Almere 2016..Groetjes uit Thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#1 Bericht door driver » zaterdag 04 juni 2016, 19:58

Zo, We zijn weer terug uit Almere alwaar een ..Groetjes uit Thailand..festival/meeting was.
Was er nog nooit geweest en bij aankomst aldaar zag ik al wat mensen lekker in het gras zitten en liggen al dan niet met shelters en parasols erbij want die had je wel nodig gezien de zomerse temperaturen vandaag.

De Panda achterin ergens in een stuk weiland geparkeerd en rustig aan naar de ingang gelopen.
De ingang : een stuk bestraat terrein waar zowel links als rechts diverse en met name veel groente/eetkraampjes stonden en in het midden aardig wat tafels met banken die al aardig bezet waren door veelal Thaise met hun aanhang.

Suk loopt iets voor me uit en vliegt in een keer naar een tafel toe en tikt daar een Thaise dame op de schouder die heel verrast en blij reageert en dat bleek een kennis te zijn die nu in Leeuwarden woont en dus na weer kennis gemaakt te hebben maar bij hun aangeschoven en direct ..echt direct ..Lopen beide dames weg om nog geen 5 minuten later terug te komen met ..U raadt het al ..Etennnn.
Suk helemaal blij met ehhh..weet ik veel hoe dat allemaal heet maar het smaakte blijkbaar prima.
Even later zie ik een bekend persoon lopen dus ik erop af en zeg : Heejjj Bert ik heb je gevonden.
Lachen natuurlijk en ook meneer Bert kwam gezellig bij ons zitten.
Uiteraard wat drinken erbij waarbij ik me beperkte tot coca cola omdat ik geen alcohol drink als ik auto / motor rij en samen met Bert en Gerlof wat gepraat ect.

De dames hadden natuurlijk weer andere dames waar ze Thais mee konden praten en met enige regelmaat stonden ze op om hun hobby .. Thais eten.. waar te maken en jawel....De dame uit Leeuwarden had een Doerian gekocht en zette die op tafel waarop ik zeg : Min mak mak ,, :mrgreen: ..Ze dacht blijkbaar dat ik het echt meende dat ik het vondt stinken en vroeg aan me : Jij okee met doerian ?
Boeit mij niet was mijn reactie het is een Thais feestje dus geniet ervan.

Over de opzet van zo,n dagje kan ik kort zijn : Was ik met Suk alleen geweest was ik na een uurtje wslijk weer vertrokken omdat er weinig te doen was verder vondt ik.
Podium zowel buiten als binnen met wat danseressen/muziek maar de hoofdmoot is m.i gewoon het samen zijn met elkaar en gewoon ffe de Thaise cultuur/eten ect meemaken.
Uiteraard ben ik als echte Nederlander naar de friettent gegaan die er zowaar ook stond om een broodje fricandel met mayo te nuttigen ;)

We zijn vlgs mij rond 17.30 uur weer vertrokken en hebben bkkbert bij een station afgezet waarna weer richting Ede zijn vertrokken.
Was in ieder leuk om bert weer eens te zien en het belangrijkste van deze dag : Sukanya straalde van oor tot oor toen we naar huis gingen en bedankte me dat we hier naartoe waren gegaan.
Dat wordt vroeg naar bed gaan denk ik vanavond :angel:

Jawel..een TukTuk in Almere,,
Afbeelding

Sukanya is er...
Afbeelding

Buitenpodium..
Afbeelding

Eten...
Afbeelding

Bert en driver zijn er ook...
Afbeelding

Eten..
Afbeelding

Binnen podium..
Afbeelding

Eten...
Afbeelding

john123456
Expat
Expat
Berichten: 130
Lid geworden op: zondag 18 januari 2015, 09:13
Locatie: Korat Thailand

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#2 Bericht door john123456 » zondag 05 juni 2016, 01:39

Ziet er gezellig uit
En gelukkig hadden jullie ook mooi weer

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 3851
Lid geworden op: maandag 17 december 2012, 12:22

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#3 Bericht door Hua Thale » zondag 05 juni 2016, 02:46

