Petje kopen.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Petje kopen.

#1 Bericht door Duiker » donderdag 29 november 2018, 19:35

Nou, als je veel met de brommert rondtoert, dan krijg je een rode nek door de zon. Dat is niet best. En dus moest er een pet gekocht worden. Want als je die andersom opzet onder je helm, dan is je nek wat beter beschermd.
Zo gezegd zo gedaan.

Op daar de lotus op Pattaya Nua. daar hebben ze een sport afdeling. En petten. Pet gevonden, 400 baht. Nu afrekenen.
Aan de kasssa: Of ik email heb. Mai mi.
Telefoon nummer dan: Mai mi
Vervolgens zegt de juffrouw dat ze de pet dan niet kan verkopen. Dus heel symbolisch zonder verder wat te zeggen mijn schouders langzaam opgehaald. En met 400 bath nog steeds op zak maar vertroken. Bizar.
De reden van het niet kunnen verkopen zat 'm in de garantie volgens de juffrouw. Nog verteld dat ik de pet dan maar zonder garantie koop. Noppes.

Ja, natuurlijk had ik een email adres en telefoon nummer kunnen geven. Maar ik wil dat nu eenmaal niet.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Petje kopen.

#2 Bericht door wpdl » vrijdag 30 november 2018, 01:50

Dat weet toch iedereen jouw e-mail duiker@hotmail.nl of duiker@gmail.nl wat jij wil.
Telefoon 0987654321 klaar :thumbsup:

Telefoonnummer vragen ze al zo lang ik hier een bankaccount heb aan de balie normaal ter controle zegt men.
De rest is apekool.

Joep
Expat
Expat
Berichten: 1432
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 07:28

Re: Petje kopen.

#3 Bericht door Joep » vrijdag 30 november 2018, 06:07

wpdelange schreef:Dat weet toch iedereen jouw e-mail duiker@hotmail.nl of duiker@gmail.nl wat jij wil.
Telefoon 0987654321 klaar :thumbsup:

Telefoonnummer vragen ze al zo lang ik hier een bankaccount heb aan de balie normaal ter controle zegt men.
De rest is apekool.
Daarom word ik zo vaak gebeld de laatste tijd :cheesy: :cheesy:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Petje kopen.

#4 Bericht door Herbergier » vrijdag 30 november 2018, 06:39

Joep schreef:
wpdelange schreef:Dat weet toch iedereen jouw e-mail duiker@hotmail.nl of duiker@gmail.nl wat jij wil.
Telefoon 0987654321 klaar :thumbsup:

Telefoonnummer vragen ze al zo lang ik hier een bankaccount heb aan de balie normaal ter controle zegt men.
De rest is apekool.
Daarom word ik zo vaak gebeld de laatste tijd :cheesy: :cheesy:
Ik geef altijd mijn pincode, is ook goed. :crazy:
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Petje kopen.

#5 Bericht door wanadee » vrijdag 30 november 2018, 08:25

Duiker schreef:Nou, als je veel met de brommert rondtoert, dan krijg je een rode nek door de zon. Dat is niet best. En dus moest er een pet gekocht worden. Want als je die andersom opzet onder je helm, dan is je nek wat beter beschermd.
Zo gezegd zo gedaan.

Op daar de lotus op Pattaya Nua. daar hebben ze een sport afdeling. En petten. Pet gevonden, 400 baht. Nu afrekenen.
Aan de kasssa: Of ik email heb. Mai mi.
Telefoon nummer dan: Mai mi
Vervolgens zegt de juffrouw dat ze de pet dan niet kan verkopen. Dus heel symbolisch zonder verder wat te zeggen mijn schouders langzaam opgehaald. En met 400 bath nog steeds op zak maar vertroken. Bizar.
De reden van het niet kunnen verkopen zat 'm in de garantie volgens de juffrouw. Nog verteld dat ik de pet dan maar zonder garantie koop. Noppes.

Ja, natuurlijk had ik een email adres en telefoon nummer kunnen geven. Maar ik wil dat nu eenmaal niet.
Zou ik ook niet geven om een petje te kopen, weer een bult reclame er bij :neus:

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1767
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 22:14
Locatie: Nederland / Belgie / Thailand

Re: Petje kopen.

#6 Bericht door Duiker » vrijdag 30 november 2018, 21:59

Precies wanadee. En een fake adres of nummer te geven, ik heb daar gewoon geen zin in. Ik moest toch wel lachen toen ik eenmaal de zaak uit was.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2885
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Petje kopen.

#7 Bericht door wpdl » zaterdag 01 december 2018, 06:06

Wanadee heeft het over je echte telefoonnummer en e-mail Duiker.
Anders zou je geen reclame krijgen niewaar. :giggle:
Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat men een aankoop weigerde omdat ik het garantiebewijs niet ter plekken invulde.
Al helemaal niet met een petje van 400 baht [lachwekkende prijs].
Men niet het betalingsbewijs eraan [garantiebewijs] als zijn ingangsdatum en klaar.

Lekker gebrommerd zonder petje :angel:

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Petje kopen.

#8 Bericht door wanadee » zaterdag 01 december 2018, 07:37

wpdelange schreef:Wanadee heeft het over je echte telefoonnummer en e-mail Duiker.
Anders zou je geen reclame krijgen niewaar. :giggle:
Heb het trouwens nog nooit meegemaakt dat men een aankoop weigerde omdat ik het garantiebewijs niet ter plekken invulde.
Al helemaal niet met een petje van 400 baht [lachwekkende prijs].
Men niet het betalingsbewijs eraan [garantiebewijs] als zijn ingangsdatum en klaar.

