Viengtravel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
hema
Gedeactiveerd
Berichten: 137
Lid geworden op: zondag 03 september 2006, 12:18

Re: Viengtravel

#16 Bericht door hema » maandag 02 februari 2009, 19:09

hoi hoe vonden jullie het nanavlai river resort

kweppie57
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 06 oktober 2008, 19:17

Re: Viengtravel

#17 Bericht door kweppie57 » maandag 02 februari 2009, 19:14

Hoi Hoi

Het is (voor ons) inderdaad erg prettig om vooraf al van alles geregeld te hebben, wij hebben tot nu tot 2 keer een reis van 17 dagen. En dat is ons inziens toch wel erg kort om in Thailand te gaan bekijken wat je wanneer en waar gaat doen. We vinden zo wie zo dat alles wat je gaat doen in Thailand erg veel reistijd bevat wat allemaal van je kostbare vakantiedagen afgaat. En de ervaring tot nu toe is dat als je nu al een goede planning maakt dat in het voordeel is als je er bent. Maar dat is inderdaad onze mening, en wij zijn nog niet niet van die echte avonturiers, en we leren iedere keer wel van alles bij, zodat we misschien de aankomende vakantie bv alle transfers in Thailand gaan regelen. Maar we zullen zien, ben druk in de weer nu met de winter 2010 in te vullen.
Als dat er veeeeeeel mogelijk is in Thailand. We kiezen tot nu toe een ander invulling van de dagen en verschillende plaatsen om aan te doen. We zullen nog wel enkele winters in kunnen vullen met zoveel moois. Heerlijk om er te zijn en zoveel te zien. Bevalt uitstekend!!!!

Groetjes Kweppie

kweppie57
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 06 oktober 2008, 19:17

Re: Viengtravel

#18 Bericht door kweppie57 » maandag 02 februari 2009, 19:24

Navalai Resort vonden wij helemaal geweldig, heb alweer op ons verlanglijstje staan voor de aankomende vakantie. Heerlijk ontbijten op terras aan de rivier (pier nr 13), goed ontbijt, niet speciaal, maar je zult ons niet horen klagen hierover. We hadden nu een kamer aan de straat, en dat was wel druk, ik vond het wel wat hebben, maar mijn man wil volgende keer aan de rivier zitten, en das ook een mogelijkheid en dan inderdaad wel rustiger. Bangkok is op zich al druk genoeg en dan kan even de drukte ontlopen wel lekker zijn. De kamers zijn leuk ingericht, met balkon, lcd tv , dvd speler en gratis internet op de kamer. Dus ja, wat wil je nog meer. Blijft voor ons voorlopig eerste keus.

Groetjes Kweppie

soulwy
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 571
Lid geworden op: zaterdag 27 mei 2006, 17:02

Re: Viengtravel

#19 Bericht door soulwy » maandag 02 februari 2009, 20:04

Kweppie, wat fantastisch dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. En veilig weer thuis met kilo's herinneringen. Nóg gelukkiger dan jullie al waren, daar doen we het voor, toch?

Ik heb de links van "jullie" hotels gezien en het ziet er allemaal erg goed uit.
Vooral als je niet (meer) van de low budget bent of op de bonnefooi wilt reizen, is dit een mooie trip.

Ik ben nu bezig met een ticket, en de vliegtijden van Air Berlin zijn de allermooiste die ik ben tegengekomen. Zo perfect dat het tijdverspilling is om nog langer te wachten.

Nou, de wereld is in elk geval gevuld met 2 happy people extra. Pas maar op, de happy Thai-smile is besmettelijk!
Vanaf de berg het zo overzichtelijke dal,
vanaf het dal de ongeziene weg naar de top.
K.S. 2008

Denise:-)
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 171
Lid geworden op: dinsdag 27 juni 2006, 13:55
Locatie: Haarlem

Re: Viengtravel

#20 Bericht door Denise:-) » woensdag 04 februari 2009, 10:49

Moet ook eerlijk zeggen.... maakt niet uit hoe iedereen zijn of haar vakantie invult....
het klinkt allemaal heeeeeerlijk 8-) , kan ook niet wachten!!!!
En ja... natuurlijk ben je veel tijd kwijt aan 'reizen' maar ook dat valt bij mij onder de vakantie.
Ik vind het bv fantastisch om met de nachttrein naar Chang Mai te gaan :D en dan niet 1ste class,
maar gewoon 2e class...kan daar echt van genieten!
Zit nu ook te denken (weet van niemand leeftijden...?)misschien zit daar het verschil ook in,
dan wordt je wat voorzichtiger en/of wil je van te voren wat meer zekerheid...
Groetjes Denise
Love Thailand !!!

