Ervaringen BMair

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mrieke

Ervaringen BMair

#1 Bericht door Mrieke » dinsdag 03 mei 2005, 15:48

Wie heeft ervaring met BMair naar Thailand?
Wij willen met BMair een rondreis maken door Thailand en zijn benieuwd naar ervaringen!
Zowel de goede als de slechte!

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Edje
Expat
Expat
Berichten: 2371
Lid geworden op: maandag 28 februari 2005, 19:06
Locatie: Yang Talat / Kalasin

Re: Ervaringen BMair

#2 Bericht door Edje » dinsdag 03 mei 2005, 16:42

Mrieke schreef:Wie heeft ervaring met BMair naar Thailand?
Wij willen met BMair een rondreis maken door Thailand en zijn benieuwd naar ervaringen!
Zowel de goede als de slechte!

Alvast bedankt!
Ik heb nooit slechte ervaringen gehad met BMair, maar vanaf dat Arno van Uffelen , die bij BM werkte, zijn eigen reisorganisatie nl 333Travel heeft opgericht, boek ik altijd bij hem. Tot nu toe naar volle tevredenheid en een voortreffelijke service. Bekijk hun site maar eens: http://www.333travel.nl De prijzen zijn nagenoeg gelijk aan die van BM.
Groetjes; Edje

Gast

#3 Bericht door Gast » vrijdag 19 augustus 2005, 12:52

Je kunt ook je rondreis aangepast aan jouw wensen in Bangkok regelen bij Greenwoodtravel.
Of dit eventueel van achter je computer regelen door hen te mailen en uit te leggen wat je wensen zijn.
BMair doet het voor komen of ze meerdere Nederlands sprekende vestigingen in Thailand hebben, maar zij boeken alles bij Greenwood travel. ( en daar over heen komt dan nog hun verdienste )
Verder betaal je bij BMair per persoon, hetgeen in Thailand niet gebruikelijk is, want daar betaal je per kamer.
Greenwoodtravel is een reisbureau onder Nederlandse leiding, die hun hoofdkantoor op de 14de verdieping van het Prince Palace hotel gevestigd heeft ( aanrader: 4 sterren hotel: totaal 1100 baht per kamer incl. ontbijt voor 2 personen !) http://www.greenwoodtravel.nl Op deze website staat hun mailadres. Je kunt ze gewoon in het Nederlands mailen.
Wij hebben vele jaren ervaring met ze en niks dan lof.
Als je de reacties van andere reizigers op hun site bekijkt, zul je zien dat wij niet de enige zijn.
Als je ze mailt, doe dan aan Ernst-Fried(en zijn Thaise vrouw) en aan Hayo de hartelijke groeten van ons ( d.i. de Nederlandse leiding)

Hans en Pauline Verloop

hans en pauline
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 61
Lid geworden op: woensdag 17 augustus 2005, 12:02
Contacteer:

#4 Bericht door hans en pauline » vrijdag 19 augustus 2005, 13:14

Ik was nog vergeten te vertellen dat alle plaatjes van de hotels, die je in de BMair gids ziet, je deze hotels bij Greenwood kunt boeken ( en dus tevens het verschil in prijzen kunt vergelijken ) Let wel op dat Bmair per persoon rekent!

Hans en Pauline
Laatst gewijzigd door hans en pauline op donderdag 03 augustus 2006, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

#5 Bericht door Gast » vrijdag 19 augustus 2005, 19:57

Ik sluit me voledig aan bij Hans en Pauline, wij gaan voor de 3e keer.
Eerste keer was via Fox, de tweede keer alleen een ticket en de rest geboekt bij greewoodtravel.
31 augustus vertrekken wij weer en ga dan ook weer naar greenwood :wink:

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 903
Lid geworden op: woensdag 20 juli 2005, 15:41
Locatie: Purmerend

#6 Bericht door Okie » zaterdag 20 augustus 2005, 00:18

Je gaat voor de eerste keer, dan is het zeker aan te raden om via een thailand reisburo, het land te leren kennen zeker aan te raden, te boeken. BMAIR, 333 Travel, holiday international of iets dergelijks er zijn er genoeg. Mijn ouders heben 2 x bij BM air geboekt en goede ervaringen op een paar slordige puntjes na en die zijn netjes op gelost door hun agent(greenwoodtravel) in Thailand of het hotel.

Waar gewerkt wordt vallen spaanders!!!!

Ik zelf sfeer bij 333 travel, Arno heeft een perfect team en als er wat is helpt hij jezelf.

Als je eenmaal in Thailand geweest bent, zie je vanzelf hoe makkelijk het is om daar te reizen. Als je nog een keer gaat, boek je misschien alleen een ticket om alles daar zelf te regelen en dan zal je merken dat het een stuk goedkoper is.

Bijvoorbeeld door alles online te regelen of gewoon een reis buro binnen te stappen ter plaatse.

