Geld overmaken via coins

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Geld overmaken via coins

#61 Bericht door jumbo » zaterdag 29 december 2018, 08:20

godzilla schreef: vrijdag 28 december 2018, 09:59
Akkoord bc is redelijk nieuw, dat was internet ook, kijk waar we nu staan...
Met bc of andere coins is nog veel mogelijk, in mijn opinie kan het enkel vooruitgaan
Stel je krijgt een deel , of heel je pensioen uitbetaald in coins, als je dat zou willen, op die mogelijkheid zijn we nu aan het wachten, binnen enkele maanden kan het al voor sommige dingen mogelijk zijn.
wat is de koers van internet?? :P :P En waar wordt erin gehandeld? Onvergelijkbaar

Ik weet van verscheidene economen en hoogleraren die bc anders bekijken als 'vooruitgaan'
Einde verleden naar in de hausse werd 100,000 usd voor dit einde jaar verwacht, zitten er iets achter
En dat is omdat er geen tegenwaarde voor staat....zolang dat niet het geval is zat de bc een beleggers (korte termijn)
en geen investeerders (lange termijn) object blijven dus erg onderhavig aan stemmingen..

Zelfs met je voorbeeld blijft het lastig er een achtergrond waarde aan te geven...
aandelen zitten bedrijven achter, geld zit een economie achter, bitcoin zitten handelaren/beleggers achter
een wezenlijk verschil
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Geld overmaken via coins

#62 Bericht door godzilla » zaterdag 29 december 2018, 13:40

Ik bedoelde met de vergelijking tussen internet, crypto's eigenlijk gewoon dat het iets is dat niet meer te stoppen valt.
En de mogelijkheden breiden enorm uit.
Natuurlijk proberen ze (banken regeringen) dit te reguleren, en soms pakt het goed uit , soms minder.
Maar de bedoeling van de crypto's is eigenlijk om ze te gebruiken, niet om erin te beleggen, sommigen doen het, anderen niet, of met mate.
En als je bedoelt dat aandelen veiliger zijn omdat ze voor iets staan?
Dan investeer je in een bedrijf, akkoord, maar dat bedrijf kan ook failliet gaan, zelfs een munteenheid kan in één klap niks meer waard zijn.
De tijd dat papiergeld gedekt moest zijn door een goudwaarde is voorbij.

Maar ieder zijn keuze, het is gewoon een keuze meer.
[|)

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Geld overmaken via coins

#63 Bericht door Gardensafari » zaterdag 29 december 2018, 22:47

Ik doe niet in crypto's.
Ik vertrouw ze voor geen meter.
Dat komt omdat ik van het hele systeem met block chains en het "minen" geen reet begrijp.
Ik heb al veel artikelen gelezen en nog steeds begrijp ik er geen hout van.
En dus laat ik ze met rust.
Is waarschijnlijk ook beter voor hun en voor mij.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Geld overmaken via coins

#64 Bericht door jumbo » zondag 30 december 2018, 04:16

godzilla schreef: zaterdag 29 december 2018, 13:40 Ik bedoelde met de vergelijking tussen internet, crypto's eigenlijk gewoon dat het iets is dat niet meer te stoppen valt.
En de mogelijkheden breiden enorm uit.
Natuurlijk proberen ze (banken regeringen) dit te reguleren, en soms pakt het goed uit , soms minder.
Maar de bedoeling van de crypto's is eigenlijk om ze te gebruiken, niet om erin te beleggen, sommigen doen het, anderen niet, of met mate.
En als je bedoelt dat aandelen veiliger zijn omdat ze voor iets staan?
Dan investeer je in een bedrijf, akkoord, maar dat bedrijf kan ook failliet gaan, zelfs een munteenheid kan in één klap niks meer waard zijn.
De tijd dat papiergeld gedekt moest zijn door een goudwaarde is voorbij.

Maar ieder zijn keuze, het is gewoon een keuze meer.
[|)
In beide voorbeelden die je geef zijn er waarschuwingen, slechte resultaten, een slecht draaiende economie vaak in de hand gewerkt door mismanagement
Er is nog nooit een bedrijf of land zonder waarschuwing onderuit gegaan

Crypto's hebben dat niet, niemand kan de waarde voorspellen omdat het aan beleggers/handelaren en hun emoties is
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Geld overmaken via coins

#65 Bericht door Adrie » zondag 30 december 2018, 11:59

Nu zijn er inmiddels 5 pagina,s vol over bitcoins.

Hoofdzakelijk door 2 personen? het lijkt wel of jullie zoveel mogelijk mensen hieraan willen laten deelnemen.
Hebben jullie veel geld verloren of zo???
Hebben jullie belangen om meer mensen daar in te betrekken?

