thaise imigratie dienst nong khai

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#46 Bericht door stevenl » zondag 20 maart 2016, 08:39

Ben schreef:Wat bedoel je met binnengekomen Steven? Ik ook meedere keren buiten Thailand geweest .
De laatste keer dat ik Thailand verliet had ik net mijn extention verlengt met een nieuw paspoort.
Bij de balie op suvarnabumi stond ik niet eens meer in het systeem ,waardoor er weer allerhande vragen kwamen
en de indruk gewekt werd dat mijn visa niet in orde was .
Vragen van , wat ik voor het visa betaald had en waar ik het had laten doen tot het me te lang ging duren 20 min al bezig
en wees op de priority lane :giggle: werd ineens wat sneller gehandeld .en na 10 min was het eindelijk geregeld .met een onzin verhaal dat er een storing was,en ik nu ineens wel in het systeem stond . Bij terugkomst was het weer hetzelfde verhaal,nog steeds niet in het systeem :giggle: er word gepretendeerd alles zo goed voor elkaar te hebben . bij het ophalen van een re-entry permit kreeg ik dus de horen dat de immigratiediensten zeer traag zijn met gegevens in het systeen te zetten waardoor er op suvarnabumi zo'n taferelen ontstaan ,en dat met 50 mil passanten per jaar :giggle2:
Met binnengekomen bedoel ik 'het land binnengekomen'.
De rest van je verhaal heeft niets met de 90 dagen melding te maken.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#47 Bericht door Ben » zondag 20 maart 2016, 12:31

stevenl schreef:
Ben schreef:Wat bedoel je met binnengekomen Steven? Ik ook meedere keren buiten Thailand geweest .
De laatste keer dat ik Thailand verliet had ik net mijn extention verlengt met een nieuw paspoort.
Bij de balie op suvarnabumi stond ik niet eens meer in het systeem ,waardoor er weer allerhande vragen kwamen
en de indruk gewekt werd dat mijn visa niet in orde was .
Vragen van , wat ik voor het visa betaald had en waar ik het had laten doen tot het me te lang ging duren 20 min al bezig
en wees op de priority lane :giggle: werd ineens wat sneller gehandeld .en na 10 min was het eindelijk geregeld .met een onzin verhaal dat er een storing was,en ik nu ineens wel in het systeem stond . Bij terugkomst was het weer hetzelfde verhaal,nog steeds niet in het systeem :giggle: er word gepretendeerd alles zo goed voor elkaar te hebben . bij het ophalen van een re-entry permit kreeg ik dus de horen dat de immigratiediensten zeer traag zijn met gegevens in het systeen te zetten waardoor er op suvarnabumi zo'n taferelen ontstaan ,en dat met 50 mil passanten per jaar :giggle2:
Met binnengekomen bedoel ik 'het land binnengekomen'.
De rest van je verhaal heeft niets met de 90 dagen melding te maken.
Wat bedoel je met binnengekomen Steven? Ik ook meedere keren buiten Thailand geweest .

Zo dan !

Heeft niets met binnenkomen te maken na welke datum, je kunt gewoon niet fatsoenlijk inloggen op die site
als het al mogelijk is .
Ze hebben het gewoon niet op orde !

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#48 Bericht door stevenl » zondag 20 maart 2016, 12:45

De site werkt zeker niet perfect. Maar jouw trips naar het buitenland bewijzen dat niet.
Velen maken er met succes gebruik van.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#49 Bericht door prajak » zondag 20 maart 2016, 14:45

Ik rij 3 km en ben bij ze binnen. Da's het voordeel van landelijk wonen, heren. En nooit een rij voor me.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#50 Bericht door Ben » donderdag 24 maart 2016, 08:53

stevenl schreef:De site werkt zeker niet perfect. Maar jouw trips naar het buitenland bewijzen dat niet.
Velen maken er met succes gebruik van.
Na weer contact te hebben gehad met de immigratie ,blijkt dus dat de site nog nooit voor iemand succesvol heeft kunnen zijn .
omdat hij van af 1 april 2015 geen een keer op actief heeft gestaan ,whatever dat moge betekenen .
Na verwijzing van dat er al mensen succesvol hun melding via die site hebben gedaan, was er een big smile .
Het was onmogelijk dat iemand dit heeft kunnen voltooien per internet .
Wanneer het dus wel mogelijk zou zijn ,was het antwoordt .tot nader order! .

Dus diegene die online hun rapport hebben gedaan en melden met, succesvol afgesloten op Thaivisa of waar dan ook ,kunnen volgens de immigratie dienst niet kloppen!

Tot nu toe gewoon nog langskomen om het te doen .

TIT .

stevenl
Expat
Expat
Berichten: 3909
Lid geworden op: vrijdag 29 april 2005, 12:23
Locatie: Rawai en Kata, Phuket
Contacteer:

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#51 Bericht door stevenl » donderdag 24 maart 2016, 12:00

Ben schreef:
stevenl schreef:De site werkt zeker niet perfect. Maar jouw trips naar het buitenland bewijzen dat niet.
Velen maken er met succes gebruik van.
Na weer contact te hebben gehad met de immigratie ,blijkt dus dat de site nog nooit voor iemand succesvol heeft kunnen zijn .
omdat hij van af 1 april 2015 geen een keer op actief heeft gestaan ,whatever dat moge betekenen .
Na verwijzing van dat er al mensen succesvol hun melding via die site hebben gedaan, was er een big smile .
Het was onmogelijk dat iemand dit heeft kunnen voltooien per internet .
Wanneer het dus wel mogelijk zou zijn ,was het antwoordt .tot nader order! .

Dus diegene die online hun rapport hebben gedaan en melden met, succesvol afgesloten op Thaivisa of waar dan ook ,kunnen volgens de immigratie dienst niet kloppen!

Tot nu toe gewoon nog langskomen om het te doen .

TIT .
Ben dat is onzin. Veel mensen hebben hun 90 dagen melding zo gedaan, succesvol, inclusief bevestiging van immigratie.
Ik zou als ik jou was een ander contact zoeken.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: thaise imigratie dienst nong khai

#52 Bericht door Ben » donderdag 24 maart 2016, 12:19

stevenl schreef:
Ben schreef:
stevenl schreef:De site werkt zeker niet perfect. Maar jouw trips naar het buitenland bewijzen dat niet.
Velen maken er met succes gebruik van.
Na weer contact te hebben gehad met de immigratie ,blijkt dus dat de site nog nooit voor iemand succesvol heeft kunnen zijn .
omdat hij van af 1 april 2015 geen een keer op actief heeft gestaan ,whatever dat moge betekenen .
Na verwijzing van dat er al mensen succesvol hun melding via die site hebben gedaan, was er een big smile .
Het was onmogelijk dat iemand dit heeft kunnen voltooien per internet .
Wanneer het dus wel mogelijk zou zijn ,was het antwoordt .tot nader order! .

Dus diegene die online hun rapport hebben gedaan en melden met, succesvol afgesloten op Thaivisa of waar dan ook ,kunnen volgens de immigratie dienst niet kloppen!

Tot nu toe gewoon nog langskomen om het te doen .

TIT .
Ben dat is onzin. Veel mensen hebben hun 90 dagen melding zo gedaan, succesvol, inclusief bevestiging van immigratie.
Ik zou als ik jou was een ander contact zoeken.
Ik hou me aanbevolen!

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”