Reclamefolders in Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Reclamefolders in Thailand

#1 Bericht door Herbergier » zaterdag 03 november 2018, 09:23

Ik hoor hier net de honden blaffen bij de buren en ik ga eens buiten kijken wat er aan de hand is, maar het was iemand die reclamefolders rondbrengt, dus ik bij de poort kijken en denk wat een dikke folder vandaag, maar het viel mee, het waren acht dezelfde folders, de bezorger zal wel denken, het is zaterdagmiddag dus ik moet snel klaar zijn. :Whistle: :angel: :mrgreen:
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Reclamefolders in Thailand

#2 Bericht door wanadee » zaterdag 03 november 2018, 10:09

Herbergier schreef:Ik hoor hier net de honden blaffen bij de buren en ik ga eens buiten kijken wat er aan de hand is, maar het was iemand die reclamefolders rondbrengt, dus ik bij de poort kijken en denk wat een dikke folder vandaag, maar het viel mee, het waren acht dezelfde folders, de bezorger zal wel denken, het is zaterdagmiddag dus ik moet snel klaar zijn. :Whistle: :angel: :mrgreen:
In nederland gooien ze ze gewoon weg :oops:

Gebruikersavatar
Herbergier
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1572
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 12:38
Locatie: Mueang Buriram

Re: Reclamefolders in Thailand

#3 Bericht door Herbergier » zaterdag 03 november 2018, 11:04

wanadee schreef:
Herbergier schreef:Ik hoor hier net de honden blaffen bij de buren en ik ga eens buiten kijken wat er aan de hand is, maar het was iemand die reclamefolders rondbrengt, dus ik bij de poort kijken en denk wat een dikke folder vandaag, maar het viel mee, het waren acht dezelfde folders, de bezorger zal wel denken, het is zaterdagmiddag dus ik moet snel klaar zijn. :Whistle: :angel: :mrgreen:
In nederland gooien ze ze gewoon weg :oops:
Het koste mij een uur voordat ik ze allemaal had doorgelezen en ik in de gaten kreeg dat ze allemaal het zelfde waren. :crazy: :crazy: :crazy: Ik ben al te lang in de tropen denk ik. [|)
Alles van waarde is weerloos.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Reclamefolders in Thailand

#4 Bericht door wanadee » zaterdag 03 november 2018, 15:11

Herbergier schreef:
wanadee schreef:
Herbergier schreef:Ik hoor hier net de honden blaffen bij de buren en ik ga eens buiten kijken wat er aan de hand is, maar het was iemand die reclamefolders rondbrengt, dus ik bij de poort kijken en denk wat een dikke folder vandaag, maar het viel mee, het waren acht dezelfde folders, de bezorger zal wel denken, het is zaterdagmiddag dus ik moet snel klaar zijn. :Whistle: :angel: :mrgreen:
In nederland gooien ze ze gewoon weg :oops:
Het koste mij een uur voordat ik ze allemaal had doorgelezen en ik in de gaten kreeg dat ze allemaal het zelfde waren. :crazy: :crazy: :crazy: Ik ben al te lang in de tropen denk ik. [|)
:cheesy: :cheesy:

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”