Site 333-travel is misleiding!

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mojito's
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 161
Lid geworden op: dinsdag 31 maart 2009, 16:29
Locatie: Koh Chang
Contacteer:

Re: Site 333-travel is misleiding!

#16 Bericht door Mojito's » woensdag 30 september 2009, 07:18

Mooie voorbeelden Jodukus, maar dat zijn sites van luchtvaartmaatschappijen. Hier kun je direct boeken. 333Travel is een tussenpersoon en een boeking via 333Travel is altijd indirect; ook zij maken waarschijnlijk gebruik van een soortgelijk systeem om vluchten te boeken.
Een direkt geboekte vlucht kan trouwens ook een 'overboeking' betekenen!
http://www.tickettracker.nl, http://www.cheaptickets.nl, http://www.budgetair.nl. Dit zijn 3 websites van de vele honderden waarbij je meteen je e-ticket in je mailbox krijgt terwijl je niet bij de airline boekt. voor je hotel kan je dan bij expedia.nl terecht en krijg je ook meteen de boeking in je mailbox. Sterker nog als je daar boekt heeft het desbetreffende hotel de reservering binnen 5 minuten binnen. We kunnen hier lang of kort over praten. Tegenwoordig hoeft het niet zo omslachtig en kan alles heel snel. Wanneer een bedrijf als 333 moeilijk doet dan weet je genoeg. En als je overboekt bent bij een airline krijg je per dag 400 euro en een hotel....... en als je op tijd inchecked krijg je zelfs de keuze of je er aan mee wilt werken.

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 915
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Site 333-travel is misleiding!

#17 Bericht door jodokus » woensdag 30 september 2009, 20:38

J.[/quote]
Mooie voorbeelden Jodukus, maar dat zijn sites van luchtvaartmaatschappijen. Hier kun je direct boeken. 333Travel is een tussenpersoon en een boeking via 333Travel is altijd indirect; ook zij maken waarschijnlijk gebruik van een soortgelijk systeem om vluchten te boeken.
Een direkt geboekte vlucht kan trouwens ook een 'overboeking' betekenen![/quote]

Dat moet toch geen verschil maken, of jan piet of klaas de booking doet?
Als je ergens mee adverteerd, heb je het gewoon te leveren.
En niet alleen de airlines werken goed, http://www.vliegtickets.nl adverteerde in het voorjaar met
€ 777,- voor vertrek op tweede kerstdag.
Ik heb het meteen gebookt voor mijn zoon en schoondochter, meteen betaald en gekregen, zoals het hoort.
Bij 333 krijg je dat niet voor elkaar, probeer het maar eens...

J.
Toch wel...

vogelsuper
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 13
Lid geworden op: vrijdag 25 april 2008, 10:16

Re: Site 333-travel is misleiding!

#18 Bericht door vogelsuper » donderdag 08 oktober 2009, 06:45

333-travel blijft misleiding geven.
vriend boekt begin oktober voor 2 personen retourtje bangkok voor 609,00 europ.p.2 dagen later bevesteging in huis .
maar tot grote verbazing 45,00 p.p. meer.even info gevraagd. netjes antwoord ontvangen dat code 1
(609,00) volgeboekt was en dus de volgende code in aanmerking komt.
ze gaan er vanuit dat dit hun goed doen is om teleurstellingen te voorkomen dat je niet op die dag kan vertrekken.
zelf denk ik dat het netjes zou zijn dat er even contact gezocht wordt met de betreffende personen en dan een oordeel hierover laten geven. of zie ik dit fout!!!!!!!!!.

heisa
kenner
kenner
Berichten: 91
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2008, 12:12

Re: Site 333-travel is misleiding!

#19 Bericht door heisa » donderdag 08 oktober 2009, 12:19

Met 333travel heb ik alleen maar goede ervaringen. altijd enkel tickets (retour) geboekt en nooit problemen mee gehad. Deze week weer een ticket geboekt voor vertrek begin december en waren weer de goedkoopste van alle sites. Vlieg met Eva Airways voor 615euro en heb dan via 333travel ook nog een gratis overnachting in een 4 sterren hotel in Bangkok.

Enige kosten die er inderdaad bijkomen zijn 20euro boekingskosten maar dan nog zijn ze goedkoper als de andere sites. Dus voor 635 euro retour vliegticket en gratis overnachting.

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: Site 333-travel is misleiding!

#20 Bericht door Ben » donderdag 08 oktober 2009, 12:34

heisa schreef:Met 333travel heb ik alleen maar goede ervaringen. altijd enkel tickets (retour) geboekt en nooit problemen mee gehad. Deze week weer een ticket geboekt voor vertrek begin december en waren weer de goedkoopste van alle sites. Vlieg met Eva Airways voor 615euro en heb dan via 333travel ook nog een gratis overnachting in een 4 sterren hotel in Bangkok.

Enige kosten die er inderdaad bijkomen zijn 20euro boekingskosten maar dan nog zijn ze goedkoper als de andere sites. Dus voor 635 euro retour vliegticket en gratis overnachting.

635 enkel :?: :?:
Met ltu 351 all in 3 dec

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 337
Lid geworden op: zondag 21 juni 2009, 09:28
Locatie: Rotterdam

Re: Site 333-travel is misleiding!

#21 Bericht door Esther » zaterdag 10 oktober 2009, 22:43

heisa schreef:Met 333travel heb ik alleen maar goede ervaringen. altijd enkel tickets (retour) geboekt en nooit problemen mee gehad. Deze week weer een ticket geboekt voor vertrek begin december en waren weer de goedkoopste van alle sites. Vlieg met Eva Airways voor 615euro en heb dan via 333travel ook nog een gratis overnachting in een 4 sterren hotel in Bangkok.

Enige kosten die er inderdaad bijkomen zijn 20euro boekingskosten maar dan nog zijn ze goedkoper als de andere sites. Dus voor 635 euro retour vliegticket en gratis overnachting.
Ben, ;)

Maar snap waarom je zo dacht. Beetje hetzelfde als met zonder jas :mrgreen:
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Gebruikersavatar
jodokus
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 915
Lid geworden op: zondag 09 juli 2006, 11:31
Locatie: Sattahip

Re: Site 333-travel is misleiding!

#22 Bericht door jodokus » zondag 11 oktober 2009, 00:04

heisa schreef:Met 333travel heb ik alleen maar goede ervaringen. altijd enkel tickets (retour) geboekt en nooit problemen mee gehad. Deze week weer een ticket geboekt voor vertrek begin december en waren weer de goedkoopste van alle sites. Vlieg met Eva Airways voor 615euro en heb dan via 333travel ook nog een gratis overnachting in een 4 sterren hotel in Bangkok.

Enige kosten die er inderdaad bijkomen zijn 20euro boekingskosten maar dan nog zijn ze goedkoper als de andere sites. Dus voor 635 euro retour vliegticket en gratis overnachting.
Is niet gratis, 20 euro is hotelkosten, bij anderen zelfde prijs geen bookingskosten.

J.
Toch wel...

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”