Wie kan mij helpen??? Bemiddelaar/tussenpersoon gezocht!!!

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
ilse

Wie kan mij helpen??? Bemiddelaar/tussenpersoon gezocht!!!

#1 Bericht door ilse » zondag 20 maart 2005, 22:59

Hallo,

Mss een rare vraag....
Ik ben op zoek naar iemand die kan bemiddelen voor mij.

Ik heb een sieradenbedrijfje in Nederland en werk veel met strass-steentjes (gemaakt van glas), die je ook vaak op sieraden ziet (zoals Swarovski en Czech Preciosa Rhinestones). (Mocht je niet weten wat dit is, moet je maar eens bij een zoekmachine rhinestones intypen).
Nu wil ik deze in Azië laten namaken.

Wie heeft er contacten met (glas?)fabrieken, die dit zouden kunnen namaken of kan zulke contacten leggen voor mij? Mss weet je zelf wel of er ergens een groothandel in Thailand is, waar ze een goede kwaliteit glas rhinestones verkopen of een fabriek die het al eerder heeft nagemaakt??? Alle hulp is welkom!

Mss kunnen we samen tot een deal komen, zodat er voor jouw werk ook nog een leuke verdienste bij zit???

Heb je nog vragen of zou je me graag willen helpen, maar snap je mijn vraag niet helemaal, mag je me gerust mailen: ilse-bram wanadoo.nl

Groetjes, Ilse.

Teun, DE ECHTE
Waarschuwing!
Waarschuwing!
Berichten: 92
Lid geworden op: zondag 06 februari 2005, 11:02

commissie takers

#2 Bericht door Teun, DE ECHTE » maandag 21 maart 2005, 05:35

Dat is je grootste zorg Illse, want als er een Thai in betrokken raakt dan ben je de sigaar. Een soort code in Thailand , finders fee, die niet misselijk is en jaren in de achtergrond kan draaien. Er zijn technieken om daaromheen te gaan, een daarvan is een ander de hele weg laten gaan dan afhaken. Jij neemt dan als een andere klant direct contact op met de manafacturer die nu bekend is, scheelt een slok op een borrel
Watch the "backstabbers" they never relax.

Hugo

#3 Bericht door Hugo » maandag 21 maart 2005, 10:29

Staan bij Sunbelt twee van dat soort "fabrieken" te koop:)

wannabee farang

rhinestone cowboy

#4 Bericht door wannabee farang » maandag 21 maart 2005, 11:39

Hi Ilse,

Ik ga medio mei voor 3/6 maanden de kant van Thailand en regio cambodja laos vietnam indonesie uit.
Ik wil daar wel wat rondkijken. Ik ken ook wat mensen die daar in de regio spulletjes inkopen als meubels stofjes en andere glimmende trinkets en die hier in nederland een winkeltje hebben, ik zal daar ook eens vragen of ze wat adresjes voor mij hebben.
over de fee komen we wel uit.

groetjes rob

ps is dat ilse-bram@wanadoo.nl :D

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#5 Bericht door Manuel » maandag 21 maart 2005, 13:23

Kijk eens op deze site:

http://www.rhinestone-nailheads.com/index.php

Is dit wat je zoekt?

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

sieraden

#6 Bericht door Ben » zaterdag 07 mei 2005, 09:01

beste ilse ik probeerde je te mailen maar je e-mail klopt waarschijnlijk niet nog intresse? gaarne je e-mail nog een keer gr Ben

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”