Leuke bijdrage Driver.
Vooral de foto bijdrage is altijd weer een extra dimensie.
Ziet er uit als een markt met wat vermaak kon de Panda het allemaal torsen de inkopen?
Tenslotte mag je over een paar weken weer naar Amsterdam eten uitdelen aan de monniken
Mis Genesis in je verhaal of zaten ze pal achter je in het cola /bier moment. :giggle3:
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#4 Bericht door brake034 » zondag 05 juni 2016, 02:51

:thumbsup:
Marcel

Gebruikersavatar
De Beweerder
Expat
Expat
Berichten: 1737
Lid geworden op: dinsdag 25 oktober 2005, 22:57
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#5 Bericht door De Beweerder » zondag 05 juni 2016, 05:53

Bedankt voor het leuke verslag, leuk om te lezen .prettige zondag!
A millionaire in free time, can not save time only use ;)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#6 Bericht door driver » zondag 05 juni 2016, 07:21

john123456 schreef:Ziet er gezellig uit
En gelukkig hadden jullie ook mooi weer
Als je eenmaal zit en wat mensen tegen komt vermaak je je idd wel maar wat ik al aangaf..Alleen met Suk dan waren we wslijk niet zo lang gebleven.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#7 Bericht door driver » zondag 05 juni 2016, 07:27

Hua Thale schreef:Leuke bijdrage Driver.
Vooral de foto bijdrage is altijd weer een extra dimensie.
Ziet er uit als een markt met wat vermaak kon de Panda het allemaal torsen de inkopen?
Tenslotte mag je over een paar weken weer naar Amsterdam eten uitdelen aan de monniken
Mis Genesis in je verhaal of zaten ze pal achter je in het cola /bier moment. :giggle3:
Foto,s maken vondt ik eigenlijk wat lastig daar. In Thailand maak ik ze overal en iedereen lacht daar meestal maar gisteren vondt ik het toch wat anders daar in Almere maar goed een paar had ik er toch.

Wat ik zoals gisteren dan wel deedt was voor hier op TF met mijn camera de foto,s maken en dan thuis de sd card in de computer en dan via photobucket weer hier naartoe zetten.
Voor facebook maak ik ze gewoon met mijn mob.phone en dan kun je ook direct , lees ter plekke al foto,s daar plaatsen dat is makkelijker uiteraard.

Genesis en Lin waren verhinderd las ik later in een pm toen we weer thuis waren.
Vlgde keer als er weer zoiets is zoals 19 Juni misschien wat meer van te voren aangeven als er mensen zijn die ergens naartoe willen en elkaar willen ontmoeten ?

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#8 Bericht door driver » zondag 05 juni 2016, 07:29

De Beweerder schreef:Bedankt voor het leuke verslag, leuk om te lezen .prettige zondag!
Dank je..Mooi weer in Ede dus over een uurtje met de motor naar Olst voor een Voxan meeting aldaar :


http://www.voxanforum.com/

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#9 Bericht door printen44 » zondag 05 juni 2016, 10:18

Leuk verslag. En de foto's zijn ook aardig om te zien. Thailand in Polderland. [$)

BKK_Bert
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 331
Lid geworden op: zaterdag 11 mei 2013, 15:29
Locatie: Leiden/Songkhla/Bangkok
Contacteer:

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#10 Bericht door BKK_Bert » zondag 05 juni 2016, 12:55

Mooi gedaan Driver... thanks. :clap:
Home is not where you live, but where they accept you.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#11 Bericht door driver » zondag 05 juni 2016, 16:41

printen44 schreef:Leuk verslag. En de foto's zijn ook aardig om te zien. Thailand in Polderland. [$)
Achteraf gezien had ik er meer moeten maken maar ja..Das achteraf. Ik heb er nog wat gemaakt met mijn mobfhone misschien kan ik die er nog bij zetten hier.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: Almere 2016..Groetjes uit Thailand

#12 Bericht door driver » zondag 05 juni 2016, 16:42

BKK_Bert schreef:Mooi gedaan Driver... thanks. :clap:
Ik had het min of meer beloofd... ;)

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”