driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailand

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#16 Bericht door Jeanette » dinsdag 17 november 2015, 18:04

driver schreef:
Jeanette schreef:Gaaf joh ik krijg er ook weer zin in.

Op de bonnefooi durf je niet in december?
Dan kun je opstappen als je het zat bent.

Toch?
Ik ook ;) ...Bonnefooi doen we eigenlijk altijd Jeanette.
We hebben nu toch wel een soort progamma van aankomst BKK 2 dec t/m 6 Dec daarna nog niks gepland...Dus ik heb nog geen flauw idee wat we nu precies wel of niet gaan doen.

Wslijk boek ik vooraf niks zodat we idd vrij zijn om te gaan en te staan waar we willen.
Heb inmiddels wat resorts/hotels ect via o.a booking.com bekeken met prijzen van zo,n 30 euro p.n t/m 300 oid :cry: maar meestal pakken wij van die lowbudget dingen onderweg van ehhh...400 t/m 1000 thb :giggle: .
Maar kan gebeuren dat ik toch wat boek voor bijv een week oid bij mij kan het alle kanten op meestal maar het woord...vastigheid en op zeker spelen...is niet zo op mij van toepassing .

Zuinigheid ?....nee, maar het boeit mij totaal niet waar ik moet overnachten als ik onderweg ben dus als het goedkoop kan mij prima wordt het wat duurder ook prima.
Met de motor mix ik ook altijd dus dan de camping voor 10 euro per nacht en onlangs in Mei een paar keer 120 /140 per nacht betaald voor een kamer omdat ik moe was en geen zin meer had om door te rijden met Suk achterop.
Dat vindt ik dan ook veel te duur eigenlijk maar ik doe dat ook niet altijd .

Kortom...tips blijven hier welkom ... :worshippy:
En ga je voor de Kerstdagen weer terug naar Nederland?
Want stel je voor dat er geen plaats is in de herberg, dan moeten jullie bij de os en de ezel slapen. :D

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#17 Bericht door driver » dinsdag 17 november 2015, 19:20

Jeanette schreef:
driver schreef:
Jeanette schreef:Gaaf joh ik krijg er ook weer zin in.

Op de bonnefooi durf je niet in december?
Dan kun je opstappen als je het zat bent.

Toch?
Ik ook ;) ...Bonnefooi doen we eigenlijk altijd Jeanette.
We hebben nu toch wel een soort progamma van aankomst BKK 2 dec t/m 6 Dec daarna nog niks gepland...Dus ik heb nog geen flauw idee wat we nu precies wel of niet gaan doen.

Wslijk boek ik vooraf niks zodat we idd vrij zijn om te gaan en te staan waar we willen.
Heb inmiddels wat resorts/hotels ect via o.a booking.com bekeken met prijzen van zo,n 30 euro p.n t/m 300 oid :cry: maar meestal pakken wij van die lowbudget dingen onderweg van ehhh...400 t/m 1000 thb :giggle: .
Maar kan gebeuren dat ik toch wat boek voor bijv een week oid bij mij kan het alle kanten op meestal maar het woord...vastigheid en op zeker spelen...is niet zo op mij van toepassing .

Zuinigheid ?....nee, maar het boeit mij totaal niet waar ik moet overnachten als ik onderweg ben dus als het goedkoop kan mij prima wordt het wat duurder ook prima.
Met de motor mix ik ook altijd dus dan de camping voor 10 euro per nacht en onlangs in Mei een paar keer 120 /140 per nacht betaald voor een kamer omdat ik moe was en geen zin meer had om door te rijden met Suk achterop.
Dat vindt ik dan ook veel te duur eigenlijk maar ik doe dat ook niet altijd .

Kortom...tips blijven hier welkom ... :worshippy:
En ga je voor de Kerstdagen weer terug naar Nederland?
Want stel je voor dat er geen plaats is in de herberg, dan moeten jullie bij de os en de ezel slapen. :D
Nee, die herberg zat vol begreep ik en os en ezel vermaken zich maar samen dus we komen 29 Dec. weer terug net voor oud en nieuw..

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#18 Bericht door Jeanette » dinsdag 17 november 2015, 20:53

Ha ha, wij vliegen de 29ste heen.
Zullen we jullie dan misschien zien uitstappen op Schiphol?

