eerste vakantie thailand

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
maaike van megen

eerste vakantie thailand

#1 Bericht door maaike van megen » maandag 11 april 2005, 13:22

:D Hallo allemaal, lees al weken jullie site dit omdat wij voor het eerst naar Thailand gaan.Ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak met al jullie verhalen. Ben zeer benieuwd naar jullie beroepen. Die zullen wel divers zijn. Maar waar ik dit eigenlijk voor schrijf is hebben jullie voor ons goede tips, we gaan naar Ko Samui en hebben het hotel coral bay geboekt. We denken zelf aan een trektocht met olifanten en eventueel een bezoek aan het marinepark. Voor de rest snorkelen en niets doen. Eten moeten we ook restaurants genoeg heb ik gezien. Maar kun je echt niet langs de straat eten dat lijkt me namelijk heerlijk ( zoiets van dat ziet er goed uit doen we). Hartelijk bedankt voor de reacties en Teun vooral van Jouw zou ik wat willen horen ik vind je een leuke schrijstijl hebben ( geen blad voor de mond) :wink: .

Groeten uit Nijmegen

Gast

#2 Bericht door Gast » maandag 11 april 2005, 15:09

Ach gewooon lekker langs de straat en in kleine stalletjes eten kijken vragen en proeven probeer de plekjes waar het druk is Altijd goed en niets koud eten sla enz Word je ook bina niet ziek
Veel plezier

han
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 05 februari 2005, 22:51

#3 Bericht door han » maandag 11 april 2005, 17:06

Maaike mag ik je wijzen op het Koh Samui forum waar je waarschijnlijk veel meer info kan krijgen.

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1923

één advies,EET NOOIT OP HET STRAND,uiteraard wel in de strand restaurants maar nooit bij venters en ook geen gepeld fruit !!,velen leuren urenlang met eten in de bloedhete zon en je kan er werkelijk doodziek van worden
Dit kan je je vakantie kosten doordat je dagen in een ziekenhuis terecht komt.
Eet ook op straat voor je neus klaargemaakte en/of goed heet klaargemaakte gerechten

J.
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 42
Lid geworden op: donderdag 17 maart 2005, 20:56
Locatie: Groningen

#4 Bericht door J. » dinsdag 12 april 2005, 15:07

ja het eten op straat wil best over het algemeen, zou ook zonde zijn om niet te doen. Zoveel verschillende lekkere dingen.
En je kunt altijd nog de veiligheidsmaatregelen nemen zoals de Amerikaan die ik 2 jaar geleden in het noorden tegenkwam. Hij nam van iedere foodstall met verkoopster een foto. Voor het geval hij wel wat aan het eten zou overhouden kon hij hun later aanklagen had hij bedacht. Echt waar! Ik heb het niet vaak zo moeilijk gehad niet krom te liggen van het lachen

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”