RoelV81
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 09:56

Re: Viengtravel

#21 Bericht door RoelV81 » dinsdag 02 november 2010, 09:04

Wij zitten klein beetje in de rats. Wij hebben diverse excursies/accomodaties geboekt bij ViengTravel. Al een maand of 6 heb ik intensief contact met Mark, die aldaar als Nederlander werkt.
Vanavond vliegen wij naar Bangkok. Ik heb afgelopen week 3 mails gestuurd naar ViengTravel en naar Mark. Maar waar ze eerst telkens binnen 24 uur reageren. Reageren ze nu de laatste 5 dagen niet meer.
Ik hoop wel dat zoals afgesproken ons morgen iemand van vliegveld komt halen... we zouden ook direct na aankomst Bangkok eerst langs hun gaan om de laatste excursies/hotel te betalen (grootste gedeelte is al reeds betaald... Kan iemand mij geruststellen en weet iemand of ViengTravel wel gewoon geopend is in Bangkok???

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Viengtravel

#22 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 02 november 2010, 09:09

RoelV81 schreef:Wij zitten klein beetje in de rats. Wij hebben diverse excursies/accomodaties geboekt bij ViengTravel. Al een maand of 6 heb ik intensief contact met Mark, die aldaar als Nederlander werkt.
Vanavond vliegen wij naar Bangkok. Ik heb afgelopen week 3 mails gestuurd naar ViengTravel en naar Mark. Maar waar ze eerst telkens binnen 24 uur reageren. Reageren ze nu de laatste 5 dagen niet meer.
Ik hoop wel dat zoals afgesproken ons morgen iemand van vliegveld komt halen... we zouden ook direct na aankomst Bangkok eerst langs hun gaan om de laatste excursies/hotel te betalen (grootste gedeelte is al reeds betaald... Kan iemand mij geruststellen en weet iemand of ViengTravel wel gewoon geopend is in Bangkok???

Als ze niet reageren op je mail zou ik ze even bellen:

Viengtravel Bangkok
12 Soi Lad Krabang 9
Lad Krabang
Bangkok 10520, Thailand
Tel.: +66 (0)2326-7191 / 2
Fax: +66 (0)2739-2737

Of kijk anders even in de bevestiging voor het telefoonnummer.
Live your dream, don't dream your life.

RoelV81
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 21
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 09:56

Re: Viengtravel

#23 Bericht door RoelV81 » dinsdag 02 november 2010, 09:16

Super bedankt voor snelle antwoord. Telnr hebben wij idd, maar is nogal prijzig om even naar Thailand te bellen.
Al wegen de kosten van zo'n telefoontje uiteraard niet op, om vanavond relaxt het vliegtuig in te kunnen stappen!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 6466
Lid geworden op: vrijdag 28 september 2007, 07:33
Locatie: ฮอลแลนด์ใต้

Re: Viengtravel

#24 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 02 november 2010, 09:18

RoelV81 schreef:Super bedankt voor snelle antwoord. Telnr hebben wij idd, maar is nogal prijzig om even naar Thailand te bellen.
Al wegen de kosten van zo'n telefoontje uiteraard niet op, om vanavond relaxt het vliegtuig in te kunnen stappen!

Kijk dan even bij de onderwerpen Goedkoop Bellen. Daar vind je zeker wat mogelijkheden.
Live your dream, don't dream your life.

Gebruikersavatar
unforgiven
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 326
Lid geworden op: dinsdag 25 mei 2010, 17:52

Re: Viengtravel

#25 Bericht door unforgiven » dinsdag 02 november 2010, 17:02

Vraag mij af of de oude Fill van helden daar nog de scepter zwaait. :?:
There is only one road in life, the hard road.....

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Viengtravel

#26 Bericht door prajak » dinsdag 02 november 2010, 17:18

Vieng is een heel oude klub met veel ervaring. Een 20 jaar terug had ik een groepsreis in TH en daarin zat al een stukje Vieng. Ze deden ook het Laos deel van een reis een paar jaar daarna. Allemaal keurig geregeld.

Maar het heeft een prijskaartje en als je daar gelukkig mee bent dan moet je het doen.

Thailand is een land waarin je ook op eigen plan kunt rondreizen en kies je de rustige periode (maart-augustus) dan is er overal plaats voor je. Dat heb ik na twee groepsreizen ook gedaan. Alles ter plaatse regelen. Tijd nemen om je route te maken, de Lonely Planet in de tas. Maar ik sprak toen wel al Thais.....en dat kwam van pas. En reisde alleen. Met kinderen wordt dat anders.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”