werk in Thailand-Enquete

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Gesloten
Bericht
Auteur
Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Teuntje

#16 Bericht door Andre » donderdag 10 maart 2005, 23:44

Teuntje,

jaloezie ken ik niet en zeker niet t.o.v. Teuntje. Nee Teuntje zeg nou eens zelf, denk je echt dat er iemand is op dit forum dat met jou zou willen ruilen? Nul,nul,nul procent. Praktisch iedereen veracht je op dit bord omdat jij degene bent die er een onsmakelijk forum van maakt. Ik dacht dat je blij was met de opening van een nieuw forum nadat de prikpagina's aan gort waren geholpen.

Nee Teuntje, het is tijd voor bezinning en de onzin moet ophouden. Nu proberen verder te gaan met een positieve instelling....


Als vanouds,

Andre
What's your name? I'm fine thank you.

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

#17 Bericht door Manuel » vrijdag 11 maart 2005, 08:38

Andre de moderator aan het uittesten??

Teun, Teun, Teun.......
Heb je nu echt niet in de gaten dat jij de moderator al aan het uittesten bent vanaf het bestaan van dit forum??

En jaloers...?
Jaloers op iemand die niet kan wat hij wil en niet kan zijn waar hij zou willen zijn...... Nahhhhhh.

Andre
Expat
Expat
Berichten: 166
Lid geworden op: dinsdag 08 februari 2005, 04:22
Locatie: Bangkok
Contacteer:

Teuntje

#18 Bericht door Andre » zaterdag 12 maart 2005, 00:02

Nee Teuntje,

zoals Manuel typte....... Ik ben slechts bezig jouw vragen met de zelfde intentie te beantwoorden als de steller, jij in dit geval.

Teuntje, al je vragen/onderwerpen blijken van een dusdanig niveau dat je dit kan verwachten.....

Wat was het ook weer... wie de bal kaats kan 'm terug verwachten?


Kom maar op Teuntje, maar ik heb de eerste overwinning al binnen.... je plaatsingen zijn de afgelopen 2 dagen "ietwat" gereduceerd.

Je voet je toch niet persoonlijk aangesproken, alhoewel dat wel mijn bedoeling is...

Andre
What's your name? I'm fine thank you.

Gesloten

Terug naar “Diversen”