Onze gratis nachten van Greenwoodtravel mogen we in februari nemen anders hadden we de 1ste naar Ban Phe moeten rijzen en dat lijkt mij gevaarlijk.
Nu gaan we meteen zuidoost en oudjaar vieren we bij vrienden.

Hoor toch die wind buiten. :roll:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#19 Bericht door driver » woensdag 18 november 2015, 17:06

Inmiddels zo,n 220 keer beken hier en 5 diverse personen hebben gereageerd en 1 via pm.
Betekent dit dus dat echt het overgrote deel van de hier aanwezigen en zeker de expats dus blijkbaar nooit ergens komen wat betreft rustige eilanden of plaatsen oid langs de Thaise kust ?
Ik had zeker van expats die al wat langer in Thailand wonen wel reacties verwacht maar het merendeel is blijkbaar aardig honkvast of zoeken de massa op en hebben de mooie en nog rustige Thaise kust /eilanden blijkbaar nog niet ontdekt :mrgreen: .

gr driver

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#20 Bericht door driver » woensdag 18 november 2015, 17:11

Jeanette schreef:Ha ha, wij vliegen de 29ste heen.
Zullen we jullie dan misschien zien uitstappen op Schiphol?

Onze gratis nachten van Greenwoodtravel mogen we in februari nemen anders hadden we de 1ste naar Ban Phe moeten rijzen en dat lijkt mij gevaarlijk.
Nu gaan we meteen zuidoost en oudjaar vieren we bij vrienden.

Hoor toch die wind buiten. :roll:
Toevallig dat jullie gaan als wij terugkomen .
We zien elkaar niet op Schiphol verwacht ik mede omdat vertrek/aankomst hal niet gelijk zijn.
We zijn rond 19.35 weer terug dan zijn jullie wslijk al weg of ingecheckt ?

gr driver

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#21 Bericht door Jeanette » woensdag 18 november 2015, 17:35

Nee joh, jij vliegt toch ook met Eva-Air?
Als jullie uitgestapt zijn maken ze het vliegtuig schoon en vullen alles weer aan (gelukkig wel hè?) en dan gaan wij met een verse bemanning om 21:40 richting zonnig Thailand.

Spreken mogen we elkaar niet denk ik maar misschien kunnen we zwaaien? :mrgreen:

Zal wel niet want wij hoeven pas naar de gate zo'n drie kwartier voor vertrek.

:D

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#22 Bericht door Ben » woensdag 18 november 2015, 17:36

driver schreef:Inmiddels zo,n 220 keer beken hier en 5 diverse personen hebben gereageerd en 1 via pm.
Betekent dit dus dat echt het overgrote deel van de hier aanwezigen en zeker de expats dus blijkbaar nooit ergens komen wat betreft rustige eilanden of plaatsen oid langs de Thaise kust ?
Ik had zeker van expats die al wat langer in Thailand wonen wel reacties verwacht maar het merendeel is blijkbaar aardig honkvast of zoeken de massa op en hebben de mooie en nog rustige Thaise kust /eilanden blijkbaar nog niet ontdekt :mrgreen: .

gr driver
Ik denk dat ik ze in al die jaren wel gehad heb en het waren er nogal wat.
Aan de kant van Chanthaburi en Trat minder,maar de favorieten liggen aan de andere kant ,en daar ga jij niet heen.
Daarnaast zijn ze sommigen buiten jou budget wat je aangeeft en in het zuiden .

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#23 Bericht door driver » woensdag 18 november 2015, 17:47

Ben schreef:
driver schreef:Inmiddels zo,n 220 keer beken hier en 5 diverse personen hebben gereageerd en 1 via pm.
Betekent dit dus dat echt het overgrote deel van de hier aanwezigen en zeker de expats dus blijkbaar nooit ergens komen wat betreft rustige eilanden of plaatsen oid langs de Thaise kust ?
Ik had zeker van expats die al wat langer in Thailand wonen wel reacties verwacht maar het merendeel is blijkbaar aardig honkvast of zoeken de massa op en hebben de mooie en nog rustige Thaise kust /eilanden blijkbaar nog niet ontdekt :mrgreen: .

gr driver
Ik denk dat ik ze in al die jaren wel gehad heb en het waren er nogal wat.
Aan de kant van Chanthaburi en Trat minder,maar de favorieten liggen aan de andere kant ,en daar ga jij niet heen.
Daarnaast zijn ze sommigen buiten jou budget wat je aangeeft en in het zuiden .
Wij zijn ook een keer via phuket omhoog gereden naar BKK langs de kust en ook veel betaalbare plekken gevonden en dat zal langs de hele kustlijn wel zo zijn maar ik was/ben benieuwd of er mensen zijn die gewoon kunnen melden daar of daar is nog weinig drukte en zijn de Thai nog Thai ipv toeristenthai .

