Belangrijk nieuws: zonnepanelen goed zijn voor je seksleven

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Lammert de Haan
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1538
Lid geworden op: maandag 12 januari 2015, 19:59
Locatie: Heerenveen

Belangrijk nieuws: zonnepanelen goed zijn voor je seksleven

#1 Bericht door Lammert de Haan » vrijdag 13 november 2015, 18:22

Klimaatverandering is niet zo best voor ons seksleven, blijkt uit onderzoek. Redacteur Frederieke Hegger legt het uit in haar blog.

Er zijn natuurlijk heel veel redenen om je zorgen te maken over klimaatverandering. Meer regen, duurdere boodschappen en meer migratie.
Maar klimaatverandering is ook slecht voor... je seksleven. En voor de bierproductie. Huh? Frederieke Hegger legt het uit:

http://www.youtube.com/watch?v=Tr-yqKuyZeU
DISCLAIMER:
Het lezen van mijn berichten kan ernstig hersenletsel veroorzaken. Hiervoor aanvaard ik echter geen enkele aansprakelijkheid.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Re: Belangrijk nieuws: zonnepanelen goed zijn voor je seksle

#2 Bericht door prajak » zaterdag 14 november 2015, 01:30

Heer Lammert, eerlijk gezegd, toen ik jouw bericht las, dacht ik dat 'groene stroom' van zonnecellen mogelijk beter batterijen oplaadt voor 'plezierhulpstukken' die men wel op het nachtkastje heeft liggen of die men zorgvuldig en besmuikt in het laatje verstopt...... :giggle2:

Maar er zit meer in het vat, denk ik.

Dit is ongetwijfeld gesponsord door de bierindustrie. Nimmer een zo nietszeggende promotie voor bier gehoord.

En waar iedereen waarschuwt dat de planeet straks te klein is en we een uitwijkplaneet moeten zoeken komt de bierindustrie vertellen dat we meer koters moeten produceren. Ja, ik weet wel waarom.... De grootste bierclubs zijn net gefuseerd en die centjes moeten terugverdiend worden..... :giggle:

Maar voor vanavond staat ie koud hoor! :clap:

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”