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: bargirls

#28 Bericht door robi6 » donderdag 06 februari 2020, 11:07

driver schreef: donderdag 30 januari 2020, 16:32 Ik heb niks tegen bargirls of barladies of katoys of.. of.. Dus ik weet niet waar je boos op bent maar vlgs mij niet op dit Thailand forum?
blog staat er, dus idd. ietsje slimmer dan de vorige bezoeker.

robi6
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 125
Lid geworden op: donderdag 16 maart 2017, 15:53

Re: bargirls

#29 Bericht door robi6 » donderdag 06 februari 2020, 11:11

Met eentje ben ik (FB-)bevriend geraakt. Kom nu maar met je vooroordelen, dan kan ik ze op de proef stellen, en kijken of je dan bij je standpunt blijft.

Gebruikersavatar
foppo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zondag 09 juni 2013, 13:24
Locatie: WarinChamrap

Re: bargirls

#30 Bericht door foppo » donderdag 06 februari 2020, 11:29

Herbergier schreef: maandag 03 februari 2020, 06:06
foppo schreef: zondag 02 februari 2020, 12:28 Wat moet ik daar nu toch van denken dat mijn opmerking over eenzame mannen achter hun verschraalde biertje door sommigen zo persoonlijk worden opgepakt?
Ik beschrijf slechts wat ik zie en heb daar zo mijn gedachten bij.....
Ik zie in jouw reactie meer iemand die in Nederland nooit in de kroeg komt
Dat klopt helemaal, de tijd dat ik nog wel eens met enige regelmaat in de kroeg kwam ligt al eeuwen achter me.
Ik was het slappe geouwehoer over lekkere wijven, voetbal (waar ik al helemaal niets mee heb) , en de borrelpraat over politiek na verloop van tijd wel helemaal zat.
Ik vond dat ik m'n tijd wel beter kon gebruiken en dat denk ik nog steeds dus vandaar.
Maar ieder z'n meug en als je je daar thuis voelt: prima, leven en laten leven maar voor mij hoeft het niet meer.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”