Veel plezier met je voor bereidingen
Okie

Willeke
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 41
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 13:09

#7 Bericht door Willeke » zaterdag 20 augustus 2005, 09:59

Ik had een (rond)reis geboekt bij 333travel en ben nu net een week terug.
Deze reis was voor 99% geregeld door Greenwood Travel. Uitstekend verzorgd, kan niet anders zeggen.
Het ene procent dat door 333 travel georganiseerd waren 3 nachten een hotel op Phuket. Laat dat nou het enige onderdeel zijn waar ik zelf mijn vervoer van het vliegveld naar het hotel moest regelen en vice versa.
Beetje slordig voor een georganiseerde rondreis.
Mijn keus zou de volgende keer dan ook op Greenwood vallen. Service is top en het prijskaartje dat aan dezelfde reis hangt is een stuk aantrekkelijker.

Groetjes,
Willeke

Gast

Re: Ervaringen BMair

#8 Bericht door Gast » vrijdag 26 mei 2006, 18:36

Mrieke schreef:Wie heeft ervaring met BMair naar Thailand?
Wij willen met BMair een rondreis maken door Thailand en zijn benieuwd naar ervaringen!
Zowel de goede als de slechte!

Alvast bedankt!
:)
:) heb vandaag voor tweede keer een ticket geboekt voor bangkok,ben zoals altyd snel en goed geholpen
ger uit venlo

searcher
kenner
kenner
Berichten: 105
Lid geworden op: donderdag 04 juni 2009, 17:00

Re: Ervaringen BMair

#9 Bericht door searcher » vrijdag 05 juni 2009, 20:02

Ik heb toch een kritische opmerking.

Ik lees zeer goede berichten over Greenwood T.
Zij zijn niet ANVR / SGR aangesloten vooral het SGR geeft toch zekerheid over de centjes.

Kort door de bocht als het bedrijf op de fles gaat zijn de centen weg.
Goedkoper kan dan duurkoop zijn.

Mvg
Searcher

Khon Neua
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1028
Lid geworden op: woensdag 09 mei 2007, 12:34
Locatie: Chiang Rai / 's-Hertogenbosch

Re: Ervaringen BMair

#10 Bericht door Khon Neua » zaterdag 06 juni 2009, 00:06

Het is een Thais Reisbureau lastig om je dan aan te sluiten bij een Nederlandse Stichting .

searcher schreef:Ik heb toch een kritische opmerking.

Ik lees zeer goede berichten over Greenwood T.
Zij zijn niet ANVR / SGR aangesloten vooral het SGR geeft toch zekerheid over de centjes.

Kort door de bocht als het bedrijf op de fles gaat zijn de centen weg.
Goedkoper kan dan duurkoop zijn.

Mvg
Searcher

searcher
kenner
kenner
Berichten: 105
Lid geworden op: donderdag 04 juni 2009, 17:00

Re: Ervaringen BMair

#11 Bericht door searcher » zaterdag 06 juni 2009, 06:54

Dat begrijp ik maar met respect als de boel op de fles gaat zijn de centen weg.

Ellenellen
komt net kijken
komt net kijken
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 26 mei 2009, 21:14

Re: Ervaringen BMair

#12 Bericht door Ellenellen » zaterdag 06 juni 2009, 17:40

wij zijn 1 keer met BMair geweest was goed bevallen dat wel, maar van de 2 keer dat we daarna een offerte aanvroegen moeten we nu nog een reactie krijgen. Gaan nu altijd via Green Wood.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 03 juni 2007, 17:34
Locatie: nederland

Re: Ervaringen BMair

#13 Bericht door Borat » zaterdag 06 juni 2009, 18:43

Ik kan me voorstellen dat als je nog nooit in Thailand bent geweest je graag georganiseerd gaat. Maar als je het eenmaal hebt gedaan, dan boek je alleen nog maar een ticket en regel je zelf de rest, of online of ter plaatse. Meteen geen discussie meer over anvr/sgr.

printen44
Expat
Expat
Berichten: 4681
Lid geworden op: zaterdag 06 september 2008, 17:41

Re: Ervaringen BMair

#14 Bericht door printen44 » zondag 07 juni 2009, 04:30

Dat is wat ik mensen altijd adviseer. Boek een vlucht en een paar dagen hotel in Bangkok. Stel zelf je reis samen en boek alles in Bangkok of in de plaatsen die je wilt bezoeken. Het is goedkoper, je kunt zelf gaan en staan waar en wanneer je wilt en je ziet veel meer.

Als je niet bang bent om op Thaise wegen te rijden, huur een auto. In het algemeen zijn de wegen in Thailand goed tot zeer goed.

In de kleinste plaatsen zijn er hotels en guesthouses.

Georganiseerde reizen kunnen erg vermoeiend zijn, want je reis heel wat af. Plus dat je vaak naar winkels, restaurants e.d. gebracht wordt waar je in feite niet naar toe wilt. De tourguide krijgt dan zo zijn commissie.

Maar vrijheid blijheid. Als je vind dat je beter af bent met een georganiseerde tour, moet je het niet laten.

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”