Heb nu wat leuke tips gezien en qua eiland is Ko Shi Chang zeker een aanrader maar wat ik nu zo lees elders ook zijn de meeste eilanden puur op toeristen ingesteld wat uiteraard te begrijpen is en als ik zo lees /kijk her en der...snorkelen bijvoorbeeld ...lijkt me best wel mooi om eens te doen dus misschien verander ik nog een keer qua denkwijze ;)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#24 Bericht door driver » woensdag 18 november 2015, 17:49

Jeanette schreef:Nee joh, jij vliegt toch ook met Eva-Air?
Als jullie uitgestapt zijn maken ze het vliegtuig schoon en vullen alles weer aan (gelukkig wel hè?) en dan gaan wij met een verse bemanning om 21:40 richting zonnig Thailand.

Spreken mogen we elkaar niet denk ik maar misschien kunnen we zwaaien? :mrgreen:

Zal wel niet want wij hoeven pas naar de gate zo'n drie kwartier voor vertrek.

:D
ik zal een berichtje achterlaten in het vliegtuig okee :mrgreen:

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#25 Bericht door Jeanette » woensdag 18 november 2015, 17:56

driver schreef:
Jeanette schreef:Nee joh, jij vliegt toch ook met Eva-Air?
Als jullie uitgestapt zijn maken ze het vliegtuig schoon en vullen alles weer aan (gelukkig wel hè?) en dan gaan wij met een verse bemanning om 21:40 richting zonnig Thailand.

Spreken mogen we elkaar niet denk ik maar misschien kunnen we zwaaien? :mrgreen:

Zal wel niet want wij hoeven pas naar de gate zo'n drie kwartier voor vertrek.

:D
ik zal een berichtje achterlaten in het vliegtuig okee :mrgreen:
:clap: :clap: :clap:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#26 Bericht door Ben » woensdag 18 november 2015, 18:56

Jeanette schreef:
driver schreef:
Jeanette schreef:Nee joh, jij vliegt toch ook met Eva-Air?
Als jullie uitgestapt zijn maken ze het vliegtuig schoon en vullen alles weer aan (gelukkig wel hè?) en dan gaan wij met een verse bemanning om 21:40 richting zonnig Thailand.

Spreken mogen we elkaar niet denk ik maar misschien kunnen we zwaaien? :mrgreen:

Zal wel niet want wij hoeven pas naar de gate zo'n drie kwartier voor vertrek.

:D
ik zal een berichtje achterlaten in het vliegtuig okee :mrgreen:
:clap: :clap: :clap:
Bom aan boord :cheesy: :cheesy: :crazy:

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 4675
Lid geworden op: maandag 16 november 2009, 13:52
Locatie: Leiderdorp

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#27 Bericht door Jeanette » woensdag 18 november 2015, 19:57

Die is op het randje Ben, je gelooft de dreiging die hier heerst misschien niet?

:?:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#28 Bericht door Ben » woensdag 18 november 2015, 20:26

Jeanette schreef:Die is op het randje Ben, je gelooft de dreiging die hier heerst misschien niet?

:?:
Ik denk dat je het wel snapt :Whistle: ;)

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#29 Bericht door driver » woensdag 18 november 2015, 20:46

Bom aan boord is vrij recent bij de rus geweest met alle ellende van dien dus laten we het ffe bij het draadje houden wat mij betreft voordat hier een totaal andere discussies komt en mijn vragen ondersneeuwen. :cry:

Gebruikersavatar
Ben
Expat
Expat
Berichten: 6487
Lid geworden op: zondag 01 mei 2005, 15:44
Locatie: Bangkok

Re: driver zoekt een rustig eiland/ strand plekje in Thailan

#30 Bericht door Ben » donderdag 19 november 2015, 01:11

driver schreef:Bom aan boord is vrij recent bij de rus geweest met alle ellende van dien dus laten we het ffe bij het draadje houden wat mij betreft voordat hier een totaal andere discussies komt en mijn vragen ondersneeuwen. :cry:
Met alle respect Driver maar wie ging er van het padje?

http://www.taluisland.com/
Probeer deze maar eens .

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”