bmair,greenwood of 333 ??

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
amytje
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 27 juni 2007, 20:01

bmair,greenwood of 333 ??

#1 Bericht door amytje » woensdag 27 juni 2007, 20:03

hee

mijn vriend en ik willen volgend jaar graag naar thailand?
nu hoor ik van veel mensen zowel positieve als negatieve reacties over deze 3 organisaties
Is er nog een duidelijk verschil tussen ze en in hoe verre verschillen ze van prijs?
Welke heeft jullie voorkeur
merci!

Gebruikersavatar
pietk
Expat
Expat
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2005, 14:48
Locatie: Chiangmai

#2 Bericht door pietk » donderdag 28 juni 2007, 00:28

Ik heb bij BMair en 333 wel eens tickets gekocht en die werden na betaling keurig toe gestuurd, geen enkel probleem.
De prijzen, voor de tickets, kan je zelf vergelijken.
De rest, excursies, hotels, vervoer in Thailand, heb ik altijd zelf geregeld, ter plaatse, wat absoluut geen probleem is. Wel is het handig om een actuele goede reisgids, bijv Lonely Planet te raad plegen voor informatie.

palaga1240
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Berichten: 141
Lid geworden op: dinsdag 07 februari 2006, 15:39
Locatie: Utrecht
Contacteer:

#3 Bericht door palaga1240 » vrijdag 29 juni 2007, 12:19

mijn vriend en ik hebben ons ticket gewoon zelf op internet geregeld en daarnaast een paar excursies, opstappen en vliegtickets via Greenwoodtravel. Het contact met greenwood verliep soepel en de betaling ook, maar ik weet nog niet hoe het in thailand allemaal verloopt. Dus daar kan ik pas informatie over geven als ik terug kom (10 aug) ;)

caro
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 1
Lid geworden op: maandag 02 juli 2007, 12:21

Greenwoodtravel

#4 Bericht door caro » maandag 02 juli 2007, 12:27

Als je snel antwoord wil dan moet je niet bij Greenwoodtravel zijn, ik heb gevraagd om een prijsopgave dit duurde al ruim een week en toen ik de mail kreeg kon ik deze om een of andere reden niet openen. Ik heb een berichtje gestuurd of ze aub de mail nog een keer konden sturen en dit is inmiddels 8 dagen geleden en nog steeds niets ontvangen. Inmiddels mijn reis geboekt bij Thailandonline, hier was alles binnen 3 dagen geregeld.

PeterPivo
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 246
Lid geworden op: maandag 29 augustus 2005, 11:55

Re: Greenwoodtravel

#5 Bericht door PeterPivo » maandag 02 juli 2007, 14:20

caro schreef:Als je snel antwoord wil dan moet je niet bij Greenwoodtravel zijn, ik heb gevraagd om een prijsopgave dit duurde al ruim een week en toen ik de mail kreeg kon ik deze om een of andere reden niet openen. Ik heb een berichtje gestuurd of ze aub de mail nog een keer konden sturen en dit is inmiddels 8 dagen geleden en nog steeds niets ontvangen. Inmiddels mijn reis geboekt bij Thailandonline, hier was alles binnen 3 dagen geregeld.
Ik heb het zelfde probleem gehad bij Greenwood. Het enige verschil is dat ik helemaal geen reactie van hun heb ontvangen. Ik heb ze daarna weer een mail gestuurd en wederom geen reactie. Dit is inmiddels al ruim een jaar geleden heb daarom mijn ticket weer bij 333Travel gekocht hier wordt je gewoon netjes te woord gestaan en geholpen.

Iedereen heeft zijn positieve en negatieve verhalen... de enige manier om er achter te komen is door het zelf te proberen.

Succes en een prettige vakantie.

Peter

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”