Lekker gebrommerd zonder petje :angel:
Waarschijnlijk krijgt de koper een bonus voor elk ontfutseld email if telefoonnummer.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Petje kopen.

#9 Bericht door godzilla » zondag 02 december 2018, 10:59

Je kan natuurlijk altijd het e-mail adres of telefoon nummer geven van iemand die je echt niet moet hebben...
Mss komt die ooit te weten dat je ergens een petje gekocht hebt.

Bwa, ik breng mensen op slechte gedachten, foei

:geek:

Gebruikersavatar
willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 243
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 19:46
Locatie: nw-lekkerland,soms samutprakan

Re: Petje kopen.

#10 Bericht door willem » zondag 02 december 2018, 11:17

gewoon op de talad kopen
vroeger komt nooit meer terug.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Petje kopen.

#11 Bericht door godzilla » maandag 03 december 2018, 12:34

Vandaag nog eens in CJ gaan schoppen met de vrouw, ze vroegen ook haar telefoon nummer, en die gaf ze...
Ze verifieerden dat met haar naam te zeggen, en ok.
Er ging direct een korting af aan de kassa.

Dus eigenlijk zo gek nog niet, beter als zegeltjes sparen in de carrefour of klantenkaart in belgie, korting is hier direct.
:thumbsup:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Petje kopen.

#12 Bericht door Herbergier » maandag 03 december 2018, 12:59

godzilla schreef:Vandaag nog eens in CJ gaan schoppen met de vrouw, ze vroegen ook haar telefoon nummer, en die gaf ze...
Ze verifieerden dat met haar naam te zeggen, en ok.
Er ging direct een korting af aan de kassa.

Dus eigenlijk zo gek nog niet, beter als zegeltjes sparen in de carrefour of klantenkaart in belgie, korting is hier direct.
:thumbsup:
Ik heb bij de Big C 2 klantenkaarten, het gebeurt daar regelmatig, meestal in het weekend maar niet altijd, dat je bij aankopen van totaal meer dan 1000 baht, 120 baht korting krijgt bij de volgende aankopen, dus ik reken af bij net boven de 1000 baht en begin voor de rest van de boodschappen met een nieuwe rekening en daar gaat dan 120 baht vanaf, maar soms vragen ze naar een andere klantenkaart dan kan het die dag niet op dezelfde kaart, vandaar de 2e kaart, ik koop regelmatig voor meer dan 2000 baht bij de Big C en zo krijg ik 2x 120 baht baht korting, dat is dan toch gauw 10% korting verdiend.
Alles van waarde is weerloos.

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Petje kopen.

#13 Bericht door godzilla » maandag 03 december 2018, 14:30

Herbergier schreef:
godzilla schreef:Vandaag nog eens in CJ gaan schoppen met de vrouw, ze vroegen ook haar telefoon nummer, en die gaf ze...
Ze verifieerden dat met haar naam te zeggen, en ok.
Er ging direct een korting af aan de kassa.

Dus eigenlijk zo gek nog niet, beter als zegeltjes sparen in de carrefour of klantenkaart in belgie, korting is hier direct.
:thumbsup:
Ik heb bij de Big C 2 klantenkaarten, het gebeurt daar regelmatig, meestal in het weekend maar niet altijd, dat je bij aankopen van totaal meer dan 1000 baht, 120 baht korting krijgt bij de volgende aankopen, dus ik reken af bij net boven de 1000 baht en begin voor de rest van de boodschappen met een nieuwe rekening en daar gaat dan 120 baht vanaf, maar soms vragen ze naar een andere klantenkaart dan kan het die dag niet op dezelfde kaart, vandaar de 2e kaart, ik koop regelmatig voor meer dan 2000 baht bij de Big C en zo krijg ik 2x 120 baht baht korting, dat is dan toch gauw 10% korting verdiend.
Goed gezien, i like it :thumbsup:

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11590
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Petje kopen.

#14 Bericht door jumbo » dinsdag 04 december 2018, 01:38

Herbergier schreef:
godzilla schreef:Vandaag nog eens in CJ gaan schoppen met de vrouw, ze vroegen ook haar telefoon nummer, en die gaf ze...
Ze verifieerden dat met haar naam te zeggen, en ok.
Er ging direct een korting af aan de kassa.

Dus eigenlijk zo gek nog niet, beter als zegeltjes sparen in de carrefour of klantenkaart in belgie, korting is hier direct.
:thumbsup:
Ik heb bij de Big C 2 klantenkaarten, het gebeurt daar regelmatig, meestal in het weekend maar niet altijd, dat je bij aankopen van totaal meer dan 1000 baht, 120 baht korting krijgt bij de volgende aankopen, dus ik reken af bij net boven de 1000 baht en begin voor de rest van de boodschappen met een nieuwe rekening en daar gaat dan 120 baht vanaf, maar soms vragen ze naar een andere klantenkaart dan kan het die dag niet op dezelfde kaart, vandaar de 2e kaart, ik koop regelmatig voor meer dan 2000 baht bij de Big C en zo krijg ik 2x 120 baht baht korting, dat is dan toch gauw 10% korting verdiend.
Kaart op naam dochter dus hebben er 3.... :lol: :lol: Goed voor mijn scrooge gevoel zo tegen de kerst
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”