mahar ar?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

mahar ar?

#1 Bericht door Gast » dinsdag 10 mei 2005, 17:46

ooit van gehoord?

een maatschappij uit Iran....iemand al meegevlogen?

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: mahar ar?

#2 Bericht door Edje » dinsdag 10 mei 2005, 19:40

Anonymous schreef:ooit van gehoord?

een maatschappij uit Iran....iemand al meegevlogen?
Nee en zal ook niet gebeuren. Maatschappij heet Mahan Air. Tussenlandingen met wachttijden van min. 7uur.
Groetjes; Edje

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#3 Bericht door Pim » woensdag 11 mei 2005, 16:11

Ik vlieg in augustus met Mahan Air. Wachttijden in Iran zijn maximaal 4 uur (dus geen 7 uur).

Alles bij elkaar (heen en terug reis) is dan wel 7 uur, maar weet niet of Edje dat zo bedoelt.

Kijk op: http://www.airlinequality.com voor meer info over Mahan Air. Verwacht geen service a la Singapore Airlines, maar verwacht een scherpe prijs!!

:D

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

#4 Bericht door Edje » woensdag 11 mei 2005, 18:37

Pim schreef:Ik vlieg in augustus met Mahan Air. Wachttijden in Iran zijn maximaal 4 uur (dus geen 7 uur).

Alles bij elkaar (heen en terug reis) is dan wel 7 uur, maar weet niet of Edje dat zo bedoelt.

Kijk op: http://www.airlinequality.com voor meer info over Mahan Air. Verwacht geen service a la Singapore Airlines, maar verwacht een scherpe prijs!!

:D
Ja zo bedoelt, kost je dus alles bij elkaar een "mooie"vakantiedag. Wachttijden op div. airports verpesten mijn vakantie al, daarom vlieg ik niet meer met Thai Air ( de beste ) maar neem rechtstreekse vluchten bij de bekende, betrouwbare en goede Airlines.
Groetjes; Edje

Pim
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: maandag 25 april 2005, 17:33
Locatie: Roermond
Contacteer:

#5 Bericht door Pim » woensdag 11 mei 2005, 19:04

Edje schreef: Ja zo bedoelt, kost je dus alles bij elkaar een "mooie"vakantiedag. Wachttijden op div. airports verpesten mijn vakantie al, daarom vlieg ik niet meer met Thai Air ( de beste ) maar neem rechtstreekse vluchten bij de bekende, betrouwbare en goede Airlines.
Ik verpest een vakantiedag door vanaf Schiphol te vertrekken. Het reizen naar Schiphol kost mij alles bijelkaar 5 uur tijd (woon namelijk in het zuiden des lands).
Ik sta binnen een half uur op Düsseldorf airport, wat voor mij een groot voordeel is. Bovendien is de prijs erg scherp! en ik blijf toch een studentje :D. Als ik het me kan veroorloven zou ik ook graag met Singapore Airline willen vliegen. Maar dat zit er voor mij niet in!! En ik wil niet hier in Flevoland op vakantie. Dus Mahan Air is een goed alternatief als je begrijp wat ik bedoel! :D :D

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”