Ik doe daar niet aan mee en klik deze berichten gelijk door zonder te lezen.

Misschien een idee dat jullie via persoonlijke berichten daar over kunnen praten??

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Geld overmaken via coins

#66 Bericht door driver » zondag 30 december 2018, 12:33

Als die cryptoos zo booming zijn zouden de echte geld investeerders er ook wel induiken lijkt me. De rijken der rijken ook lijkt me.En zou het wel meer gepromoot worden lijkt me om mensen zoals mij ook te overtuigen om erin te stappen. Tot nu toe zie ik veel acadraba verhalen waar dan ook. Dat er hier nu wat mensen over posten moeten ze zelf weten maar ik heb hier verder niks mee en doe er ook niks mee ouderwets als ik ben.
Probeer mijn geld wel bij elkaar te krijgen zoals ik het altijd al doe. Lukt nog steeds redelijk ook al kreeg ik onlangs maar 37 thb ipv de hier eerder genoemde 40 vlgs mij?

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Geld overmaken via coins

#67 Bericht door godzilla » zondag 30 december 2018, 15:32

Als je de titel leest: geld overmaken via coins...
Het is een mogelijkheid die ik hier aanhaalde, en ik geef mijn ervaringen mee.
Maar blijkbaar zint het sommigen niet.

En ik vraag me af hoe je kan doorklikken zonder te lezen, en toch te reageren?
:giggle2:

Maar goed, als er geen vragen meer over zijn, dan hou ik dit topic van mijn kant gesloten.
[|)

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Geld overmaken via coins

#68 Bericht door Adrie » zondag 30 december 2018, 16:48

driver schreef: zondag 30 december 2018, 12:33 Als die cryptoos zo booming zijn zouden de echte geld investeerders er ook wel induiken lijkt me. De rijken der rijken ook lijkt me.En zou het wel meer gepromoot worden lijkt me om mensen zoals mij ook te overtuigen om erin te stappen. Tot nu toe zie ik veel acadraba verhalen waar dan ook. Dat er hier nu wat mensen over posten moeten ze zelf weten maar ik heb hier verder niks mee en doe er ook niks mee ouderwets als ik ben.
Probeer mijn geld wel bij elkaar te krijgen zoals ik het altijd al doe. Lukt nog steeds redelijk ook al kreeg ik onlangs maar 37 thb ipv de hier eerder genoemde 40 vlgs mij?
Hoi driver.

Denk dat je het goed samenvat, en er reageren weinig mensen op omdat het vertrouwen niet erg groot is.

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Geld overmaken via coins

#69 Bericht door Adrie » zondag 30 december 2018, 16:49

godzilla schreef: zondag 30 december 2018, 15:32

En ik vraag me af hoe je kan doorklikken zonder te lezen, en toch te reageren?
:giggle2:


Klik het bericht aan zonder te lezen, alsie begrijp wak bedoel [|)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Geld overmaken via coins

#70 Bericht door driver » zondag 30 december 2018, 19:41

Hi Adrie.. Als anderen er blijkbaar geld mee kunnen verdienen of op een andere manier er beter van worden mij prima hoor. Ik heb er zo mijn twijfels over en begin er gewoon niet aan.
Heb in het verleden al zo vaak van die heldere ideetjes gezien her en der en elke keer weer liep het op niets uit.. Maar misschien denk ik te bekrompen en hou ik me teveel vast aan het woordje zekerheid. 😊

Adrie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 433
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:35

Re: Geld overmaken via coins

#71 Bericht door Adrie » zondag 30 december 2018, 21:40

driver schreef: zondag 30 december 2018, 19:41 Hi Adrie.. Als anderen er blijkbaar geld mee kunnen verdienen of op een andere manier er beter van worden mij prima hoor. Ik heb er zo mijn twijfels over en begin er gewoon niet aan.
Heb in het verleden al zo vaak van die heldere ideetjes gezien her en der en elke keer weer liep het op niets uit.. Maar misschien denk ik te bekrompen en hou ik me teveel vast aan het woordje zekerheid. 😊
Goed bekeken driver.

We houden elke maand geld over :giggle2:

Maaja vrouwlief is vanmiddag om 14.30 begonnen met werken bij Khuene en Nagel in Veghel en verwacht dat ze rond 23.30 weer thuis is.
Gisteren heeft ze ook gewerkt en op nieuwjaarsdag gaat ze s,middags ook weer aan de gang.
Ps dat is niet gedwongen, maar ze heeft plezier in der werk.

:mrgreen: Ik mag pas weer op woensdag om 4.00 aan de slag..

Dus ik ben niet zo van die onzekere dingen op financieel gebied,
Laat ons ma lekker een beetje sjouwen [|)

Oow ja ff on topic>>> geld overmaken doe ik eventueel als de koers goed is naar Thai rekening, maar heb dit jaar niet het gevoel gehad van>> nu moet ik overmaken want die paar bath verschil maak ook niet zoveel uit.

