Fox

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2005
Lid geworden op: vrijdag 07 oktober 2005, 11:25
Locatie: Vlaanderen

#16 Bericht door JohanS » dinsdag 06 februari 2007, 19:42

Mart schreef:Vorige week nog een groep FOX toeristen bij ons op bezoek gehad. En dat was beslist niet 75 ++, dus ik twijfel aan het vorige bericht. :wink:

Ik wil graag met jouw vriend in kontact komen.
Indien ze van de 75++ moeten hebben zullen ze niet lang blijven bestaan.
Het zal wel een goede gemixte groep zijn van alle leeftijden.
Waarschijnlijk zullen er in sommige periode van het jaar meer oudere zijn omdat zij gemakkelijker buiten het seizoen op verlof kunnen gaan.

Marjan

FOX

#17 Bericht door Marjan » zaterdag 10 februari 2007, 16:00

Wat een onzin reacties zitten hiertussen zeg: zoveel mensen, zoveel wensen! Als je niet van een groepsreis houdt hoef je er toch niet zo negatief over te doen: beetje kinderachtig! Niet iedereen heeft zoveel reiservaring, of gewoon geen zin (meer) in stinkende volle bussen en goedkope guesthouses zonder faciliteiten. Als jonge reiziger had ik ook nooit gedacht ooit een groepsreis te gaan maken, maar soms probeer je opeens iets nieuws.
Wij hebben een paar jaar terug met onze (grote) kinderen een rondreis gemaakt met FOX. Onze kids hadden dikke lol met de jongelui in de groep, en wij hebben genoten van de service, het gemak, de koele bus die overal klaarstond en de prachtige hotels. De gemiddelde leeftijd was eerder 25-30 dan 75!

Manuel
Expat
Expat
Berichten: 2365
Lid geworden op: woensdag 09 februari 2005, 11:56
Locatie: Patong, Phuket
Contacteer:

Re: FOX

#18 Bericht door Manuel » zaterdag 10 februari 2007, 18:33

Marjan schreef:Wat een onzin reacties zitten hiertussen zeg: zoveel mensen, zoveel wensen!
En dus zoveel meningen...........
Verschillende ervaringen kunnen dan ook die verschillende meningen opleveren. 8)

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 89
Lid geworden op: vrijdag 12 augustus 2005, 12:42
Locatie: Amsterdam

#19 Bericht door ed2000 » zondag 11 februari 2007, 23:33

als je niet specifiek met en jongere reisorganisatie op vakantie staat bestaat er altijd de kans dat er een gemixed gezelschap in de groep is. De ene keer kunnen dit meer jongere rezigers zijn en een andere keer zullen dit wat meer ouderen zijn. Je moet het dus een beetje treffen. Ik denk wel dat oudere mensen wat vaker met de bekende reisorganisaties zoals Fox, van der valk, holland international, enz. meegaan. Ik denk dat je bij bv 333travel of BMair verhoudings gewijs iets jongere reizigers zou vinden. ook zal je bij de wat actievere/avontuurlijke reisorganisatie meer jongeren vinden.

Maar wat is oud? ik ken mensen van 60 die nog heel actief zijn en voor een hoop dingen in zijn. daar in tegen kan ik ook twingtigers die zich gedragen als een stel ouwe zakken.

Mart
Erelid
Erelid
Berichten: 7282
Lid geworden op: dinsdag 16 augustus 2005, 16:46
Locatie: Nong Hang - Kuchinarai - Kalasin

#20 Bericht door Mart » maandag 12 februari 2007, 06:09

Vraag het eens aan de Reisbegeleider MIKE. Hij werk echt niet alleen voor het bejaarden tehuis, maar ook voor de jongere club.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Emanuel
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 264
Lid geworden op: donderdag 03 november 2005, 13:27
Locatie: Bangkok/Hua Hin

#21 Bericht door Emanuel » maandag 22 oktober 2007, 16:01

Ik ben jaren terug een keertje met FOX naar Indonesie geweest. Reizen naar Thailand heb ik geen ervaring mee.
Alles was goed geregeld en een uitstekende ervaring, maar ik kwam er persoonlijk achter dat ik toch liever alles zelf regel.
Dan ben ik niet zo gebonden.

Verder kan ik volgens mijn ervaring zeggen: Boek gerust met Fox, ik was dik tevreden.
Groeten,

Emanuel

Logica brengt je van A naar B, Verbeelding brengt je overal! (A. Einstein)

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”