Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#31 Bericht door Ashakorat » vrijdag 04 september 2015, 18:11

ron schreef:
Loe schreef:Heren,

Ook google maps zijn off line te gebruiken je moet dan wel het gedeelte vooraf downlaoden.
Effe googlen en dan weet je hoe
Bedankt Loe. :thumbsup:

http://www.androidplanet.nl/tips/google-maps-offline/
Kan bij de Ipad ook offline, moet je alleen na elke afslag even klikken dan krijg je de volgende aanwijzing. Of je volgt simpelweg de aangegven route.

Loe
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 1113
Lid geworden op: woensdag 15 februari 2006, 12:06

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#32 Bericht door Loe » vrijdag 04 september 2015, 20:29

Ron,

Het gaat niet zo zeer om 800 of 1000 baht, maar online navigeren vreet gewoon teveel data, daarom is het gewoon handiger als je off line kunt navigeren.

Groetjes Loe

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 7520
Lid geworden op: zondag 15 april 2007, 16:21
Locatie: Amsterdam

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#33 Bericht door ron » vrijdag 04 september 2015, 20:37

Okee Loe,begreep ik net van mijn vrouw Jeab ook.
Ben zelf digibeet........ :thumbsup:

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Gebruikersavatar
jumbo
Expat
Expat
Berichten: 11600
Lid geworden op: donderdag 23 februari 2006, 07:46
Locatie: Cha-am

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#34 Bericht door jumbo » zaterdag 05 september 2015, 02:42

driver schreef:
ron schreef:Oefffffffffffff,helemaal vergeten te vermelden........GRATIS,als je er van uit gaat dat je natuurlijk wel internet hebt op je telefoon..........
Rijdt een wagen zonder benzine?
Slijten de zolen van je sandalen van het lopen?
Wat moet je nu MET een I-Phone,zonder internet?
1maand internet + bellen 800thb........ja,dat is schrikken :giggle:

Kom wel veel koopjesjagers tegen hier.

Afbeelding
Het enigste wat ik daar zou doen met internet is facebook wat gebruiken om fotoos te plaatsen en bijv. dit forum opzoeken maar hier fotoos plaatsen vanaf de telefoon lukt vlgs mij ook niet of het is ingewikkeld en dat is het voor mij al snel hoor ;)

Als ik in Thailand op mijn SonyZ2 internet kan kopen voor 1 maand mij ook prima maar ik ben daar niet zo handig mee dus dan moet het ter plekke wel voor me geregeldt worden zonder verder gedoe.

Kortom...800 of 1000 thb voor 1maand wel okee daar wordt ik niet arm van.

gr driver
Google maps deur tot deur met een maandpakket bellen en internetten ad 299 thb per maand
gekoppeld aan mijn google maps op de latptop en pc, dus zoek vooraf en adressen staan dan in memory
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Gebruikersavatar
brake034
Expat
Expat
Berichten: 3527
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2012, 11:51

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#35 Bericht door brake034 » zaterdag 05 september 2015, 08:45

Op mijn telefoon heb ik Maps.Me wat ook prima werkt als je geen internet verbinding hebt.
Kwam me in China al een paar keer goed van pas, als de chauffeur de weg niet helemaal weet :Whistle:

Op de motor en in de auto liefst een Garmin, als je er eenmaal mee om weet te gaan dan kun je er prima mee navigeren.
Zoeken op het adres in Thailand is niet zo makkelijk op de Garmin, ik zoek daarom eerst thuis op Google maps de coördinaten op, die klop ik in de Garmin en navigeren maar.
Let wel dat je op de Garmin wel het hetzelfde coördinaten format instelt als Google Maps anders zit je er flink naast :mrgreen:
Marcel

Ashakorat
Standaard Lid
Standaard Lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: woensdag 17 september 2014, 17:32

Re: Navigatie /in Thailand ...Wat gebruikt men daarvoor ?

#36 Bericht door Ashakorat » zaterdag 05 september 2015, 08:50

brake034 schreef:Op mijn telefoon heb ik Maps.Me wat ook prima werkt als je geen internet verbinding hebt.
Kwam me in China al een paar keer goed van pas, als de chauffeur de weg niet helemaal weet :Whistle:

Op de motor en in de auto liefst een Garmin, als je er eenmaal mee om weet te gaan dan kun je er prima mee navigeren.
Zoeken op het adres in Thailand is niet zo makkelijk op de Garmin, ik zoek daarom eerst thuis op Google maps de coördinaten op, die klop ik in de Garmin en navigeren maar.
Let wel dat je op de Garmin wel het hetzelfde coördinaten format instelt als Google Maps anders zit je er flink naast :mrgreen:
Heb ook nog een Garmin maar das een hele ouwe. Die gebruikte ik vroeger tijdens bergtochten. Tegenwoordig pak ik de auto :angel:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”