Gewoon contant geld mee en 2 feb weer met eva premium econnomy ( laatste keer ) naar bkk

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: Geld overmaken via coins

#72 Bericht door Gardensafari » maandag 31 december 2018, 00:15

Adrie schreef: zondag 30 december 2018, 21:40
driver schreef: zondag 30 december 2018, 19:41 Hi Adrie.. Als anderen er blijkbaar geld mee kunnen verdienen of op een andere manier er beter van worden mij prima hoor. Ik heb er zo mijn twijfels over en begin er gewoon niet aan.
Heb in het verleden al zo vaak van die heldere ideetjes gezien her en der en elke keer weer liep het op niets uit.. Maar misschien denk ik te bekrompen en hou ik me teveel vast aan het woordje zekerheid. 😊
Goed bekeken driver.

We houden elke maand geld over :giggle2:

Maaja vrouwlief is vanmiddag om 14.30 begonnen met werken bij Khuene en Nagel in Veghel en verwacht dat ze rond 23.30 weer thuis is.
Gisteren heeft ze ook gewerkt en op nieuwjaarsdag gaat ze s,middags ook weer aan de gang.
Ps dat is niet gedwongen, maar ze heeft plezier in der werk.

:mrgreen: Ik mag pas weer op woensdag om 4.00 aan de slag..

Dus ik ben niet zo van die onzekere dingen op financieel gebied,
Laat ons ma lekker een beetje sjouwen [|)

Oow ja ff on topic>>> geld overmaken doe ik eventueel als de koers goed is naar Thai rekening, maar heb dit jaar niet het gevoel gehad van>> nu moet ik overmaken want die paar bath verschil maak ook niet zoveel uit.

Gewoon contant geld mee en 2 feb weer met eva premium econnomy ( laatste keer ) naar bkk
God, Adrie, ga jij net als Prajak ook in een potje op de schoorsteenmantel?
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Geld overmaken via coins

#73 Bericht door jumbo » maandag 31 december 2018, 00:35

Adrie schreef: zondag 30 december 2018, 11:59 Nu zijn er inmiddels 5 pagina,s vol over bitcoins.

Hoofdzakelijk door 2 personen? het lijkt wel of jullie zoveel mogelijk mensen hieraan willen laten deelnemen.
Hebben jullie veel geld verloren of zo???
Hebben jullie belangen om meer mensen daar in te betrekken?

Ik doe daar niet aan mee en klik deze berichten gelijk door zonder te lezen.

Misschien een idee dat jullie via persoonlijke berichten daar over kunnen praten??
Deelnemen? Het is geen katholieke mis!!!
1711 weergaves, dat geeft aan dat er intresse is
Het gaat niet om beleggen maar om zo voordelig mogelijk geld over te maken vanuit NL naar TH
Door het doorklikken is dat waarschijnlijk aan je voorbij gegaan,...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11597
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Geld overmaken via coins

#74 Bericht door jumbo » maandag 31 december 2018, 00:41

driver schreef: zondag 30 december 2018, 19:41 Hi Adrie.. Als anderen er blijkbaar geld mee kunnen verdienen of op een andere manier er beter van worden mij prima hoor. Ik heb er zo mijn twijfels over en begin er gewoon niet aan.
Heb in het verleden al zo vaak van die heldere ideetjes gezien her en der en elke keer weer liep het op niets uit.. Maar misschien denk ik te bekrompen en hou ik me teveel vast aan het woordje zekerheid. 😊
Je moet nooit geld beleggen in zaken waar je weinig tot geen verstand van heb, zelfs de instituties kunnen het niet voorspellen en dan spreek ik over aandelen waar iets achter staat
BC heeft dat niet en is dus nog meer onvooorspelbaar

Godzilla en mijzelf hebben slechts een voor iedereen openbaar gesprek over wat voor allen voordelig kan zijn namelijk zonder koersverlies geld overmaken naar TH
Uiteraard biedt dat alleen voordeel als je idd geld moet overmaken om welke reden dan ook
Uiteindelijk zou dit een methode kunnen worden waar je minder verliest dan via bank of transferwise
Er wordt dus niet gesproken over beleggen of investeren of geld verdienen uit een van de hiervoor genoemde methode, maar gewoon goedkoper overboeken
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

godzilla
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 906
Lid geworden op: vrijdag 12 oktober 2018, 14:50

Re: Geld overmaken via coins

#75 Bericht door godzilla » maandag 31 december 2018, 01:49

Nagel op de kop jumbo.

Bij ons zeggen ze 'onbekend is onbemind'

[|)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”