KUONI komt afspraken meerdere malen niet na!

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
hulbob
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 12 februari 2008, 17:56

KUONI komt afspraken meerdere malen niet na!

#1 Bericht door hulbob » dinsdag 12 februari 2008, 18:42

Om een heel lang verhaal kort te maken, we hebben bij KUONI een reisgeboekt en hier over afspraken gemaakt, die zijn een aantal keer niet nagekomen, toen hebben we de reis volgens de vooraf gemaakte afspraak hebben, hebben we WEL een factuur van een kleine 1400.- voor onze kiezen gehad.

Pas na een actie van een advocaat, heeft KUONI de zaak terug gedraaid en hebben we ons "gelijk" gehaald.

Iedereen die gaat boeken en die enige twijfel heeft wil ik precies vertellen wat er allemaal mis is gegaan en wil ik graag behoeden voor dit soort mistanden, ze werken echt totaal niet correct!

Als je meer wilt weten, chroom niet en neem contact op, of plaats een reactie bij dit item

Veel reisplezier (dat zal wel niet via KUONI worden dan)

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: KUONI komt afspraken meerdere malen niet na!

#2 Bericht door Ben » dinsdag 12 februari 2008, 19:02

hulbob schreef:Om een heel lang verhaal kort te maken, we hebben bij KUONI een reisgeboekt en hier over afspraken gemaakt, die zijn een aantal keer niet nagekomen, toen hebben we de reis volgens de vooraf gemaakte afspraak hebben, hebben we WEL een factuur van een kleine 1400.- voor onze kiezen gehad.

Pas na een actie van een advocaat, heeft KUONI de zaak terug gedraaid en hebben we ons "gelijk" gehaald.

Iedereen die gaat boeken en die enige twijfel heeft wil ik precies vertellen wat er allemaal mis is gegaan en wil ik graag behoeden voor dit soort mistanden, ze werken echt totaal niet correct!

Als je meer wilt weten, chroom niet en neem contact op, of plaats een reactie bij dit item

Veel reisplezier (dat zal wel niet via KUONI worden dan)

Kun je ook omschrijven wat er dan niet klopte en wat ze niet nakwamen in de afspraken?

Beetje vaag verhaal zo

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”