ervaringen met 333-travel

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
afra
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 298
Lid geworden op: vrijdag 02 oktober 2009, 19:30

Re: ervaringen met 333-travel

#46 Bericht door afra » maandag 23 november 2009, 22:08

Tickets, 2 nachten bangkok en treinreis via 333travel geboekt. Dit alles zonder problemen, redelijk snel, meest per e-mail geregeld.
Nu de vouchers gehad en ik zag tot mijn schrik dat de treinreis verkeerd om was. Heeft ook in de nota gestaan maar daar overheen gelezen. Mijn fout dus, niet goed gelezen. Wel goed in de mail vermeld overigens.
333travel heeft de treintickets nu kosteloos omgeboekt. Goede ervaring dus, zover.

Verder even een toelichting waarom trein nu al regelen: we zijn met 3 kids en gaan rond de kerst met een, helaas, strak reisschema.
Anders had ik het wel ter plaatse geboekt: kun je ook niet per ongeluk de verkeerde kant op gaan ;)

willemlood
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 14 december 2009, 17:35

Re: ervaringen met 333-travel

#47 Bericht door willemlood » woensdag 30 december 2009, 16:03

Karoline schreef:Ben bijna 12 werkdagen bezig geweest om mijn hotels in thailand vast te leggen via 333. Bij iedere keer navragen, was het standaard antwoord: ik bel U hierover terug,.
Nou ben ik echt niet op mijn mondje gevallen, maar 12 dagen om een paar hotels vast te leggen......

Tickets geen problemen mee, die waren direct geregeld.

Wie heeft ook de ervaring dat hotels boeken via 333 niet vlekkeloos verloopt en hoe heb je dat opgelost?

Karoline
:x :twisted

willemlood
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 3
Lid geworden op: maandag 14 december 2009, 17:35

Re: ervaringen met 333-travel

#48 Bericht door willemlood » woensdag 30 december 2009, 17:09

Enige jaren gevlogen met 333 geen probleem.Maar toen mijn dochterverleden jaar ziek werd in Thailand en ik reis wilde cancellen belde333 holland verwezen mij 333 bangkok die gebeld Hollander aan lijn die waarschijnlijk met prettiger dingen bezig was dan klanten helpen zei hier heb je nummer China air en zoek het zelf maar uit eerst Chin Bangkok gebeld kwam er niet uit China amsterdam gebeld vertelde mij ticket niet te cancelen was .Omdat het eenspeciaal ticket was zei men bij 333later.Dit ticket was €150 duurder als online kopen, heb toen toch 333 genomen omdat ik er paar jaar al besteld had Moest onderhandelen met China Air en omdat ik er al jaren mee vloog moest ik €845bij betalen om later terug tevliegen met 3 pers.l
service dus Piet de k.. Nooit meer 333.W.Lood

Emthij
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 38
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 15:11

Re: ervaringen met 333-travel

#49 Bericht door Emthij » donderdag 27 mei 2010, 21:59

joepattaya schreef:
Emthij schreef:Heb de strijdbijl begraven en ik heb verloren......

Vandaag uitgebreid overleg gehad met een juriste van ConsuWijzer (zie http://www.consuwijzer.nl). Zij kwam tot dezelfde conclusie die ik al eens eerder had gehoord, nl dat ik akkoord gegaan ben met het alternatief wat door 333Travel aangeboden werd. (vertrek 13/7 ipv 10/7) Door akkoord te gaan ben ik een overeenkomst met 333Travel aangegaan.

Nu ben ik in de detailhandel werkzaam en weet dus wel wat het begrip "overeenkomst" inhoud. En..... dat daar op vele manieren nog vanaf te komen is. Echter in de Nederlandse wet staat ergens een regeltje dat dit niet voor overeenkomsten tussen consumenten en reisaanbieders geldt. Tenzij er een door de reisaanbieder bepaald bedrag betaald wordt waarna tickets gewijzigd kunnen worden. In wat voor land leven wij.....

Feit is dat op de website van 333Travel foutieve informatie staat en dat er geen duidelijkheid is of er een boeking wordt gedaan of dat het een aanvraag betreft. Op aanraden van diezelfde juriste heb ik daarvan melding gedaan bij de Reclame Code Commissie.

Afwachten dus. Maar ik kan niet langer wachten want ik wil de door mij gewenste accomodaties in Thailand nu boeken om verdere teleurstellingen te voorkomen.

