Thailand Treks

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
kees68
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 04 september 2013, 05:12

Thailand Treks

#1 Bericht door kees68 » maandag 09 september 2013, 05:34

Hallo allemaal,

Afgelopen vakantie heb ik met mijn vrouw een reis geboekt bij Thailand Treks. Omdat we nog nooit in Azië waren geweest hadden we gekozen voor een Nederlandse reisorganisatie. Dat gaf ons wat meer zekerheid. Tijdens de rondreis hebben we veel van Thailand gezien en we zijn zeer tevreden over Thailand Treks. Om een voorbeeld te geven; we zijn in Chiang Mai verbleven in Little Village, een resort in de natuur en vanuit daar zijn we naar Bangkok gereisd en vervolgens door naar Khao Sok. Echt prachtig is het daar. We hadden in Khao Sok 3 overnachtingen in een accommodatie in boomhutten. De accommodatie was in slechte staat en er was ook geen mogelijkheid om met de manager te praten. We waren op ons zelf aangewezen en moesten het er maar mee doen. We hebben toen contact gehad met de manager van Thailand Treks en hij heeft ons fantastisch geholpen. Het is hem gelukt om ons te verplaatsen om toch nog 2 nachten in een goede accommodatie te verblijven. Een goede service waar we nog lang dankbaar voor zullen zijn.

Heeft er nog iemand ervaring met deze reisorganisatie?

Groetjes
Kees
Laatst gewijzigd door kees68 op maandag 09 september 2013, 08:46, 4 keer totaal gewijzigd.

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 252
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 04:31

Re: Thailand Treks

#2 Bericht door euromonkey » maandag 09 september 2013, 08:08

Hallo Kees 68

Je noemt het goede service van Thailandtreks?
Ze lossen het probleem goed op maar ze zijn ook verantwoordelijk dat je daar terecht kwam.
Dus in eerste instantie hebben ze je in een goedkope boomhut geplant.
Ik kan de organisatie niet maar in de reisgids zal best een mooie foto van de boomhut staan.

kees68
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: woensdag 04 september 2013, 05:12

Re: Thailand Treks

#3 Bericht door kees68 » maandag 09 september 2013, 08:32

Hallo Euromonkey,

Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in. Het zag er inderdaad mooi uit, dus dat was jammer. Na de reis heb ik nog contact gehad met de eigenaar en hij vertelde mij totaal te zijn gestopt met het aanbieden van deze accommodatie. Ik was er erg blij mee, ze hadden ook kunnen besluiten om ons daar te laten zitten, risico van het boeken.

Groetjes,
Kees

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”