Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#1 Bericht door soulwy » donderdag 15 oktober 2009, 10:31

Ik krijg bij boeking AMS- BKK vouchers voor gratis 1 overnachting in Eastin Hotel Makkasan en ook nog een gratis transfer naar dit hotel. Waarom doen ze dit? Als reclame? Zitten er achteraf toch kosten aan? Wie heeft hier ervaring mee?

Dit aanbod is niet handig voor mij, want ik wil ergens anders verblijven, maar ik ben dit niet eerder tegengekomen.

( Lees hier http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f ... a&start=15 dat het gratis betekent de 20 Euro boekingskosten)
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#2 Bericht door Edje » donderdag 15 oktober 2009, 10:44

Hier zijn achteraf geen kosten aan verbonden. Denk je nu echt dat het gratis is :evil: , het is gewoon bij de prijs inbegrepen. Voor niets gaat immers de zon op.
Je bent dus ook niet verplicht hiervan gebruik te maken.
Alweer zo'n instinkertje van 333.
Groetjes; Edje

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#3 Bericht door Esther » donderdag 15 oktober 2009, 22:25

Idd geen kosten achteraf. Maar natuurlijk betaal je het. Voor niets gaat alleen de zon op ;) Wij hebben er wel gebruik van gemaakt. Willen immers toch een hotel bij aankomst om vervolgens de volgende dag verder te reizen. Als we de "aanbieding" van 333 niet zouden doen dan nog betaalden we hetzelfde bedrag, dus geen mindering van prijs omdat je niet in Eastin gaat slapen.
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#4 Bericht door soulwy » vrijdag 16 oktober 2009, 09:34

Al met al is het een mooie prijs voor een non-stop retourtje. Bij Eva-Air direct boeken voor hetzelfde tripje zou me meer kosten, dus ik vind het een goede deal en ervaar het zeker niet als een instinker.

Ik moet zeggen dat ik wat schuw was nadat ik de verhalen over 333 had gelezen, maar mijn eerste ervaring is positief.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#5 Bericht door Esther » vrijdag 16 oktober 2009, 21:58

soulwy schreef:Al met al is het een mooie prijs voor een non-stop retourtje. Bij Eva-Air direct boeken voor hetzelfde tripje zou me meer kosten, dus ik vind het een goede deal en ervaar het zeker niet als een instinker.

Ik moet zeggen dat ik wat schuw was nadat ik de verhalen over 333 had gelezen, maar mijn eerste ervaring is positief.
Hier idem hoor. En als ik achteraf nog wat te vragen had, binnen 24 uur mailtje terug. Ik heb trouwens €625,- voor het vliegen betaald. Netjes dacht ik zo.....
Heb alleen wel even moet opletten toen de vlucht die we wilden vol zat, en daarom een dag eerder moeten en dus ook een dag langer in een hotel. Ze kwamen met een alternatief. Ze rekenden de volle pond voor de extra nacht en dat terwijl er korting op zat. (8 = 6 betalen of zoiets) Scheelde €50,-. Geen groot bedrag maar toch..... Maar dat hoeft van hun kan uit natuurlijk geen opzet te zijn geweest, kan ook onoplettend zijn geweest. En dat kan ieder mens over komen.....

Maar we moeten nog gaan! Maar ga er vanuit dat alles wel goed geregeld is!
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#6 Bericht door Khon Neua » vrijdag 16 oktober 2009, 22:21

gratis overnachting is vaak alleen indien je 2 tickets boek 1 kamer gratis dus als je alleen bent gaat de vlieger niet op !

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#7 Bericht door Rene » vrijdag 16 oktober 2009, 23:28

Khon Neu schreef:gratis overnachting is vaak alleen indien je 2 tickets boek 1 kamer gratis dus als je alleen bent gaat de vlieger niet op !
Ik weet niet of dat klopt wat je daar zegt. Het gaat per ticket. Ook 1 persoon krijgt een overnachting.
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Gebruikersavatar
dirk
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 707
Lid geworden op: maandag 30 mei 2005, 16:56
Locatie: Phayao
Contacteer:

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#8 Bericht door dirk » zaterdag 17 oktober 2009, 10:06

Rene schreef: Ook 1 persoon krijgt een overnachting.
Vorig jaar ging de buurvrouw met ons mee, kreeg ook een overnachting gratis. Maar de transfer vanaf het vliegveld dus niet.
Wij kregen 2 overnachtingen en de transfer gratis.
We hebben met z'n 3-en dus maar een taxi genomen.
De buurvrouw alleen laten reizen vonden we toch niet zo leuk.
Nog aan 333Travel gevraagd of ze ook gratis met de transfer naar het hotel mee mocht, nee dus.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Rene
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 19:38
Locatie: Uden

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#9 Bericht door Rene » zaterdag 17 oktober 2009, 10:14

dirk schreef:
Rene schreef: Ook 1 persoon krijgt een overnachting.
Vorig jaar ging de buurvrouw met ons mee, kreeg ook een overnachting gratis. Maar de transfer vanaf het vliegveld dus niet.
Wij kregen 2 overnachtingen en de transfer gratis.
We hebben met z'n 3-en dus maar een taxi genomen.
De buurvrouw alleen laten reizen vonden we toch niet zo leuk.
Nog aan 333Travel gevraagd of ze ook gratis met de transfer naar het hotel mee mocht, nee dus.
Kijk, dat is mij dus ook een keer overkomen. Op het laatste moment vlak voor een definitieve boeking. Ik besloot toen maar een taxi te nemen. Nu krijg ik er wel een wrange smaak van in mijn mond. Zouden ze werkelijk selecteren op single reizenden? Dus vanaf nu geen 333Travel meer voor mij. Had dat plan toch al.
Wie heeft nog meer deze ervaring?
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#10 Bericht door Esther » zaterdag 17 oktober 2009, 21:27

Heb die ervaring niet, maar vind t wel te achterlijk voor woorden! Waarom een single geen gratis transfer? Belachelijk :x
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Gratis overnachting en transfer bij boeking 333-travel?

#11 Bericht door soulwy » zaterdag 17 oktober 2009, 22:23

Ja, erg typisch...en stom. Kleine moeite om 1 persoon extra mee te nemen.
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”