De Chinees......

Post hier al je vragen voor het immigreren naar Nederland.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: De Chinees......

#61 Bericht door KhunSugar » vrijdag 12 mei 2017, 08:08

De modale Thai wil die shit niet zien ze moeten van de Farang niet weten.
De Thaise mensen houden niet van het onbeschaamd in hun gezicht gooien van prostitutie.
Ze zijn er niet mee eens dat er armoede bestaat die ervoor zorgt dat hun vrouwen denken dat ze de meest walgelijke, onwetende, ongekende Farang moeten kiezen om te kunnen overleven.
Dat is het flauwe excuus van de Farang die ongegeneerd met zijn trofee hand in hand door de straten slentert. Thai walgen ervan geloof me.
En ze hebben nog gelijk ook.
Het meest vervelende aan de Thaise cultuur is dat ze de vulgaire onbeschaamdheid blijven tolereren en de lakse immigratiewetten die waardeloze farangs toelaten dat ze er jaren verblijven terwijl ze hen niets te bieden hebben.

Ja, ik ben stekeblind en zie spoken.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De Chinees......

#62 Bericht door wanadee » vrijdag 12 mei 2017, 09:26

Als er geen farang waren zouden veel van die vrouwen een goedbedeelde thai kiezen en een mia noi worden. Het is mi niet zo dat de vraag het aanbod in stand houdt maar andersom.

Ik zie hier ook wel eens thai koppels waarvan ik me afvraag wat de man in hemelsnaam te bieden heeft aan zon leuk jong vrouwtje. Het antwoord is duidelijk, zekerheid en veiligheid. De farang heeft het echt niet uitgevonden.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#63 Bericht door driver » vrijdag 12 mei 2017, 09:32

wanadee schreef:Als er geen farang waren zouden veel van die vrouwen een goedbedeelde thai kiezen en een mia noi worden. Het is mi niet zo dat de vraag het aanbod in stand houdt maar andersom.

Ik zie hier ook wel eens thai koppels waarvan ik me afvraag wat de man in hemelsnaam te bieden heeft aan zon leuk jong vrouwtje. Het antwoord is duidelijk, zekerheid en veiligheid. De farang heeft het echt niet uitgevonden.
Mee eens. De meeste Thaise die ik ken willen liever een Farang dan een Thai en niet alleen om het geld. Zekerheid.. Geborgenheid. Of weet ik veel wat en wat Sukanya betreft kon haar Thaise kerel haar dat niet geven. Die ging pleitos toen zijn zoontje was geboren. Sukanya mocht het fijn uitzoeken en heeft ongeveer 20 jaar bij Seagate gewerkt om geld binnen te halen voor zoon en moeders. Toen kwam ik in beeld en de rest is wel bekend denk ik.
Farang negatief in Thailand het zal me een worst zijn of om me stop woord te gebruiken.. Het boeit me niet

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De Chinees......

#64 Bericht door wanadee » vrijdag 12 mei 2017, 09:50

Dat argument had ik inderdaad ook nog niet genoemd driver. Maar ik heb hier diverse gescheiden vrouwen om me heen die de thai zat zijn en denken met een fatang beter af te zijn. En niet alleen om het geld maar ook omdat ze denken dat farang eerlijker en betrouwbaarder zijn.
Ik weet niet of dat laatste klopt of dat ze dat verromantiseren omdat ze mij als voorbeeld zien :angel:

hanshu

Re: De Chinees......

#65 Bericht door hanshu » vrijdag 12 mei 2017, 10:09

Ze moeten eens een weekje meelezen op het forum....dan weten ze wel beter.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#66 Bericht door driver » vrijdag 12 mei 2017, 10:28

Sukanya had dat beeld ook dat de Farang betrouwbaar is en niet zoals de Thai. Na bijna 6 jaar in Nederland weet ze inmiddels beter. Wat ze ook weet nu: Dat veel Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren of na het krijgen van bijv. Verblijfsvergunning of Nederlandse Nationaliteit weggaan bij de Farang die er voor zorgde dat ze hierheen konden komen. Dan komen ze een nieuwe liefde? tegen en weg zijn ze. Sukanya heeft amper contact met Thaise in Nederland. Beetje op feesboek en soms met een meeting en thats it. Zit op mobfhone dus wat beknopt nu.

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De Chinees......

#67 Bericht door wanadee » vrijdag 12 mei 2017, 10:35

driver schreef:Sukanya had dat beeld ook dat de Farang betrouwbaar is en niet zoals de Thai. Na bijna 6 jaar in Nederland weet ze inmiddels beter.
Ga je vreemd? :crazy:

Wat ze ook weet nu: Dat veel Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren of na het krijgen van bijv. Verblijfsvergunning of Nederlandse Nationaliteit weggaan bij de Farang die er voor zorgde dat ze hierheen konden komen. Dan komen ze een nieuwe liefde? tegen en weg zijn ze. Sukanya heeft amper contact met Thaise in Nederland. Beetje op feesboek en soms met een meeting en thats it. Zit op mobfhone dus wat beknopt nu.
Mijn platonisch thaise vriendin die in nederland woont heeft maar 1 thaise vriendin en een stuk of 20 nederlandse. Zelfde argument.

hanshu

Re: De Chinees......