@Joepattaya; teveel betaald voor mijn tickets? Hoeveel had ik kunnen besparen op 2378 euro voor 2 volw en 2 kids op een vlucht in JULI 2010?
Lees ff goed: "Je gaat er waarschijnlijk achter komen (over een paar maanden), dat je te veel betaald hebt voor je ticekts, maar dat kun je dan altijd weer posten als kritiek op je reisbureau."
Klein voorbeeldje: Air Berlin lanceerde gisteren nieuwe vluchten/verbindingen en aanbiedingen voor het zomerseizoen 2010 en da's pas het begin.
Ik weet het, het is verdomd moeilijk om een balans te vinden in TE vroeg boeken en TE laat boeken. Veel aanbieders hebben vroegboek-kortingen en last-minutes, maar die bewijzen niet altijd goedkoper te zijn.
Ik denk dat ik achteraf toch de juiste keuze heb gemaakt en niets teveel heb betaald :P :D

RichyE
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 06 juli 2011, 10:11

Re: ervaringen met 333-travel

#50 Bericht door RichyE » woensdag 06 juli 2011, 13:35

Hebben een paar keer geboekt via 333travel, maar nooit problemen gehad.

JanD
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: maandag 21 mei 2012, 11:13

Re: ervaringen met 333-travel

#51 Bericht door JanD » woensdag 23 mei 2012, 14:38

Zojuist ook in een ander topic een bericht over 333 Travel geplaatst. Ikzelf neem altijd alleen een ticket en zoek het verder wel uit op bestemming, maar mijn nichtje is vorig jaar met 333 Travel naar Thailand geweest en ook zij was er erg tevreden over.

Als ik zo op hun site kijk vind ik ze overigens niet heel goedkoop, maar goed daar krijg je ook wel weer service en begeleiding voor terug lijkt me.

Gebruikersavatar
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 5592
Lid geworden op: zondag 01 maart 2009, 21:20
Locatie: Veel te weinig: Saraburi
Contacteer:

Re: ervaringen met 333-travel

#52 Bericht door Gardensafari » woensdag 23 mei 2012, 17:32

Ik boek ook altijd uitsluitend tickets.
De ene keer is bijvoorbeeld 333Travel het goedkoopst, een andere maal bijvoorbeeld WorldTicket Centrum.
Ik boek altij de goedkoopste.
Begeleiding vind ik verder niet interessant.

Eén tip: als je de goedkoopste gevonden hebt, probeer dan te boeken.
Dikwijls blijkt dat op de door jou gewenste data die goedkope aanbieding niet geldt.
Kijk naar de alternatieve prijs die wordt geboden en probeer vervolgens op dezelfde datum te boeken bij een ander.
Soms is die ander veel goedkoper dan de aanbieder van de goedkoopste reis, die de aanbieding uiteindelijk niet gestand kon doen.
Zo is mijn vrouw de laatste keer met 33Travel gevlogen die op de gewenste data ruim € 100 goedkoper was dan de prijs die de goedkoopste in eerste instantie leek te beloven op de site.

Overigens ben ik zeer tevreden over 333Travel en ietsje minder over WorldTicketCentrum (of hoe die club ook heten mag).
Heb ook eens een ticket geboekt bij nog een andere, maar daarvan kan ik mij de naam niet herinneren.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: ervaringen met 333-travel

#53 Bericht door ron » zondag 27 mei 2012, 06:24

333 Travel is gewoon een goed bedrijf.
Denk de afgelopen 10 jaar al meer dan 30 keer onze tickets bij hen heb besteld,en altijd grandioos geregeld.
Dat 333 soms hogere bedragen rekent is een feit,maar de aangegeven prijs die genoemd wordt bij de internetboeking IS de prijs.
Laatste keer (vorige week) bij WTC geboekt (N-zijds voorburgwal-A,DAM),kwam ik ruim 250 euro duurder uit dan ik een uur eerder online had doorgekregen.
De dame achter de balie zei dat ik stap 4 zeker niet had ingevuld?
Zal wel zo wezen,maar ik boek in het vervolg gewoon maar weer bij 333 Travel.

Groet Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2769
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2005, 15:06
Locatie: Bangkok

Re: ervaringen met 333-travel

#54 Bericht door Pieter » zondag 27 mei 2012, 08:17

ron schreef:333 Travel is gewoon een goed bedrijf.
Denk de afgelopen 10 jaar al meer dan 30 keer onze tickets bij hen heb besteld,en altijd grandioos geregeld.
Dat 333 soms hogere bedragen rekent is een feit,maar de aangegeven prijs die genoemd wordt bij de internetboeking IS de prijs.
Laatste keer (vorige week) bij WTC geboekt (N-zijds voorburgwal-A,DAM),kwam ik ruim 250 euro duurder uit dan ik een uur eerder online had doorgekregen.
De dame achter de balie zei dat ik stap 4 zeker niet had ingevuld?
Zal wel zo wezen,maar ik boek in het vervolg gewoon maar weer bij 333 Travel.

