Chemische castratie

Alles wat niet in een andere rubriek thuishoort of wat niet met Thailand te maken heeft.
Moderators: Chang, Patriot, Broom, Loempia
Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 17884
Lid geworden op: zaterdag 21 juni 2008, 00:24

Chemische castratie

#1 Bericht door prajak » woensdag 21 oktober 2015, 16:13

Chemische castratie

Ik heb altijd gedacht dat een pedofiel niet noodzakelijk ook een pedoseksueel moet zijn.

Een pedofiel is iemand die ‘lekkere’ gedachten krijgt als ie aan kinderen denkt, zoals de fluitende bouwvakker die vanaf de steiger een mooie meid of een lekkere boy ziet lopen en denkt ‘daarmee wil ik wel effe van bil’... Een pedoseksueel is iemand die het dan ook doet.

Maar pedofielen kunnen in deze visie wel ernstig kwaad doen als ze foto’s en filmpjes kopen want daarmee houden ze een smerige markt in stand.

In Indonesië maakt men geen onderscheid. Er ligt een wetsvoorstel om veroordeelde pedofielen chemisch te castreren en dat doet men met een serie injecties (Waarin...? O jee....) met vrouwelijk hormoon en dat moet dan de aandrang verminderen of stoppen.

Ik lees verder dat Polen dat heeft, enkele staten bij Ome Sam en Zuid-Korea. Thailand nog niet zover ik weet, al zijn er duizenden jonge mannen die dat vrijwillig doen maar dat is om een andere reden.

Nou, ik heb mijn ballen lief. Daar komt geen prik in hoor!

Weblink:

http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 71320.html

kinnie

Re: Chemische castratie

#2 Bericht door kinnie » woensdag 28 oktober 2015, 01:16

Een jaar of 40/50 geleden is er in nederland een serie expirimenten geweest met zedendelinquenten. Echte castratie tegen kwijtschelding of forse strafvermindering maar wel op vrijwillige basis. Dat expiriment heeft een paar jaar gelopen en het resultast was dat de gecastreerde delinquenten evengoed gewelddadig bleven maar dat vaak op andere manieren uitten, soms zelfs gewelddadiger. Dus het programma is gestopt.
Ik ga er van uit dat chemische castratie hetzelfde effect zal hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Off Topic”