#68 Bericht door hanshu » vrijdag 12 mei 2017, 10:49

driver schreef:Wat ze ook weet nu: Dat veel Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren of na het krijgen van bijv. Verblijfsvergunning of Nederlandse Nationaliteit weggaan bij de Farang die er voor zorgde dat ze hierheen konden komen. Dan komen ze een nieuwe liefde? tegen en weg zijn ze. Sukanya heeft amper contact met Thaise in Nederland. Beetje op feesboek en soms met een meeting en thats it. Zit op mobfhone dus wat beknopt nu.
Volgend jaar komt La met haar spelen in Nederland ;) ff geduld nog dus.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#69 Bericht door driver » vrijdag 12 mei 2017, 10:55

wanadee schreef:
driver schreef:Sukanya had dat beeld ook dat de Farang betrouwbaar is en niet zoals de Thai. Na bijna 6 jaar in Nederland weet ze inmiddels beter.
Ga je vreemd? :crazy:

Wat ze ook weet nu: Dat veel Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren of na het krijgen van bijv. Verblijfsvergunning of Nederlandse Nationaliteit weggaan bij de Farang die er voor zorgde dat ze hierheen konden komen. Dan komen ze een nieuwe liefde? tegen en weg zijn ze. Sukanya heeft amper contact met Thaise in Nederland. Beetje op feesboek en soms met een meeting en thats it. Zit op mobfhone dus wat beknopt nu.
Mijn platonisch thaise vriendin die in nederland woont heeft maar 1 thaise vriendin en een stuk of 20 nederlandse. Zelfde argument.
Ja.. Ik ga vreemd met diverse motoren. Daar baalt ze wel eens van dat die meer onderhoud krijgen :mrgreen:

Gebruikersavatar
wpdl
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 2900
Lid geworden op: zondag 05 maart 2017, 07:23
Locatie: Nakhon Ratchasima

Re: De Chinees......

#70 Bericht door wpdl » vrijdag 12 mei 2017, 11:19

Nou begrijp ik het die noord-afrikaanse jongens waar ron mee opende hadden een Thais/Chinees vriendinnetje gehad natuurlijk en met dat gelieg en bedrieg wat hier beschreven wordt. :giggle:
Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren

wanadee
Expat
Expat
Berichten: 3813
Lid geworden op: woensdag 23 december 2015, 03:20
Locatie: Korat

Re: De Chinees......

#71 Bericht door wanadee » vrijdag 12 mei 2017, 11:43

[quote="driver"Ja.. Ik ga vreemd met diverse motoren. Daar baalt ze wel eens van dat die meer onderhoud krijgen :mrgreen:[/quote]

Het begrip doorsmeren en olie bij vullen krijgt opeens heel andere dimensies :giggle2:

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: De Chinees......

#72 Bericht door ron » vrijdag 12 mei 2017, 11:43

Ik ben blij dat na zoveel postings toch een waarschijnlijke oorzaak van het gedrag
van personen uit Noord-Afrika jegens Aziaten eindelijk verklaarbaar zou zijn.

:crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
KhunSugar
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1073
Lid geworden op: vrijdag 05 oktober 2012, 17:30
Locatie: Vl-Brabant - België

Re: De Chinees......

#73 Bericht door KhunSugar » vrijdag 12 mei 2017, 12:21

Het gedrag van Noord Afrikanen jegens anderen, Chinesen of Farangs maakt niet uit, kan je waarschijnlijk toeschrijven aan de liefdevolle manier waarop ze verwelkomt worden. Hoe autochtonen ze helpen integreren en hoe respectvol ze staan jegens hun cultuur.
De afgunst jegens hun persoon kunnen ze mijlen ver rieken. Jongeren revolteren, beginnen zich onderling op te fokken en werken hun frustratie uit op de zwakkeren.
Men oogst wat men zaait en dikwijls vinden we de oplossing door in eigen boezem te kijken.

Van migranten wordt geacht dat ze zich inburgeren en aanpassen aan de plaatselijke gebruiken (cultuur)...tot men zelf migrant wordt, dan is het plots niet meer vandoen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#74 Bericht door driver » vrijdag 12 mei 2017, 12:25

wanadee schreef:[quote="driver"Ja.. Ik ga vreemd met diverse motoren. Daar baalt ze wel eens van dat die meer onderhoud krijgen :mrgreen:
Het begrip doorsmeren en olie bij vullen krijgt opeens heel andere dimensies :giggle2:[/quote]
:thumbsup:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7561
Lid geworden op: maandag 03 mei 2010, 14:37
Locatie: Ede en dakloos in Thailand momenteel.

Re: De Chinees......

#75 Bericht door driver » vrijdag 12 mei 2017, 12:25

hanshu schreef:
driver schreef:Wat ze ook weet nu: Dat veel Thaise in Nederland hun kerel zwaar belazeren of na het krijgen van bijv. Verblijfsvergunning of Nederlandse Nationaliteit weggaan bij de Farang die er voor zorgde dat ze hierheen konden komen. Dan komen ze een nieuwe liefde? tegen en weg zijn ze. Sukanya heeft amper contact met Thaise in Nederland. Beetje op feesboek en soms met een meeting en thats it. Zit op mobfhone dus wat beknopt nu.
Volgend jaar komt La met haar spelen in Nederland ;) ff geduld nog dus.
:clap:

Plaats reactie

Terug naar “Immigreren naar Nederland”