Groet Ron.
Nee niet heel goed
Ik ken die NL gast uit east in

ook de eigenaar (een ex klm piloot) en bij problemen kun je bij hem nog wel terecht

maar goed nee joh

ik krijg nog steeds geld van ze terug ivm niet door gegaan van destijds een vlucht
een eigen risico geen probleem maar doe dan ten minste de moeite om de belastingen van de tickets terug te halen

goed totdat er iets is dan nou neeee

Pieter

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: ervaringen met 333-travel

#55 Bericht door ron » donderdag 31 mei 2012, 10:13

Hoi Pieter.

Kan uit jou reactie niet echt wijs worden. [|(
Wat bedoel je ?

Groet Ron
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: ervaringen met 333-travel

#56 Bericht door mai mi tang » zaterdag 26 januari 2013, 12:08

Wij hebben al best aardig wat malen bij 333 Travel geboekt. Uitsluitend zeer goede ervaringen.
Met name bij onze meest recente boeking. Wij waren in het bezit van "niet wijzigbare" tickets
en mijn vrouw belandde -volkomen onverwacht- in het ziekenhuis...

Toen heb ik er maar een mailtje aan gewaagd onder het motto: "Niet geschoten is altijd mis".
De volgende morgen werd ik opgebeld en keurig netjes te woord gestaan.
Men zou alles in het werk stellen om ons te helpen. Enkele dagen later was alles "In kannen en kruiken".
Uiterst klantvriendelijk! Dus bij deze: Een dikke pluim voor alle medewerkers van 333 Travel :thumbsup:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: ervaringen met 333-travel

#57 Bericht door ron » zaterdag 26 januari 2013, 12:47

Gewoon een goede organisatie.
Vlieg al vanaf hun eerste jaar bestaan met 333,nooit geen verrassingen ,en staan altijd klaar om eventuele problemen op te lossen.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 772
Lid geworden op: donderdag 14 juli 2011, 20:03

Re: ervaringen met 333-travel

#58 Bericht door mai mi tang » maandag 06 mei 2013, 20:41

Volgens mij, viert 333 Travel... het koperen jubileum :shock:

met hele leuke aanbiedingen [|) Harmelen staat weer op de kaart :crazy:
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

robin33
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 492
Lid geworden op: maandag 30 mei 2011, 15:18
Contacteer:

Re: ervaringen met 333-travel

#59 Bericht door robin33 » vrijdag 10 mei 2013, 06:07

Wat ik een klein min puntje vind. ... Als je boekt staat het nog niet gelijk vast..ze gaan dan voor jouw boeken.
Als jij dus zaterdag avond een ticket bij ze boekt gaan ze dat op de eerste werkdag behandelen.

En dat dat heb je bij vliegtickets,WTC, of een reisbureau niet.. Dat staat gelijk vast.

Geen probleem als je vroeg boekt.. Naar als je laat bent met meerdere personen is er de kans dat je er toch nog naast grijpt.

gerrit11
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 183
Lid geworden op: zondag 30 juni 2013, 11:27
Locatie: ijsselstein/nongwang lahansai

Re: ervaringen met 333-travel

#60 Bericht door gerrit11 » donderdag 04 juli 2013, 09:25

ik heb veel bij 333 geboekt, vanaf t begin toen ie boven zat in dat kleine kamertje.
maar sedert t bedrijf groter is geworden worden er veel fouten gemaakt die mij als klant geld kost, en dat loopt soms in de honderden euro's. ik heb de laatste 3 x bij 333 problemen gehad met een boeking, verkeerde naam, verkeerde datum, fout totaalbedrag.
voor deze fouten door 333 gemaakt wilde zij dat ik die zou gaan betalen, 2 x ernaartoe gegaan en werd t geregeld.
3e x heb ik t laten zitten en ergens anders geboekt wat ons totaal ruim 300.- meer koste doordat die aanbieding verlopen was.
Mijn vrienden boekte ook altijd vanaf t begin maar doen dit ook hier niet meer door de vele fouten en de toch hogere prijzen bij 333. ik 4 pers, m 4 pers,w 4 pers, dat zijn 12 tickets 2 x per jaar... goed bezig..

nu boek ik alleen nog maar online. vlieg 99% rechtstreeks en 98% met eva. klm doet t ook goed.

ga eind deze maand weer, week of 5 a 6.heerlijk :P :P

ow ja, laatste jaren via skyscanner.
Laatst gewijzigd door gerrit11 op woensdag 28 mei 2014, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”