Cement molen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Cement molen

#16 Bericht door wanadee » zondag 06 november 2016, 09:39

Beetje dom driver als je denkt dat ik een betonmolen van een thai ga regelen voor iemand die ik niet ken. Kennelijk heb je geen idee hoe gecompliceerd dat soort dingen hier liggen.

Geen idee waar john woont maar schoonpapa werd te lastig dus die heb ik op een zijspoor gezet. Daar heb ik al een jaar niet mee gesproken. En zelfs als dat niet zo was dan nog wil ik me daar ver buiten houden. Voor je het weet ben je ergens verantwoordelijk voor.

Heb voor een klus bij mij ook een keer een compressor gehuurd van de puu jai baan hier, echt iets uit de tweede wereldoorlog. 100 baht per dag, we hadden hem ong een week nodig.
Dat ding ging kapot en was zo oud dat er geen onderdelen meer voor gemaakt werden. Dus ik kon wel een nieuwe "tweedehandse" compressor kopen daar kwam ik niet onderuit want zelf kon hij dat niet betalen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Cement molen

#17 Bericht door driver » maandag 07 november 2016, 17:10

wanadee schreef:Beetje dom driver als je denkt dat ik een betonmolen van een thai ga regelen voor iemand die ik niet ken. Kennelijk heb je geen idee hoe gecompliceerd dat soort dingen hier liggen.

Geen idee waar john woont maar schoonpapa werd te lastig dus die heb ik op een zijspoor gezet. Daar heb ik al een jaar niet mee gesproken. En zelfs als dat niet zo was dan nog wil ik me daar ver buiten houden. Voor je het weet ben je ergens verantwoordelijk voor.

Heb voor een klus bij mij ook een keer een compressor gehuurd van de puu jai baan hier, echt iets uit de tweede wereldoorlog. 100 baht per dag, we hadden hem ong een week nodig.
Dat ding ging kapot en was zo oud dat er geen onderdelen meer voor gemaakt werden. Dus ik kon wel een nieuwe "tweedehandse" compressor kopen daar kwam ik niet onderuit want zelf kon hij dat niet betalen.
Ik denk helemaal niks waar lees je dat ? Ik melde alleen ..En toen bleef het stil..meer niet.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Cement molen

#18 Bericht door wanadee » dinsdag 08 november 2016, 02:09

driver schreef:Ik denk helemaal niks waar lees je dat ?
Dom van mij om te denken dat jouw woorden iets te betekenen hebben, dat je er iets mee probeert te vertellen. Natuurlijk denk je helemaal niks :crazy:

Ik was in de veronderstelling dat je je afvroeg wasrom ik john niet aan die cementmolen kon helpen. Maar je becoelde er helemaal niks mee :mrgreen:

Sorry voor het misverstand. :angel:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Cement molen

#19 Bericht door driver » dinsdag 08 november 2016, 08:10

wanadee schreef:
driver schreef:Ik denk helemaal niks waar lees je dat ?
Dom van mij om te denken dat jouw woorden iets te betekenen hebben, dat je er iets mee probeert te vertellen. Natuurlijk denk je helemaal niks :crazy:

Ik was in de veronderstelling dat je je afvroeg wasrom ik john niet aan die cementmolen kon helpen. Maar je becoelde er helemaal niks mee :mrgreen:

Sorry voor het misverstand. :angel:
Nee hoor na de reactie van Hanshu bleef het stil daar reageerde ik dus op.En dom van je..Zo zie ik het niet hoor ik ken je toch dus weet inmiddels wel hoe je kunt reageren.

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Cement molen

#20 Bericht door De Beweerder » woensdag 09 november 2016, 01:48

Beetje kinderachtig ;-) leen uit die molen!
Dan kan men hier weer verder:-(
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: Cement molen

#21 Bericht door wanadee » woensdag 09 november 2016, 06:08

Even voor alle duidelijkheid, die molen is niet van mij. In het begin heb ik diverse stukken gereedschap gekocht, maar waar ik gewend ben om mijn spullen goed te verzorgen, schoon te houden enz, hebben de meeste thai daar geen boodschap aan.
De enige manier om me daar niet aan te storen is, als ik daar ook voordeel bij heb, het te kopen en direct af te schrijven.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”